Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Satser på at dette går veienJaaaa kjempe bra!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på at dette går veienJaaaa kjempe bra!![]()
![]()
Dagens test er ganske akkurat lik som din egentlig, og er jo også 13 dpoSatser på at dette går veienHvordan ser testene ut hos deg? Ikm dag imorgen
Gjorde et skikkelig hopp i dag føler jeg, for gårsdagens var en del svakere
13 dpo ser veldig bra ut! Det er en fin stigningDagens test er ganske akkurat lik som din egentlig, og er jo også 13 dpoGjorde et skikkelig hopp i dag føler jeg, for gårsdagens var en del svakere
Vis vedlegget 476564
Vis vedlegget 476563
Vis vedlegget 476561
Vis vedlegget 476562
Hvordan ser styrken på strimmel ut ifh denne? Hvis du har tatt en i dag
Ahha, men da er det jo egentlig akkurat litt tidlig kanskje med 2-3. Nå har jeg fått tatt et bilde av innsiden av min test.Så koselig!
Ja, en app sier ikm er i morgen her, en app sier mandag, og hvis jeg skal følge 28 dager så er de i dag. Men el kom 1 dag senere enn forventet, så tror derfor ikm egentlig er i morgen.
Ja, tok en strimmel også.Hvordan ser styrken på strimmel ut ifh denne? Hvis du har tatt en i dag
Ser så bra ut
Ja, min hadde litt lysere strek på den med bare en strek. Kommer nok til å vente en stund før jeg tar den andre digitale uansett (hvis jeg klarerAhha, men da er det jo egentlig akkurat litt tidlig kanskje med 2-3. Nå har jeg fått tatt et bilde av innsiden av min test.(Jeg skjønner meg ikke på disse strimlene)Vis vedlegget 476566
)Ojoj! Spennende dag i morgen da ja!Ser så bra utBlir spennende imorgen ikm dato, da skal jeg ta en digitalt med ukeindikator samt rfsu strimmel.

Hardt å vente ja!Ja, min hadde litt lysere strek på den med bare en strek. Kommer nok til å vente en stund før jeg tar den andre digitale uansett (hvis jeg klarer)

Men 10 til 12 dpo er jo veldig like, så var ganske bekymret i går13 dpo ser veldig bra ut! Det er en fin stigning![]()

Oooj, de var jo kjempesterke! Jei!!

Ja synes strekken var knallsterkOooj, de var jo kjempesterke! Jei!!![]()
Min er litt svakere enn din nåDe som har blitt gravide fra denne gruppen kan dere legge ut bilde av testene deres på ikm dagen?

Nydelig

Så herlig å se

Sniker