Kine 95
Elsker forumet
Kan ikke se for meg at det skal ha noe å siSniker litt her. Så spennende at det hadde bra effekt
Tror du det har noe å si om man blander det ut med farris?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke se for meg at det skal ha noe å siSniker litt her. Så spennende at det hadde bra effekt
Tror du det har noe å si om man blander det ut med farris?

Håper det er en festeblødning daHei! Jeg er 7-8 dpo i dag, og spottet akkurat rosa…! Æææ, jeg er så spent! Det er jo akkurat den tiden hvor det potensielt kan feste seg.
Har også kjent litt murring i livmora. Men skal sies at jeg har begynt å spotte mange dager før mensen i de to forrige syklusene mine da. Chat GPT foreslår at det kan være mild lutealfasesvikt (lav progesteron). Har mistet to ganger etter mine vellykkete to fullgåtte graviditeter, så vurderer å spørre om progesteronstøtte hos legen hvis testen skulle bli positiv. Noen her som har erfaring med progesteronstøtte, og når man bør starte på det? Regner jo med at jeg ikke får tak i fastlegen i jula, hvis det mot alle odds blir graviditet. Det stresser meg litt…
Jeg føler jo det er litt for tidlig å begynne å spotte før mensen allerede nå da. Hmm

Spennande! Eg er veldig glad i rødbeter, så kanskje eg skal prøve meg på det!Vil forresten anbefale rødbete for å øke sirkulasjonen rundt livmor. Kunne se god effekt av det hos han fertilitetslegen når jeg var der. Man kjøper juice og drikker ca 1 dl om dagen, eventuelt spise rødbeter eller ta kosttilskudd. Rødbete juice er ofte utsolgt på Meny her jeg bor da, så må ofte ty til den litt dyrere juicen på helsekost butikker.
Myomet mitt hadde kympet litt siden jeg sjekket sist i august når jeg hadde MA. Blodet hjelper jo å få vekk avfallsstoffer, så lurer på om det er det som fikk fortgang i krympingenHan brukte dopler for å sjekke blodsirkulasjonen rundt livmor.
Sniker, og krysser fingrene for at det er festeblødning!Hei! Jeg er 7-8 dpo i dag, og spottet akkurat rosa…! Æææ, jeg er så spent! Det er jo akkurat den tiden hvor det potensielt kan feste seg.
Har også kjent litt murring i livmora. Men skal sies at jeg har begynt å spotte mange dager før mensen i de to forrige syklusene mine da. Chat GPT foreslår at det kan være mild lutealfasesvikt (lav progesteron). Har mistet to ganger etter mine vellykkete to fullgåtte graviditeter, så vurderer å spørre om progesteronstøtte hos legen hvis testen skulle bli positiv. Noen her som har erfaring med progesteronstøtte, og når man bør starte på det? Regner jo med at jeg ikke får tak i fastlegen i jula, hvis det mot alle odds blir graviditet. Det stresser meg litt…
Jeg føler jo det er litt for tidlig å begynne å spotte før mensen allerede nå da. Hmm

Regner med at de heller er litt ekstra forsiktige når det er så kostbare prosedyrer.Ja enig, føler at matvarer ikke kan skade så myeSpennande! Eg er veldig glad i rødbeter, så kanskje eg skal prøve meg på det!
Kan forresten melde at eg har spist ein heil ananas så langt, 3-9 dpo. Veit ikkje om det hadde nokon fertilitetseffekt, men det hadde stor effekt på fordøyelsen, sikkert pga fiber.
Syns det er gøy å prøve «nye» matvarer i kosten, det er lavrisiko og gir mykje matglede!
Ananas er også veldig godt. Prøvde et par sykluser å dele en ananas I 5 ringer og spise en om dagen. Jeg er ganske flink til å velge gode ananaser der kjernen også er grei å spise 
Så spennendeHei! Jeg er 7-8 dpo i dag, og spottet akkurat rosa…! Æææ, jeg er så spent! Det er jo akkurat den tiden hvor det potensielt kan feste seg.
Kan være festeblødning ja, som du sier litt tidlig å spotte før mensen. Hvor lang lutealfase pleier du å ha?Åh, takk for din erfaring! Jeg tenkte å prøve å få støtte hvis det blir to streker, siden vi bare gav det ett forsøk denne syklusen, så oddsen er ikke kjempehøy for klaff kanskje. Men håper bare ikke progesteronfall forkludrer det slik at det blir kjemisk eventuelt. Men jeg skal i alle fall kjøpe ananas.Sniker, og krysser fingrene for at det er festeblødning!
Er gravid etter IVF selv, og har nok litt lignende syklus som deg med en god del dager med spotting før mensen evt kommer. Både etter inseminering og innsett av embryo har jeg skullet starte med progesteronstøtte 1DPO og fortsatte til 7+0. Hvis spottingen er tegn på at progesteronet dabber av er det sikkert viktigst å ha startet til spottingen pleier å starte, vil jeg gjetteRegner med at de heller er litt ekstra forsiktige når det er så kostbare prosedyrer.
Ja, litt for spennende..!Så spennendeKan være festeblødning ja, som du sier litt tidlig å spotte før mensen. Hvor lang lutealfase pleier du å ha?
Jeg har også mistenkt litt lavt progesteron pga. spotting før mensen og litt kort lutealfase. Kjøpte en krem på helsekost, som inneholder Wild Yams (urt som skal bidra til progesteronproduksjon), som jeg syns funket veldig bra. Du kunne jo prøvd å få tak i den hvis du ikke får tak i fastlegen?
De siste to syklusene så har jeg begynt å spotte ca 5 dager før det starter skikkelig. Men mistenker også at det kan ha vært to anovulatoriske sykluser (uten eggløsning). Men denne gangen kjente jeg eggløsningen og fikk positiv EL-test.
Bare hyggeligJa, litt for spennende..!De siste to syklusene så har jeg begynt å spotte ca 5 dager før det starter skikkelig. Men mistenker også at det kan ha vært to anovulatoriske sykluser (uten eggløsning). Men denne gangen kjente jeg eggløsningen og fikk positiv EL-test.
Vanligvis har jeg brukt å ha 28-29 dagers lange sykluser som har vært veldig jevne.
Oj, takk for tips! Da er det nok en god sjans for at jeg ser etter den kremen i dag. Skal lese litt mer om Wild Jam. Takk!![]()
Masse lykke til!Svart på kvitt! GratulererOmg
Krysser fingrene for alle som fortsatt tester![]()

Setter deg på gravid!Omg
Krysser fingrene for alle som fortsatt tester![]()

@Turnusmammaen du får lov til å teste i dag altså, det er så utrolig spennende å se om du er gravid! Men kan jo hende du faktisk MÅ vente til i morgen hvis implantasjonen var i går![]()
Jeg klarer å vente til i morgen@Turnusmammaen jeg fikk en skikkelig testetrang nå i ste og er såååå klar til å starte testingen nå! Ingen symptomer annet enn temp hoppet mitt og at jeg er skikkelig frysepinne i dag, men det var å være frysepinne jeg slet helt ekstremt mye med rett etter at jeg ble gravid forrige gang
Vis vedlegget 476317
men om du ønsker så må du bare sette igang! Veldig spennende med det temphoppet!