Sistesjanse
Flørter med forumet
Sistesjanse -40år- B: min tredje, hans første- pp 3- el: 10/2- ikm: 26/3
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå her er det absolutt noeMåtte på do, så da røyk det en test til, daHuff, jeg er håpløs
Vis vedlegget 399033Vis vedlegget 399034
Du må jo være gravid! Gleder meg til kveldstestene dine, er så spennende

Jeg ser streker på alleCD22/9DPO:
Har virkelig følt meg gravid denne gang, men nå lurer jeg på om jeg har innbilt svangerskap?Testene er negative, men gir ikke opp før 11 dpo, da kaster jeg inn håndkledet for denne PP. Med nr 5 testet jeg ikke svakt positivt før 10dpo sent kveld. Tester nok igjen ikveld, så får vi se
![]()
![]()
Nå må jeg vente til i morgen eller lørdag, har bare 4 igjen
Egentlig tror jeg ikke at jeg er gravid da jeg kun har vanlige pms symptomer, og murringene og utfloden jeg alltid har er ikke tilstede, så det er liksom mer «manglende» symptomer. Men har bare regnet med at det gikk denne måneden av en eller annen grunn
Åå her er det absolutt noe![]()
Du må jo være gravid! Gleder meg til kveldstestene dine, er så spennende
![]()

Jeg ser streker på alle![]()

Her var testene blenda etter jobbNå må jeg vente til i morgen eller lørdag, har bare 4 igjen
venter på pakke med tester, så håper det kommer snart
Egentlig tror jeg ikke at jeg er gravid da jeg kun har vanlige pms symptomer, og murringene og utfloden jeg alltid har er ikke tilstede, så det er liksom mer «manglende» symptomer. Men har bare regnet med at det gikk denne måneden av en eller annen grunn
Vis vedlegget 399056
Måtte på do, så da røyk det en test til, daHuff, jeg er håpløs
Vis vedlegget 399033Vis vedlegget 399034

Skal jeg være så svak at jeg tar en ny test når jeg kommer hjem nå snart??
Har ikke tisset siden idag tidlig!
Men er jo bare 7 dpo så fornuften sier jeg bør vente til imorgen tidlig med ny
Denne er samme som jeg la ut før idag fra idag tidlig, men syns skyggen min synes bedre på dette bildet.
Vis vedlegget 399068
Her er det jo hvertfall noe! Håper de blir sterkere![]()
Spent på de neste dagene. Begynner nesten å bli redd for jeg har innbilt svangerskap
Ser noe her også, men man skal ikke legge testene oppå papir, ifølge produsenter. Legg de oppå foliepakken eller annet underlag som ikke suger til seg urinen![]()
Ja, den lå på folkepakken også har jeg den bare på papiret akkurat når jeg tar bilde og da har det sugd seg inn først, men uansett takk for tips!

SpennendeEn skygge på kveldstesten nå også
![]()
Får håpe dette stagget testetrangen for noen dager- ellers blir det dyrt i lengden
Jeg kan settes på TR. Mensen kom 8 dager tidligere enn forventet i går![]()
bilde tatt med blits