Happy humping! Kanskje er det nettopp det som skal til!Vi kommer ikke til å gå inn for å prøve, ei heller teste etter eggløsning. Men slenger meg med i tilfelle man ligger på rett tid
Babydrømmen87 - 36 - PP60 - B1 - EL 15/12 - IKM 29/12

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Happy humping! Kanskje er det nettopp det som skal til!Vi kommer ikke til å gå inn for å prøve, ei heller teste etter eggløsning. Men slenger meg med i tilfelle man ligger på rett tid
Babydrømmen87 - 36 - PP60 - B1 - EL 15/12 - IKM 29/12

Ja hvem vet. Vi ble jo gravide med sex en gang den ene måneden vi ikke prøvde. Så håper det kan skje igjenHappy humping! Kanskje er det nettopp det som skal til!![]()
Tusen takk for det, det setter jeg stor pris på! Tenker i utgangspunktet el-tester, har ikke satt meg inn i dette med temping enda. Hvordan fungerer det og anbefaler dere det?Det burde jo i teorien fungere, men man vet jo aldri! Vi er mange "erfarne" prøvere her som har holdt på en stund, så du må jo bare søke råd eller efaring og anbefalinger om du ønsker det! Tenker du å teste med el-tester og/eller tempe?
Må være veldig vondt å ha mistet så mange ganger. Varme tanker til dereDa er vi på omtrent døgn 3 med mensen(på timen) og blødninga har stoppa. Her snakket vi fra omtrent full rosa ob til HELT hvit blå ob(etter 3 timer) forstår nada….
Har endelig kommet inn på utredning etter å ha mistet 5 ganger siden mars 2022. Vi får se hva de finner.
Har ikke trua på at noe klaffer nå denne mnd, men litt "koselig" å følge dere andre likevel!![]()

Jeg både temper og tester, da føler jeg meg helt sikker på at EL har funnet sted. Det skal sies at mine 3 første ble unnfanget uten bruk av noe som helst..Tusen takk for det, det setter jeg stor pris på! Tenker i utgangspunktet el-tester, har ikke satt meg inn i dette med temping enda. Hvordan fungerer det og anbefaler dere det?![]()

Det opplever jeg ofte også. Men så plutselig gjør TR comeback etter et døgns tidDa er vi på omtrent døgn 3 med mensen(på timen) og blødninga har stoppa. Her snakket vi fra omtrent full rosa ob til HELT hvit blå ob(etter 3 timer) forstår nada….
Har endelig kommet inn på utredning etter å ha mistet 5 ganger siden mars 2022. Vi får se hva de finner.
Har ikke trua på at noe klaffer nå denne mnd, men litt "koselig" å følge dere andre likevel!![]()

Samme her.Jeg både temper og tester, da føler jeg meg helt sikker på at EL har funnet sted. Det skal sies at mine 3 første ble unnfanget uten bruk av noe som helst..![]()
Jeg håper jo at det også vil skje av seg selv. Og vi er jo bare på PP4, så det er jo fortsatt tidlig. Vi brukte heller ikke sædvennlig glidemiddel PP1, så i hodet mitt tenker jeg litt på dette som PP3Jeg både temper og tester, da føler jeg meg helt sikker på at EL har funnet sted. Det skal sies at mine 3 første ble unnfanget uten bruk av noe som helst..![]()
Men tenker også at jeg vil ha litt mer kunnskap sånn at det går før heller enn siden hehe Må man bruke egen type glidemiddel og?Jeg håper jo at det også vil skje av seg selv. Og vi er jo bare på PP4, så det er jo fortsatt tidlig. Vi brukte heller ikke sædvennlig glidemiddel PP1, så i hodet mitt tenker jeg litt på dette som PP3Men tenker også at jeg vil ha litt mer kunnskap sånn at det går før heller enn siden hehe
![]()
Da begynner du i morgenMandag og jeg skulle starte med å ta tempen. Det glemte jeg selvfølgelig![]()

Tok 8 mnd å bli gravid sist, så håper på at kroppen er like klar som meg, og vil klare å bli gravid igjen raskere 
. Har regelmessige menstruasjonssyklus på 28-29 dager. Vært hos Gynokolog denne uken og alt så helt perfekt ut masse egg og livmoren var helt topp. Hadde keisersnitt 26.11.22 med første man for akkurat et år siden. Prøver på baby nr.2 og håper på to strekker hver eneste måned siden ma.2023.Er det ikke noen-og-tjue prosent sjanse for klaff selv om man treffer el og er frisk? Jeg har hatt seks pp med full treff, men enda ingen positiv testHalloooooo !! Hopper inn her jeg også.
Halkoc - 31 - PP8 - B2 - EL 9/12 - IKM 24/12
jeg hadde truffet eggløsning forrige syklus og hadde lagt inn masse aksjer men det klaffet likevel ikke. Har regelmessige menstruasjonssyklus på 28-29 dager. Vært hos Gynokolog denne uken og alt så helt perfekt ut masse egg og livmoren var helt topp. Hadde keisersnitt 26.11.22 med første man for akkurat et år siden. Prøver på baby nr.2 og håper på to strekker hver eneste måned siden ma.2023.

Jeg hadde også utskrapning i uke 12 30/9! Krysser fingrene for oss denne PP!Melder meg inn her etter MA med utskraping 12 uker på vei i slutten av oktoberEndelig er første mens nesten overstått! Og EL kan nesten ikke komme fort nok
Tok 8 mnd å bli gravid sist, så håper på at kroppen er like klar som meg, og vil klare å bli gravid igjen raskere
![]()