IKM uke 52

Turnusmammaen

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Maiskolbene 2023 :-)
Årets "siste" IKM gruppe! Og i mine øyne den fineste uka hele året! :santa

Det blir en spennende førjulstid for oss alle her nå med juleforberedelser, avslutninger, julebord, pynting, baking, familieselskaper, eggløsningstester, aksjelegging, graviditetstesting og til slutt om vi er heldige får vi se 2 fine nissestreker til jul :Heartred Dere som ikke feirer jul er også hjertelig velkommen her, det er jo tross alt ei IKM gruppe. Babylaging er for alle :hello2 Jeg er nok ikke like flink som disse andre flotte damene som har laget IKM grupper før meg, men skal prøve å være innom og oppdatere minst en gang daglig. Gjerne tagg meg on det er påmelding i gruppa eller oppdatering ang gravid/TR.

For å melde dere på, skriv

Brukernavn - alder - barnet du prøver på - prøveperiode - EL (forventet eggløsning) - IKM (ikke kommende mens)

Eksempel:

Turnusmammaen - 30 - B3 - PP5 - EL 14/12 - IKM 28/12

Mandag 22/12:
:santaHeffalomp - 29 - B1 - PP2 etter ma - EL 10/12 - IKM 22/12
:santaKråkesølv - 33 - B1 - PP5 - EL 6/12 - IKM 22/12
:santaEllie92 - 33- B1 - PP4 (kjemisk PP1) - EL 08/12 - IKM 22/12
:santaMamma.til.to.<3 - 34 - b3 - pp3 - EL 07/12 -IKM 22.12

Tirsdag 23/12:
:santaFørstegangsprøver☀️ - 28 - b1 - pp5 - el 09/12 - ikm 23/12
:santaONION - 35 - B1 - pp1 etter exu - el 11/12.12 - ikm 23/24.12

Onsdag24/12:
:santa
Dizzy - 37 år - B1 - pp4 (etter neg ivf) - EL 10/11 - IKM 24/12
:santaVarmkakao - 33 - B2 - PP5 - EL 13/12 - IKM 24/12

Torsdag 25/12:

Fredag 26/12:

:santaVestlandsmor - 26 - B2 - PP3 - EL 12/12 (ish :laughing002) - IKM 26/12

Lørdag 27/12:
thisisGtrying- 30 - B1 - PP 4 - EL 13/12 - IKM 27/12
:santaKine 95 - 30 - B1 - PP8 - EL 13/12 - IKM 27/12
:santaC92 - 33 - B4 - PP5 - EL 14/12 - IKM 27/12

Søndag 28/12:
Turnusmammaen - 30 - B3 - PP5 - EL 14/12 - IKM 28/12
:santaStoresøsterdrøm - 33 - B2 - PP6 - EL 14/12 - IKM 28/12
:santaEplejuice - 35 - B2 - PP14 - EL 14/12 - IKM 28/12

Gravid :binkybaby

TR :smiley-angry017

Byttet gruppe :confused004

Last edited:
Cd11 her i dag, har planer om å roe litt med testing for el denne pp! Skal kjøpe en pakke ikveld tror jeg, også ta en test for dag, ikke 3-4 om dagen:hilarious: pleier å ha lange topper så skal nok få fanget den :happy:
Har hatt el på cd18 de siste mnd, men har for sikkerhetsskyld lagt en del aksjer allerede i tilfelle den skulle komme tidligere!

Åå så hyggelig at du lagde gruppe! Er offshore og jobber 12 timers dager i ikm uken, så passet meg fint at noen andre lagde gruppe egentlig :happy:

Kine 95 - 30 - B1 - PP8 - EL 13/12 - IKM 27/12

La oss lage tidlig september babyer :hello2
September baby :love7 perfekt mtp barnehagestart!

Endelig er ventetida over! Vi har måtte ha prøvepause i 3mnd etter exu som vart behandla med cellegift. Kryssar fingrane for at eggledarane er med meg denne gongen.

ONION - 35 - B1 - pp1 etter exu - el 11/12.12 - ikm 23/24.12 :santa

Har dere noen spesielle teknikker dere prøver på denne måneden her?

Klarte ikke helt å kjøre lavkarbo forrige måned som jeg tenkte. Samboer skal bli med fra januar, så da blir det litt enklere. Denne gangen tenkte jeg å kjøre intermediate fasting for å stabilisere blodsukkeret litt. Umulig å holde seg unna søtsaker i desember måned da, men hjelper litt å la kroppen ta en pause tenker jeg

Endelig er ventetida over! Vi har måtte ha prøvepause i 3mnd etter exu som vart behandla med cellegift. Kryssar fingrane for at eggledarane er med meg denne gongen.

ONION - 35 - B1 - pp1 etter exu - el 11/12.12 - ikm 23/24.12 :santa
Elsker brukernavnet og profilbildet ditt :hilarious: Han ser så lykkelig ut over den store løken sin!

Klarte ikke helt å kjøre lavkarbo forrige måned som jeg tenkte. Samboer skal bli med fra januar, så da blir det litt enklere. Denne gangen tenkte jeg å kjøre intermediate fasting for å stabilisere blodsukkeret litt. Umulig å holde seg unna søtsaker i desember måned da, men hjelper litt å la kroppen ta en pause tenker jeg
Sidan eg har hatt exu er eg litt vel bekymra for implantasjonen, så tenkte eg skulle droppe vekttreninga i lutealfasen, og prøve å holde eit lavt stressnivå. Og så har eg lyst til å prøve å ete ananas etter eggløsning, men det er mest fordi det er godt med ananas hehe

Kanskje ikke teknikk, men jeg fortsetter med temping. Denne måneden skal jeg gjøre en real innsats med disse EL-testene som jeg aldri får positiv. I tillegg skal jeg kjenne etter om livmorhalstappen min blir myk:hilarious:
Jeg kommer til å pinpointe EL på sekundet!
Ryktes at grapefruktjuice er bra, kanskje jeg hiver meg på den?
Min mann jobber 12-timers skift hele det fertile vinduet så han kommer til å være helt ferdig når julen kommer:hilarious:

Haha, takk! Syns han er så fin! Det er forresten heilt ekte, og det fins ein heil serie med han og andre britiske menn som har grodd veldig store grønnsaker :D aspirerer til å bli like lykkelig som han:p
Har ikke sett showet selv, men vet om det :hilarious: :Heartred Tenk å være så lykkelig over en løk :love7

Kanskje ikke teknikk, men jeg fortsetter med temping. Denne måneden skal jeg gjøre en real innsats med disse EL-testene som jeg aldri får positiv. I tillegg skal jeg kjenne etter om livmorhalstappen min blir myk:hilarious:
Jeg kommer til å pinpointe EL på sekundet!
Ryktes at grapefruktjuice er bra, kanskje jeg hiver meg på den?
Min mann jobber 12-timers skift hele det fertile vinduet så han kommer til å være helt ferdig når julen kommer:hilarious:
Mulig merkelig spørsmål - men hvordan kjenner du om livmorhalstappen blir myk?

Back
Topp