IKM uke 8 ♡

CD22/9DPO:
Har virkelig følt meg gravid denne gang, men nå lurer jeg på om jeg har innbilt svangerskap?:hilarious: Testene er negative, men gir ikke opp før 11 dpo, da kaster jeg inn håndkledet for denne PP. Med nr 5 testet jeg ikke svakt positivt før 10dpo sent kveld. Tester nok igjen ikveld, så får vi se:Heartpink:smiley-angelic001
20230216_085001.jpg

Screenshot_20230216_082739_FF App.jpg
Jeg ser streker på alle :D

Her var testene blenda etter jobb :facepalm: Nå må jeg vente til i morgen eller lørdag, har bare 4 igjen :( venter på pakke med tester, så håper det kommer snart:hilarious: Egentlig tror jeg ikke at jeg er gravid da jeg kun har vanlige pms symptomer, og murringene og utfloden jeg alltid har er ikke tilstede, så det er liksom mer «manglende» symptomer. Men har bare regnet med at det gikk denne måneden av en eller annen grunn:hilarious:
E82AA44B-C941-411E-B34A-E849E988AFBB.jpeg

Åå her er det absolutt noe :D :smiley-angelic001 Du må jo være gravid! Gleder meg til kveldstestene dine, er så spennende:laughing002:nailbiting:

Jo, men jeg har en tendens til å få sånne skygger uten graviditet også, skjønner du. Og nå er jeg nesten tom for tidligtester, men har masse makesure 25mlu. Så ryker nok en ikveld uansett :hilarious: :joyful:

Her var testene blenda etter jobb :facepalm: Nå må jeg vente til i morgen eller lørdag, har bare 4 igjen :( venter på pakke med tester, så håper det kommer snart:hilarious: Egentlig tror jeg ikke at jeg er gravid da jeg kun har vanlige pms symptomer, og murringene og utfloden jeg alltid har er ikke tilstede, så det er liksom mer «manglende» symptomer. Men har bare regnet med at det gikk denne måneden av en eller annen grunn:hilarious: Vis vedlegget 399056

Æsj, så kjedelig den var negativ, men masse håp igjen, er fortsatt tidlig❤️ De har makesure tester på meny, det er de beste testene, synes jeg:)

Skal jeg være så svak at jeg tar en ny test når jeg kommer hjem nå snart??
Har ikke tisset siden idag tidlig!
Men er jo bare 7 dpo så fornuften sier jeg bør vente til imorgen tidlig med ny:banghead:

Denne er samme som jeg la ut før idag fra idag tidlig, men syns skyggen min synes bedre på dette bildet.

586347DE-85E7-43FF-913F-88B2FC310471.jpeg

Skal jeg være så svak at jeg tar en ny test når jeg kommer hjem nå snart??
Har ikke tisset siden idag tidlig!
Men er jo bare 7 dpo så fornuften sier jeg bør vente til imorgen tidlig med ny:banghead:

Denne er samme som jeg la ut før idag fra idag tidlig, men syns skyggen min synes bedre på dette bildet.

Vis vedlegget 399068

Ser noe her også, men man skal ikke legge testene oppå papir, ifølge produsenter. Legg de oppå foliepakken eller annet underlag som ikke suger til seg urinen❤️

Her er det jo hvertfall noe! Håper de blir sterkere :joyful:

Får dessverre gjerne sånne skygger som ikke-gravid også :angelic: Spent på de neste dagene. Begynner nesten å bli redd for jeg har innbilt svangerskap:sorry:

Ser noe her også, men man skal ikke legge testene oppå papir, ifølge produsenter. Legg de oppå foliepakken eller annet underlag som ikke suger til seg urinen❤️

Ja, den lå på folkepakken også har jeg den bare på papiret akkurat når jeg tar bilde og da har det sugd seg inn først, men uansett takk for tips!

Ja, den lå på folkepakken også har jeg den bare på papiret akkurat når jeg tar bilde og da har det sugd seg inn først, men uansett takk for tips!

Ah, okei :) Ville bare tipse deg om det i tilfelle du ikke visste om det❤️

Herregud jeg blir oppgitt over emg selv- det er som en testedemon tar over også MÅ jeg bare teste selv om jeg er nå er 3 (!) dpo :facepalm:
Men dere vet- kverna går i toppen, kanskje den testen på mandag som var defekt eeegentlig var riktig? Og den andre feil? Best å ta en test for å sjekke! :happy090 Får håpe dette stagget testetrangen for noen dager- ellers blir det dyrt i lengden:laughing002

Spennende å følge med på dere andre så lenge da!

Synes den ser rosa ut? :nailbiting: bilde tatt med blits:hilarious:
20230216_195427.jpg

Back
Topp