Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer11 dpo, og nå er jeg litt mer overbevist og kan settes på gravid . Fortsatt veldig svak, da
9Dpo
Vis vedlegget 478900
11 dpo
Vis vedlegget 478901

Tusen takkGratulerer![]()

Gratulerer! Da setter jeg deg på gravid11 dpo, og nå er jeg litt mer overbevist og kan settes på gravid . Fortsatt veldig svak, da
9Dpo
Vis vedlegget 478900
11 dpo
Vis vedlegget 478901

Gratulerer11 dpo, og nå er jeg litt mer overbevist og kan settes på gravid . Fortsatt veldig svak, da
9Dpo
Vis vedlegget 478900
11 dpo
Vis vedlegget 478901

Tusen takkGratulerer! Da setter jeg deg på gravid![]()
![]()

Ser rosa ut på bildet, hvordan er fargen i virkeligheten?Tatt test fra Makesure for første gang, så ingen erfaring med merket. Dette er vel bare en skyggestrek?
Jeg har ikke fått skygget på vanlig MS. Syns dette ser spennende ut. Krysser fingrene for deg.Tatt test fra Makesure for første gang, så ingen erfaring med merket. Dette er vel bare en skyggestrek?
Det er litt vanskelig å si. Synes det er noe farge når jeg ser rett på den, men ikke like mye fra skråvinkel...Ser rosa ut på bildet, hvordan er fargen i virkeligheten?
Det er tidligvarianten. Egentlig 12 dpo, men forrige syklus kom mensen fire dager over tiden, så vet ikke sikkert dpo. Har pcos.Jeg har ikke fått skygget på vanlig MS. Syns dette ser spennende ut. Krysser fingrene for deg.
Har du andre tester? Hvilken DPO?
Absolutt en strek der, spesielt når det er så mørkt der du har tattTatt test fra Makesure for første gang, så ingen erfaring med merket. Dette er vel bare en skyggestrek?
Herlig! GratulererHenger litt her med dere siste uken, så gøy med flere positive tester!
Prøverlykken - 28 - B2 - PP2 etter sa - EL 25/1 - IKM 8/2
Har mistet en del ganger, både kjemisk, SA og MA. Så nervøsiteten er veldig tilstede med ny positiv test
Øverste i går og nederste i dag
Skriver deg opp
Vil du settes på gravid også?Jeg synes denne ser positiv ut. Min var ca sånn da jeg fikk positiv digital testTatt test fra Makesure for første gang, så ingen erfaring med merket. Dette er vel bare en skyggestrek?
Det blir spennende å se i morgen.Jeg synes denne ser positiv ut. Min var ca sånn da jeg fikk positiv digital test
Takk!Herlig! GratulererSkriver deg opp
Vil du settes på gravid også?
Kan vente til ikm
Krysser fingreneDet blir spennende å se i morgen.har en litt dårlig magefølelse
![]()
Spennende!! Krysser fingrene for en tydeligere test i morgenDet blir spennende å se i morgen.har en litt dårlig magefølelse
![]()
jeg synes testen din ser svakt positiv ut da

GratulererHenger litt her med dere siste uken, så gøy med flere positive tester!
Prøverlykken - 28 - B2 - PP2 etter sa - EL 25/1 - IKM 8/2
Har mistet en del ganger, både kjemisk, SA og MA. Så nervøsiteten er veldig tilstede med ny positiv test
Øverste i går og nederste i dag