IKM uke 6

Spirenummer3?

Betatt av forumet
Marsboerne 2023
Hei! Jeg tenkte jeg bare skulle smelle igang med uke 6, og håper flere er like klare for ny runde som meg :Heartred Håper på mange fine streker denne uken :hello2

Heng deg på, og fyll ut nedenfor så skriver jeg deg opp!
Brukernavn - alder - barnet du prøver på - prøveperioden du er inne i - eggløsning - ikke kommende mens.

Eksempel: Spirenummer3? - 28 - B3 - PP1 etter exu - EL 19/1 - IKM 3/2

Mandag 2 februar:

Tirsdag 3 februar:
*
Spirenummer3? - 28 - B3 - PP1 etter exu - EL 19/1 - IKM 3/2

Onsdag 4 februar:

Torsdag 5 februar:

*Håpefull :Heartred - 40 - B2 - PP11 (PP5 SA og PP8 MA) - EL 22-24/1 - IKM 05/02 (bursdagen min)

Fredag 6 februar:

Lørdag 7 februar:

*MamaLii - 38 - B6 - PP1 - EL 26/1 - IKM 7/2

Søndag 8 februar:
*Yellow1991 - 34 - B2 - PP7 (mistet to ganger) - EL 25.01 - Ikm 08.02.

Gravid:
TR:

Lykke til alle sammen! :hello2:Heartred

Last edited:
Ja, det hadde vært perfekt :happy:

Noe du tenker å prøve denne mnd for å øke sjangsene? Blir andre ppen med Letrozol her
Vi var så heldig med å få til på første forsøk forrige mnd, men endte i exu så vet ikke helt hva jeg skal gjøre annerledes haha:rolleyes: men siden syklusen er litt så som så etter exuen, så tror jeg nok jeg kommer til å teste ekstra etter EL for å forsikre meg at jeg får den med meg :Heartred Håper det sitter for deg denne runden med Letrozol!!

Vi var så heldig med å få til på første forsøk forrige mnd, men endte i exu så vet ikke helt hva jeg skal gjøre annerledes haha:rolleyes: men siden syklusen er litt så som så etter exuen, så tror jeg nok jeg kommer til å teste ekstra etter EL for å forsikre meg at jeg får den med meg :Heartred Håper det sitter for deg denne runden med Letrozol!!
Uff, så trist at du har opplevd exu :sorry: Hvordan går det med deg?

Kan hende jeg melder meg inn her etter hvert. Har meldt meg inn i ikm uke 5, med ikm søndag 1. februar, men med ustabile sykluser kan det være jeg må over hit :hilarious:

MamaLii - 38 - B6 - PP1 - EL 26/1 - IKM 7/2 (første mensen etter Sep. 24 barnet) så usikkert om kroppen er helt i vater enda, men vi håper og drømmer om en søster eller bror som blir nærmere i alder.

Har begynt å teste etter EL med Clearblue sin monitor og ser nå at det kanskje er litt dumt første syklus etter exu. Har allerede fått høy på monitor, og er nok sikkert pga jeg har litt hcg igjen i blodet :rolleyes: Har også litt sterke strimler nå, skjønner ikke helt hvordan jeg skal få med meg eggløsning denne mnd altså! Noen med erfaring her? Blir de sterkere når eggløsning likevel nærmer seg?

Vedlegg

• IMG_8204.jpeg
    IMG_8204.jpeg
    940 KB · Visninger: 7
Har begynt å teste etter EL med Clearblue sin monitor og ser nå at det kanskje er litt dumt første syklus etter exu. Har allerede fått høy på monitor, og er nok sikkert pga jeg har litt hcg igjen i blodet :rolleyes: Har også litt sterke strimler nå, skjønner ikke helt hvordan jeg skal få med meg eggløsning denne mnd altså! Noen med erfaring her? Blir de sterkere når eggløsning likevel nærmer seg?
Sniker litt fra uke 5 :)
Jeg er ikke så erfaren i dette, så mulige det er usikker informasjon. Er det ikke sånn at i den første syklusen etter sånt så kan alt være litt usikkert uansett? Jeg hadde en MA i oktober, og den første syklusen etter varte både én uke lengre enn normalt, og jeg er ganske sikker på at den ikke slapp et egg. Vi prøvde, forsåvidt – men hadde ikke forventninger om at det skulle gi noe resultat (selv om den kan gjøre det hos andre). Så var den tilbake til normalen i syklusen fra desember. Men det er jo greit å ha testet og tempet som vanlig da - så har du statistikken.

Monitoren slo ikke ut på meg med bare hcg, som lhtestene gjorde, først når østrogen økte. Det kan skje tidligere og høy kan vare lenger etter tap. Den gikk opp på maksimal før det faktisk var peak

Sniker!

Denne syklusen starte eg også direkte på høy, men fikk likevel ikke maksimal før eg skulle :smiley-angelic002

Sniker litt fra uke 5 :)
Jeg er ikke så erfaren i dette, så mulige det er usikker informasjon. Er det ikke sånn at i den første syklusen etter sånt så kan alt være litt usikkert uansett? Jeg hadde en MA i oktober, og den første syklusen etter varte både én uke lengre enn normalt, og jeg er ganske sikker på at den ikke slapp et egg. Vi prøvde, forsåvidt – men hadde ikke forventninger om at det skulle gi noe resultat (selv om den kan gjøre det hos andre). Så var den tilbake til normalen i syklusen fra desember. Men det er jo greit å ha testet og tempet som vanlig da - så har du statistikken.
Jo, ut i fra det jeg har lest så er nok første syklus litt usikker! Jeg håper likevel jeg kan fange det opp, da jeg hadde en helt vanlig mens nå etterpå :hello2 Som du sier, like greit å bare teste tilfelle vi faktisk får det til denne mnd:Heartred

Monitoren slo ikke ut på meg med bare hcg, som lhtestene gjorde, først når østrogen økte. Det kan skje tidligere og høy kan vare lenger etter tap. Den gikk opp på maksimal før det faktisk var peak
Sniker!

Denne syklusen starte eg også direkte på høy, men fikk likevel ikke maksimal før eg skulle :smiley-angelic002

Håper den får med seg maksimal her også da, men tester nok ekstra ved siden av for å se økning på strimlene og heller bare vær raus med aksjeleggingen denne gangen hehe:)

Back
Topp