IKM uke 51

Feil :hilarious:

Fortsatt tidlig :Heartblue Prøve å ta en ny imorgen eller overimorgen?
Ja, får prøve å ha litt håp litt til, frem til TR kommer ihvertfall. Kan prøve å teste igjen imorgen tidlig med makesure strimmel med morgenurin å se evt. Synes det er så rart da jeg føler jeg har sett noe antydning til svak,svak strek tidligere med morgenurin også. Og at jeg har disse murringene/presset osv. Bruker ikke å ha noe symptomer før mens, ikke før noen få timer før den kommer eller akkurat når den starter :happy090
Tror jeg bare har så stort ønske om at det skal være noe denne gangen. Vi hadde ikke en offisiell pp forrige mnd, men prøvde uansett.
Men husker at når jeg ble gravid med min første for 15 år siden så testet jeg positivt på enten så var det dagen da TR kom eller dagen etter, og den var ikke sånn kjempe positiv da.

Kan det evt være at jeg bare har en sånn kropp som produserer hcg litt tregt?

Ja, får prøve å ha litt håp litt til, frem til TR kommer ihvertfall. Kan prøve å teste igjen imorgen tidlig med makesure strimmel med morgenurin å se evt. Synes det er så rart da jeg føler jeg har sett noe antydning til svak,svak strek tidligere med morgenurin også. Og at jeg har disse murringene/presset osv. Bruker ikke å ha noe symptomer før mens, ikke før noen få timer før den kommer eller akkurat når den starter :happy090
Tror jeg bare har så stort ønske om at det skal være noe denne gangen. Vi hadde ikke en offisiell pp forrige mnd, men prøvde uansett.
Men husker at når jeg ble gravid med min første for 15 år siden så testet jeg positivt på enten så var det dagen da TR kom eller dagen etter, og den var ikke sånn kjempe positiv da.

Jaa, det blir fort sånn når man ønsker så sterkt :Heartblue

Det er en mulighet, har en venninne som ikke fikk positiv før 23 dpo :happy:

Det er det absolutt :love2
Man kan bli småsprø av den prøvingen.
Haha, ja absolutt. Jeg har jo også vært litt bekymret de siste årene før jeg møtte typen at jeg ikke kunne få flere barn.
Men i følge kroppen min så skal de jo gå, ettersom jeg har eggløsning osv.
Men tenker at om det ikke sitter denne pp så skal jeg ta en liten sjekk til gynekolog :angelic:

Haha, ja absolutt. Jeg har jo også vært litt bekymret de siste årene før jeg møtte typen at jeg ikke kunne få flere barn.
Men i følge kroppen min så skal de jo gå, ettersom jeg har eggløsning osv.
Men tenker at om det ikke sitter denne pp så skal jeg ta en liten sjekk til gynekolog :angelic:
Jaa. Tror det er naturlig også å tenke om det kan være noe galt når man har prøvd et par runder.
Jeg sjekket meg og tok en del prøver for litt over en måned siden. Tok spermanalyse på mannen også :p

Måtte ta to nye ikveld, og stoler såklart ikke på babyplan alene nå lengre så jeg må ta to:hilarious:

Men jeg har tissa en gang i timen i hele dag nesten så ikke veldig konsentrert det som kommer ut!

Vedlegg

• Screenshot_20251215_223630_Gallery.jpg
    Screenshot_20251215_223630_Gallery.jpg
    509,9 KB · Visninger: 53

Jeg har en sånnen kropp tror jeg, derfor venter jeg til IKM med å teste. Jeg hadde en veldig svak tidlig test dagen etter IKM med min andre.

Så selv om du får negativ test nå så kan det bli positivt siden.

Det ble tidlig TR på meg denne gangen! Men bra mtp julaften. Da slipper jeg å blø enda da :p

Det ble ingen doble streker på oss i 2025, og drømmen om sommerbaby den ble ikke noe av. Nå vil vi bare se de strekene.. Men kanskje 2026 bringer mer hell :Heartred Masse lykke til damer og gratulerer så mye til dere med spirer :joyful:

Jaa. Tror det er naturlig også å tenke om det kan være noe galt når man har prøvd et par runder.
Jeg sjekket meg og tok en del prøver for litt over en måned siden. Tok spermanalyse på mannen også :p
Ja, blir fort at man tenker at det er noe veldig galt med seg selv når det ikke går litt kjappere :happy090 ihvertfall når første ble unnfanget med bruk av både prevensjon og kondomlaughing1

Muligens dumt spørsmål, men hva tror dere sannsynligheten for å kjenne symptomer før positiv test er? :angelic:
Har jo vært kvalm, uggen og svimmel siden lørdags ettermiddag, og hatt mye murringer/stikkinger i magen siden samme tid.
Har lest at noen av de symptomene kan man få etter ett visst antall dpo. Så tenker det kan jo være symptomer på at noe har skjedd:angelic:
Leste det kunne også være vanskelig for noen å skille mellom g symptomer og mens symptomer før ikm, men jeg er ingen ekspert å noe ny på dette selv:knegg:

Men har selv hatt en del murringer og press i magen/på den ene siden spesielt og ryggen. Og vært noe små kvalm selv. Jeg bruker ikke å ha slikt så mange dager før ikm egentlig ikke.

Vis vedlegget 476006

Jeg er helt ny her inne :) Har noen erfaring med babyplan tidlig staver? Lester strimmler kan ha skyggestrek. Hva tror dere denne er, positiv eller negativ? Jeg er dpo 16, jeg fikk bløding dpo 10, forvant dpo 11 også blødd ca 1 tampong full både i går og ny i dag. Skal kjøpe en digital test i morgen om nødvendig.
Til info var det ingen skyggestrek, fikk positiv clear blue test, gravid 1-2 Nå er det bare hva med blødingene, slik jeg forstår får jeg bare følge med. Andre som har blødd i uke 4/5?

Til info var det ingen skyggestrek, fikk positiv clear blue test, gravid 1-2 Nå er det bare hva med blødingene, slik jeg forstår får jeg bare følge med. Andre som har blødd i uke 4/5?
Anbefaler å hoppe videre til terminforumet, det finner du alle som har fått positiv test og venter barn i august :happy:

Back
Topp