IKM uke 52

Jeg er bekymret over at strekken er ikke blitt sterkere enn igår! HJELP :arghh:
Vis vedlegget 476520
Sniker litt her :happy: Jeg opplevde det samme fra 19 til 20 dpo, men det må ha vært ulik urinkonsentrasjon selv om jeg hadde gått 2,5 time begge gangene uten å drikke og uten å tisse. Se bilde under fra dagboken min :Heartbigred Skjønner deg veldig godt mtp angst, men prøv så godt du kan å stresse ned - vet det er lettere sagt enn gjort :Heartred På bildene mine ser du iallefall at du ikke kan bruke 2 strimmeltester til å konkludere noe som helst.
Jeg sluttet med strimmeltest/digitale fordi det bare stresset meg.

IMG_6637.jpeg

Dette ga meg angst bare men må prøve å håpe at det ikke betyr noe!!! Men synes du ikke at det er blitt svakere?
Jeg er enig med @En_gang_kanskje at urin konsentrasjonen har utrolig mye å si. Det gjelder jo når man står opp og måler på første urinen også. Den andre testen jeg tok i går som ikke var på morgen urinen var definitivt svakere enn testen dagen føre, så hjalp absolutt ingenting på bekymringene mine å ta en test til :smiley-ashamed004

Sniker litt her :happy: Jeg opplevde det samme fra 19 til 20 dpo, men det må ha vært ulik urinkonsentrasjon selv om jeg hadde gått 2,5 time begge gangene uten å drikke og uten å tisse. Se bilde under fra dagboken min :Heartbigred Skjønner deg veldig godt mtp angst, men prøv så godt du kan å stresse ned - vet det er lettere sagt enn gjort :Heartred På bildene mine ser du iallefall at du ikke kan bruke 2 strimmeltester til å konkludere noe som helst.
Jeg sluttet med strimmeltest/digitale fordi det bare stresset meg.

Vis vedlegget 476524
Takk for at du deler ❤️ så den testen som er i midten var morgen urin 20 dpo som ble litt svakere sammenlignet med 19 dpo øverst? Er begge på morgen urin?

Jeg er enig med @En_gang_kanskje at urin konsentrasjonen har utrolig mye å si. Det gjelder jo når man står opp og måler på første urinen også. Den andre testen jeg tok i går som ikke var på morgen urinen var definitivt svakere enn testen dagen føre, så hjalp absolutt ingenting på bekymringene mine å ta en test til :smiley-ashamed004
Har du bilde? Hvis denne øker igjen imorgen vil ikke teste mer fordi det bare forvirrer og da skal jeg forholde meg kun til blodprøver!! Dette var tungt!!!

Vell... hadde en kjemisk forrige syklus som var et uhell. Begynte å blø 5+0. Jeg har i flere år tenkt at jeg ikke var ferdig med å få barn. Hadde egentlig oppsatt dato for hysterektomi for 4 år siden pga adenomyose, men da datoen nærmet seg så fikk jeg en indre panikk. Snakket i 2 timer med en sykepleier, og hun sa til slutt at de absolutt ikke kom til å gjennomføre operasjonen når jeg hadde de tankene jeg hadde.
Samboer har sagt flere ganger at han ikke ønsker flere, men jeg sluttet på hormonell prevensjon for snart 3 år siden og har prøvd å holde oss unna fertile dager siden da.
Men så skjedde det uhellet forrige syklus, jeg ble litt satt ut, visste ikke helt hva jeg skulle tenke/gjøre. Men så kom denne følelsen av at jeg ikke var ferdig da. Jeg har sagt til samboer at jeg ikke går på noe prevensjon. Han kunne tatt valget om å snippe (eller værtfall bruke kondom) hvis han var HELT imot en nr 3 :hilarious:
Har ikke fortalt noe enda, da det fortsatt er veldig tidlig og helt ærlig vil jeg ikke ødelegge jula med en potensiell krangel om dette så jeg venter nok en stund før jeg sier noe til noen..

Jeg leste innleggene dine fra 22 og kjente meg veldig igjen for å si det sånn. Barna vi allerede har er snart 9 og 6, så blir jo eventuelt en liten attpåklatt da.
Oj, det er jo faktisk sprøtt hvor like historiene våre er da..! Bortsett fra din historie med adenomyose. Så bra at du ikke gjennomførte hysterektomi med det ønsket i bunn. :Heartred
Jeg føler jeg har vært prøver i flere år, i mitt indre, uten å ha ordentlig prøvd. Bare håpet på uhell, men har ikke ønsket å pushe mannen. Vi må jo være to om det, og han visste om ønsket mitt. Heldigvis endret holdningen hans seg litt etter SA’en sist, og nå har vi jo faktisk vært to om det denne syklusen (selv om han nok var lettere på gli pga hadde vært på fest :hilarious: ). Håper din mann tar det godt når du sier det. Visste han om den kjemiske sist? Han kan jo umulig synes at det er heelt krise, siden han kjører sikre perioder (som jo aldri er 100 % sikkert). :) :Heartred

Takk for at du deler ❤️ så den testen som er i midten var morgen urin 20 dpo som ble litt svakere sammenlignet med 19 dpo øverst? Er begge på morgen urin?
Den øverste er 19 dpo, den i midten er 20 dpo. Begge tatt ca 17.30. Begge er tatt 2,5 time etter tissing og ingen drikking. Den nederste er 20 dpo ca kl 20 etter at jeg bekymret vettet av meg i 2,5 time :Heartred

Oj, det er jo faktisk sprøtt hvor like historiene våre er da..! Bortsett fra din historie med adenomyose. Så bra at du ikke gjennomførte hysterektomi med det ønsket i bunn. :Heartred
Jeg føler jeg har vært prøver i flere år, i mitt indre, uten å ha ordentlig prøvd. Bare håpet på uhell, men har ikke ønsket å pushe mannen. Vi må jo være to om det, og han visste om ønsket mitt. Heldigvis endret holdningen hans seg litt etter SA’en sist, og nå har vi jo faktisk vært to om det denne syklusen (selv om han nok var lettere på gli pga hadde vært på fest :hilarious: ). Håper din mann tar det godt når du sier det. Visste han om den kjemiske sist? Han kan jo umulig synes at det er heelt krise, siden han kjører sikre perioder (som jo aldri er 100 % sikkert). :) :Heartred
Ja, håper det blir greit når jeg finne ut at jeg skal fortelle. Vil uansett vente til den første nervepirrende tiden er over.
Han vet at jeg var litt sen og at det var veldig smertefull blødning (måtte ta en tur på legevakta pga sterke smerter). Men jeg har ikke direkte sagt det :hilarious: må kunne bruke hodet selv også hadde 3 kjemiske da vi prøvde på nr 2, så han vet hva det er..

Jeg har også håpet på uhell i flere år men ikke pushet, pushet ikke denne gangen heller da. El bare falt på et sted som gjorde det naturlig :hilarious:

Ja, håper det blir greit når jeg finne ut at jeg skal fortelle. Vil uansett vente til den første nervepirrende tiden er over.
Han vet at jeg var litt sen og at det var veldig smertefull blødning (måtte ta en tur på legevakta pga sterke smerter). Men jeg har ikke direkte sagt det :hilarious: må kunne bruke hodet selv også hadde 3 kjemiske da vi prøvde på nr 2, så han vet hva det er..

Jeg har også håpet på uhell i flere år men ikke pushet, pushet ikke denne gangen heller da. El bare falt på et sted som gjorde det naturlig :hilarious:
Ahha, ja men er litt godt å ha hemmeligheten helt selv en stund også. ❤️
Skjønner veldig godt hvordan du føler det, og jeg håper denne sitter for oss begge! :D

Skal du åpne og se hvordan den ser ut inni? :hilarious: :angelic:
Jeg åpna min som jeg tok i går, fikk 1-2 på den, men lurer på hvor langt unna 2-3 jeg er :hilarious:
Hoho! Kanskje jeg åpner den etter middagsselskap i dag, så du kan få se. :D Men hadde egentlig ikke forventet mer enn 1-2. Er bare akkurat IKM-dagen i dag. Jeg viste den til mannen, og han sa «såpass» også snudde han i døra, før han kom inn igjen, smilte og gav meg et kyss. Pjuh! :Heartred

Hoho! Kanskje jeg åpner den etter middagsselskap i dag, så du kan få se. :D Men hadde egentlig ikke forventet mer enn 1-2. Er bare akkurat IKM-dagen i dag. Jeg viste den til mannen, og han sa «såpass» også snudde han i døra, før han kom inn igjen, smilte og gav meg et kyss. Pjuh! :Heartred
Awww :love017

Så koselig!
Ja, en app sier ikm er i morgen her, en app sier mandag, og hvis jeg skal følge 28 dager så er de i dag. Men el kom 1 dag senere enn forventet, så tror derfor ikm egentlig er i morgen.

Back
Topp