** IKM UKE 51 **

IKM i går. Negativ test og ingen TR. Frustrerende.... Regner med at håpet er ute hvis jeg ikke hadde el mye senere enn antatt. Dette er første pp etter p-pillebruk, så aner ikke hvordan syklusen min er. Før p-pillene hadde jeg sykluser på alt det 25 til 45 dager. Så vet ikke om det går tilbake til det etter p-pilleslutt. Hvordan var deres sykluser etter p-pilleslutt?

Tok denne i dag, 4+2 ❤️❤️❤️ Nå må jeg snart være fornøyd med testinga altså :)
ImageUploadedByBV Forum1450419071.624663.jpg

Æsj her kom det spotting i dag morges, da kommer vel mensen rundt lunsj tror jeg..
Men, det gledelige er at jeg er nede på 24 dagers syklus igjen, så det er ikke så lenge til neste gang.
nå har jeg også tempet i 3-4 sykluser og kan tydelig se når jeg har EL mm :)

Får ta med seg det positive en kan, selv om jeg denne gangen var veeeldig klar...

Ny test? Ny test!??? ;)
Tok test både i natt(!) og i morges! Begge viser strek! Jeg synes ikke de er klart sterkere enn den jeg tok i går, men det er jo bare noen timer mellom dem..... Men det viktigste er jo at det faktisk er strek på alle sammen!!!! Fortsetter å teste, så håper jeg at de blir sterkere i tiden framover!!

IKM i går. Negativ test og ingen TR. Frustrerende.... Regner med at håpet er ute hvis jeg ikke hadde el mye senere enn antatt. Dette er første pp etter p-pillebruk, så aner ikke hvordan syklusen min er. Før p-pillene hadde jeg sykluser på alt det 25 til 45 dager. Så vet ikke om det går tilbake til det etter p-pilleslutt. Hvordan var deres sykluser etter p-pilleslutt?
Her har det vært 25, 23, 29, 30(SA), 29, 29. Så det stabiliserte seg ganske raskt på 29! :)

Jeg har veldig ustabile sykluser, fra 29d og helt opp til over 50!
Vil derfor anbefale deg å teste etter EL! Jeg begynner ca 10d etter syklus-start og tester helt fram til EL har vært! (Kjøper testene på ebay, så det koster nesten ingenting!) lykke til ❤️

Back
Topp