IKM uke 8 ♡

10 dpo i dag, testen er en smuuule sterkere. Men fortsatt bare skygge. Ikke mulighet til å teste på 2.urin i dag heller men tester en gang til i ettermiddag før vi drar bort for helgen :nailbiting: Jeg tar med en test men er usikker på om det blir rom for å ta den, om ikke tester jeg hjemme igjen på søndag:smiley-angelic001 det passet i grunn veldig dårlig for testetrangen min å reise bort:hilarious: her er før og etter tørk i morgesVis vedlegget 399120Vis vedlegget 399121

Ser den litt her også, men ser ikke om den er rosa?❤️ Er den grå? Håper det er babystrek:smiley-angelic001:Heartpink

Sniker fra uke 7
Nei det kan jo ikke være skygge? Den er jo kjempe tydelig!:nailbiting:

Får dessverre slike skygger på testene i hver eneste PP, så redd det kun er en skyggestrek:angelic: ikke stått opp å testet ennå, men står opp straks

Eg har jo glømt HEILT ut å følga med på deg denna veko! Kom inn i tråden og det var Søndag liksom, har med spenthet bladd dag for dag til nå, og syns i dagmåres at det var typisk skygge, men den har jo absolutt utvikla seg, det MÅ vell vera eit godt tegn? Håpe håpe at det e litla snuppo som ligge å loade i magen nå!❤
Hehe, skjønner jo det når dere har sykdom i heimen❤️ kan ikke holde styr på alt vettu:cool::D

Huff, kjenner jeg er litt redd det er sånne dumme skyggstreker igjen:-/ skal snart stå opp å teste, så ser vi:joyful:

CD 24, 8 DPO

Her kom streken fortere og var lettere å se idag!:nailbiting:
Er allikevel fortsatt så svak at det kan være skygge, men jeg syns den ser rosa ut i virkeligheten.
Kommer nok ikke til å klare å la være å teste ikveld og :angelic:
Spent på testene til dere andre!
4FDC1B6C-882A-479E-9F2A-2FBAB33D8DEE.jpeg

6A78EF91-893E-48A5-87A0-B335E30659E8.jpeg

825458C1-8208-45C2-875F-1A3719BBDC7C.jpeg

CD23/10dpo:
Testene idag var negative. Kun de teite skyggene. Så må nok kanskje godta at jeg har et innbilt svangerskap :hilarious: Skjønner det ikke,for har hatt så mye symptomer?:think005
Vel, uansett, så blir det prøvepause til mai og håper det klaffer da:happy119
Er ved godt mot, blir fint å kunne nyte påsken med påskeeggjakt og påskefrokost slik vi lager den i DK: med smakfulle, lune retter:chicken: Og kose meg med våren i hagen og kunne være ute sammen med barna på trampolinen osv- alt dette uten å være sengeliggende med kvalme og oppkast:flower
20230217_083549.jpg

20230217_083648.jpg

Screenshot_20230217_072640_FF App.jpg

CD23/10dpo:
Testene idag var negative. Kun de teite skyggene. Så må nok kanskje godta at jeg har et innbilt svangerskap :hilarious: Skjønner det ikke,for har hatt så mye symptomer?:think005
Vel, uansett, så blir det prøvepause til mai og håper det klaffer da:happy119
Er ved godt mot, blir fint å kunne nyte påsken med påskeeggjakt og påskefrokost slik vi lager den i DK: med smakfulle, lune retter:chicken: Og kose meg med våren i hagen og kunne være ute sammen med barna på trampolinen osv- alt dette uten å være sengeliggende med kvalme og oppkast:flower
20230217_083549.jpg

20230217_083648.jpg

Screenshot_20230217_072640_FF App.jpg

Ååneei, nå ble jeg skikkelig lei meg! :sorry:

Håper det allikevel dukker opp streker ikveld eller imorgen.. :Heartred:smiley-angelic001
Husk den gangen du ikke fikk positiv før kveld 10 dpo! Håpet er ikke ute enda :Heartred

Ååneei, nå ble jeg skikkelig lei meg! :sorry:

Håper det allikevel dukker opp streker ikveld eller imorgen.. :Heartred:smiley-angelic001
Husk den gangen du ikke fikk positiv før kveld 10 dpo! Håpet er ikke ute enda :Heartred

Det går faktisk greit :happy119 Hadde ikke trodd det, men:hilarious: Men saken er at jeg orker nesten ikke tanken på å ligge så dårlig, skulle egentlig vært innlagt på sykehus, men jeg hater sykehus og derfor heller vært hjemme, når jeg kanskje ikke burde det. Nå kan jeg slippe å ha dårlig samvittighet overfor mannen som må stå med 5 barn alene i et halvt år:angelic:
Vet at håpet ikke er helt ute, men dessverre så føler jeg det er det:angel5

Veldig glad på dine vegne❤️:smiley-bounce015:cool05:gen014:love017:Heartpink:love7Dette var din første PP etter MA?❤️

Det går faktisk greit :happy119 Hadde ikke trodd det, men:hilarious: Men saken er at jeg orker nesten ikke tanken på å ligge så dårlig, skulle egentlig vært innlagt på sykehus, men jeg hater sykehus og derfor heller vært hjemme, når jeg kanskje ikke burde det. Nå kan jeg slippe å ha dårlig samvittighet overfor mannen som må stå med 5 barn alene i et halvt år:angelic:

Veldig glad på dine vegne❤️:smiley-bounce015:cool05:gen014:love017:Heartpink:love7Dette var din første PP etter MA?❤️
God klem til deg :Heartred Bra at du har en god følelse uansett. Våren du beskriver høres helt nydelig ut! :love7Jeg er selv også 10 DPO i dag (tror jeg, men kan være 9 eller 8 også) Men har ikke våget å teste siden 8 DPO. Dessverre kjenner jeg ingen klare symptomer i kroppen. Jeg regner med at når du tenker at håpet er ute allerede nå så er det fordi du har fått testresultater svært tidlig i andre svangerskap? Jeg spør nå bare jeg: kan ikke tid fra befruktking til implantasjon og produksjon av hvg variere så pass mye at selv tidligtester først slår ut ved DPO13 eller 14?

:Heartred
Det er helt sant! Er med blandede følelser når man vet hva man går inn i..

Godt du klarer å tenke positivt fremover allikevel! Det blir bra når det blir uansett!
Og tenk så fantastisk å gå inn i våren frisk og fin som du sier. Våren i seg selv gir jo en lykkefølelse :Heartpink

Dette var første prøveperiode etter at jeg fikk tilbake første mens ja.
Fant eggløsningen før jeg fikk mensen og, og hadde sex så vi prøvde jo da og, men jeg tror nok ikke kroppen min var helt klar for jeg hadde mellomblødninger av og på helt til jeg fikk mensen 6 uker etter MA.
Så jeg tror egentlig dette var første PP med gode sjanser :Heartred
Jubler ikke helt enda, men har stått over toalettet og brukket meg mens munnen har fylt seg med spytt, så er ikke veldig i tvil….

God klem til deg :Heartred Bra at du har en god følelse uansett. Våren du beskriver høres helt nydelig ut! :love7Jeg er selv også 10 DPO i dag (tror jeg, men kan være 9 eller 8 også) Men har ikke våget å teste siden 8 DPO. Dessverre kjenner jeg ingen klare symptomer i kroppen. Jeg regner med at når du tenker at håpet er ute allerede nå så er det fordi du har fått testresultater svært tidlig i andre svangerskap? Jeg spør nå bare jeg: kan ikke tid fra befruktking til implantasjon og produksjon av hvg variere så pass mye at selv tidligtester først slår ut ved DPO13 eller 14?

Vet det nok skal bli koselig uansett❤️
Siden jeg temper, så vet jeg at jeg er 10dpo. Bare dumt jeg tester så tidlig, for så kommer skuffelsen tidligere også :angelic:

Har førhen testet positivt 6dpo, 8dpo, 9dpo og 10 dpo sent kveld. Men da jeg mistet I desember, så testet jeg svakt positivt 9 dpo.

Håper du er gravid❤️ Mange kjenner ikke symptomer I det hele tatt og er gravide:happy119:Heartpink

:Heartred
Det er helt sant! Er med blandede følelser når man vet hva man går inn i..

Godt du klarer å tenke positivt fremover allikevel! Det blir bra når det blir uansett!
Og tenk så fantastisk å gå inn i våren frisk og fin som du sier. Våren i seg selv gir jo en lykkefølelse :Heartpink

Dette var første prøveperiode etter at jeg fikk tilbake første mens ja.
Fant eggløsningen før jeg fikk mensen og, og hadde sex så vi prøvde jo da og, men jeg tror nok ikke kroppen min var helt klar for jeg hadde mellomblødninger av og på helt til jeg fikk mensen 6 uker etter MA.
Så jeg tror egentlig dette var første PP med gode sjanser :Heartred
Jubler ikke helt enda, men har stått over toalettet og brukket meg mens munnen har fylt seg med spytt, så er ikke veldig i tvil….

Ja, kan ikke si jeg savner oppkast 25-40 ganger i døgnet, totalt sengeliggende og ikke kunne være med ungene og den dårlige samvittigheten:-/ men den lille er jo verdt det og vel så det:love7:love017:happy119 Er bare så tungt når det står på❤️

Uff, får vondt av deg med tanke på oppkasten og kvalmen:confused: men tenk hvor heldig du er som ble gravid i første PP etter MA:love7:Heartpink:gen014:cool05

7 dpo.
Har fremdeles kritthvite tester. Det burde jo ikke overraske meg.. det er jo altfor tidlig.

Men i går da jeg hadde lagt meg, stakk det plutselig til nede i magen på en EL lignende måte. Sånn brått at jeg kvapp til. Samboeren min kvapp av meg. Lurer på hva det kan være.
Har aldri opplevd festesmerter eller festeblødning eller noe sånt så jeg har ikke noe å sammenligne med..

Bestemt meg for å ikke teste nå før onsdag hvertfall. Da er jeg 12dpo. Skal prøve blokke det litt ut

4dpo (siden el var litt treg), og fortsatt noen dager til testingen starter... men gøy å følge med på dere da!

I kveld skal jeg på konsert og hotellopphold med samboer. Ikke ofte man gjør ting uten barn i disse tider! Men er så usikker på om jeg skal ta meg en drink eller to... det er så lenge siden sist, så har ikke det største behovet for det. Men hadde jo vært gøy, men likevel,....så vil jeg ikke ødelegge for sjangsene for at egget skal feste seg. Tror dere det har noe å si?

Back
Topp