IKM uke 51

Så trist å lese at vi er så mange som har mistet i denne IKM gruppa. Krysser fingrene for verdens beste julegave til oss alle denne PPen. :Heartred

Jeg tenkte at jeg ikke skulle kjøpe noen flere graviditetstester før vi skal i gang med prøverør i løpet av neste år. Men hvem var det som bestilte 35(!) babyplan tester, like etter at mannen sa han ønsket at vi skulle kjøre på med en siste prøverunde i år??? :facepalm: Joda, testetøsa nr 1:hilarious: Erre mulig...?

Jeg tenkte at jeg ikke skulle kjøpe noen flere graviditetstester før vi skal i gang med prøverør i løpet av neste år. Men hvem var det som bestilte 35(!) babyplan tester, like etter at mannen sa han ønsket at vi skulle kjøre på med en siste prøverunde i år??? :facepalm: Joda, testetøsa nr 1:hilarious: Erre mulig...?

Godt vi er flere! Sendte inn en rolig bestilling på 20 tidligtester ca ti min etter at mensen kom. Brukte over 25 tester fra 6 dpo til 13 dpo denne pp...!

Godt vi er flere! Sendte inn en rolig bestilling på 20 tidligtester ca ti min etter at mensen kom. Brukte over 25 tester fra 6 dpo til 13 dpo denne pp...!
Det vi driver med er jo ren galskap! Enda godt mannen ikke vet hvor mange tester jeg dypper i en kopp med urin i løpet av en syklus :hilarious:

Last edited by a moderator:
Mammadrøm86 – 34 år – PP2 – B1 - EL 6/12 - IKM 20/12

Jeg vil gjerne henge her. Vet ikke enda om det blir prøving denne måneden heller, men håper at vi i allefall får lagt inn aksjer en gang.

Trist å lese om alle som har mistet i gruppa! Håper at dette blir måneden der alle får positiv test og spiren sitter :Heartred

Mannen skal ta ny sædprøve denne mnd, han har litt nedsatt kvalitet, så får vi se om det er endringer. Begynner å bli sliten etter mange års prøving med uendelig med feiling.

Mannen skal ta ny sædprøve denne mnd, han har litt nedsatt kvalitet, så får vi se om det er endringer. Begynner å bli sliten etter mange års prøving med uendelig med feiling.

Forstår veldig godt at du er sliten. Krysser fingrene for gode testsvar nå❤️

Ugleskogen 35 år 3pp 1B EL 30.11/1.12. IKM 16.12.

Har hatt SA både i PP1 og PP2. Så jeg er ikke akkurat optimistisk :-(

Det vi driver med er jo ren galskap! Enda godt mannen ikke vet hvor mange tester jeg dypper i en kopp med urin i løpet av en syklus :hilarious:
Eg som sa til sambuaren at eg ikkje skulle teste før ikm denne runden pga skyggane eg fekk forrige runde! Blir jo umulig om folk her skal gå bananas:hilarious:
Jaja, kan jo kjøpe ein 10 pk make sure og ha på lur. No veit eg i alle fall korleis skyggane på dei ser ut:D

Eg som sa til sambuaren at eg ikkje skulle teste før ikm denne runden pga skyggane eg fekk forrige runde! Blir jo umulig om folk her skal gå bananas:hilarious:
Jaja, kan jo kjøpe ein 10 pk make sure og ha på lur. No veit eg i alle fall korleis skyggane på dei ser ut:D

Samme skjedde med meg forrige syklus. Fikk skyggestrek på flere Make Sure tester.

B82 - 38 - PP11 - B4 - EL usikker - IKM ca 20.12

Advokato1 - 27 år - PP4 - B2 - EL 6.12 - IKM 19.12

På grensen til uke 52, men vi kjører på :hilarious:

Kms92 - 28 - PP2 - B2 - EL ca 2.12 - IKM 17.12

Prøver igjen etter at tr kom tidligere enn forventet forrige pp. Satser på at jeg får en positiv test før jul. Hadde vært hyggelig ❤️

Last edited:
Rødt Eple - 31 - pp1 - B3 - El? - IKM 17.12

Håper på en skikkelig fin julegave etter en tøff høst med SA uke 7+2 og MA uke 10+5.

Heier på oss alle

:talk017

HåpetOmEtBarn - 24 - PP1 etter MA - B1 - usikker EL - IKM ca 17.12

veldig usikker på både EL og IKM da dette er første syklus etter en utskraping 30.10:nailbiting:

Ser ikke ut til at det blir testing etter EL da jeg fortsatt har hcg i kroppen som gir svakt utslag på g testene. Så da vil det bare bli feil utslag :banghead:
I følge flo appen har jeg EL om 8 dager, altså på CD 23, men i følge Flo så hadde jeg EL på CD 14 da jeg ble gravid før MA nå sist:eek: Ikke lett å bli klok! Vi la ivertfall inn aksjer rundt CD 14, og skal legge inn rundt 23:rolleyes:

Back
Topp