IKM uke 51

Jeg har 4 vanlige strimmeltester og to digitale, så jeg bør vel helst vente så lenge som mulig før jeg tester :p setter 12 dpo som et mål, men veet jo at jeg sannsynligvis ryker tidligere :bag:
Fort gjort:hilarious:

Rekner 1 per dag, altså skal eg ha nok til 2-3 PPar, men ryker jo fort fleire til dagen dersom det skulle opp strek:D

Noen som har fått en svaaak strek på graviditetstest etter tidsrammen, og ikke vært gravid?
Er 6/7 dpo i dag og tok en test av bare ren nysgjerrighet. Kom ikke noe resultat umiddelbart, men nå når den er helt tørket og "tidsfristen" har gått ut så kan jeg se en svak strek.
Jeg føler meg gravid denne perioden, jeg kjenner jeg har en litt rar følelse på det. Det er noe som sier meg at denne pp gikk det bra. Men må jo uansett bare ta tiden til hjelp og se an nærmere IKM. Men kjenner jeg fikk en liten gledes boost av å se den svake streken, tross ikke gyldig.

Noen som har fått en svaaak strek på graviditetstest etter tidsrammen, og ikke vært gravid?
Er 6/7 dpo i dag og tok en test av bare ren nysgjerrighet. Kom ikke noe resultat umiddelbart, men nå når den er helt tørket og "tidsfristen" har gått ut så kan jeg se en svak strek.
Jeg føler meg gravid denne perioden, jeg kjenner jeg har en litt rar følelse på det. Det er noe som sier meg at denne pp gikk det bra. Men må jo uansett bare ta tiden til hjelp og se an nærmere IKM. Men kjenner jeg fikk en liten gledes boost av å se den svake streken, tross ikke gyldig.
Flere som har testet positivt 7dpo, sjelden, men det skjer:)
Bilde?

Flere som har testet positivt 7dpo, sjelden, men det skjer:)
Bilde?

Ok :) blir spennende å se fremover. Håper jeg ikke blir skuffet x) men bør vel legge forventningene lave så man ikke går på en smell.

Har ikke fått tatt bilde, og den vil nok ikke synes på bilde uansett da det blir dårlig kvalitet på bildene man legger ut her :/ :shifty:

Glemte å justere el datoen når jeg flyttet ikm dato. :facepalm:
FrøkenØ - 33 år - PP2 etter MA - B2 - EL 3/12 - IKM ca 15/12

Riktig dato for EL er 1/12

Svei av en test i dag 3dpo :hilarious:... kan bli en smule avhengig av testing, tror jeg?!

neste planlagte testing er tenkt fra 8dpo. :angelic: Oppholder meg med julegavestyr i mellomtida

Svei av en test i dag 3dpo :hilarious:... kan bli en smule avhengig av testing, tror jeg?!

neste planlagte testing er tenkt fra 8dpo. :angelic: Oppholder meg med julegavestyr i mellomtida
Viktig å sjekke at testane ikkje gir skyggar? :hilarious:

Haha, er jo veldig greit å forsikre seg om at det ikke er dumme tester med skygger da:D Begynner faktisk å klø litt i fingrene selv, og er bare 4dpo idag. Kommer til å bare klø mer og mer nå fremover:hilarious:
Mye mulig jeg starter allerede i morra, bare for å sjekke at babyplan testene holder mål denne gangen også:laughing002

8 dpo i dag,og måtte prøve en tidligtest i dag. :facepalm: Jeg ser en svaaak strek der, men vet ikke om det er skyggestrek eller babystrek ennå. Håper det utvikler seg videre til en klar babystrek om noen dager... :angelic::love017

8 dpo i dag,og måtte prøve en tidligtest i dag. :facepalm: Jeg ser en svaaak strek der, men vet ikke om det er skyggestrek eller babystrek ennå. Håper det utvikler seg videre til en klar babystrek om noen dager... :angelic::love017

Der var det kick off ja :joyful::joyful: første fristelsen til å teste! Så spennende:nailbiting: Bare 6 dpo i dag selv, så jeg skal vente foreløpig, men gleder meg til bilde av din test senere eller i morgen? :joyful:

Der var det kick off ja :joyful::joyful: første fristelsen til å teste! Så spennende:nailbiting: Bare 6 dpo i dag selv, så jeg skal vente foreløpig, men gleder meg til bilde av din test senere eller i morgen? :joyful:

Ja, det blir veldig spennede å se. :nailbiting: Tror ikke det vil syntes på bildet her inne i dag. Men det kommer bilde når det syntes. :happy: Tenkte jeg skulle vente litt og teste til fredag igjen. Eller tror du det har skjedd noen forandring til i morra igjen?:angelic: jeg har bare 1 tidligtest igjen og 5-6 vanlige fra babyplan. Og 1 digital, men den sparer jeg en stund til... :woot:

5dpo i dag, og jeg vant over testetrangen:laughing002
Håper dagene går fort til jeg kan teste. Redd jeg begynner når jeg er 7dpo, selv om målet er 8 dpo:smiley-angelic006

Ja, det blir veldig spennede å se. :nailbiting: Tror ikke det vil syntes på bildet her inne i dag. Men det kommer bilde når det syntes. :happy: Tenkte jeg skulle vente litt og teste til fredag igjen. Eller tror du det har skjedd noen forandring til i morra igjen?:angelic: jeg har bare 1 tidligtest igjen og 5-6 vanlige fra babyplan. Og 1 digital, men den sparer jeg en stund til... :woot:
Eg og ser fram til bilde :woot:
Kan skje mykje på ein dag:joyful:
Syns fleire her inne på forumet har sagt at vanlig test frå Babyplan slår ut samtidig, om ikkje tidlegare enn tidlig test:rolleyes:

5dpo i dag, og jeg vant over testetrangen:laughing002
Håper dagene går fort til jeg kan teste. Redd jeg begynner når jeg er 7dpo, selv om målet er 8 dpo:smiley-angelic006
Hurra:joyful:
Stay strong, hold ut til 8 dpo:D
4 dpo her i dag og tenker eg og begynner 8 dpo:bag:

Selv om jeg er fryktelig nysgjerrig og vil at du skal teste i morgen allerede :p så kan det være at du får et bedre resultat på fredag og sparer tidligtesten din :D

Back
Topp