Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mens.
Mens.
Endelig positiv EL-test!!en uke forsinket, men men.. Skyldes sikkert at kroppen er litt ustabil etter MA i oktober (selvom forrige syklus var helt etter klokka som om utskrapningen var en normal mens).
Dermed hører nok jeg til i denne ikm-gruppa isteden jeg. Litt usikker på lengden på min lutealfase for har ikke testet etter EL ordentlig før, men innbiller meg den er litt kort. Lyst til å føre meg opp med foreløpig ikm 20.des?
Sent from my iPhone using BV Forum
Har IKM 20 des 1pp
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Endelig var dagen for testing kommet!! Og testen var til og med positivIKM i dag. Testeteller fått besøk av tr
?
*Taster på app på mobilen*
Endelig var dagen for testing kommet!! Og testen var til og med positivHURRA!! Har følt det på meg en stund nå, men vært redd for å ha for høye forventninger i tilfelle jeg skulle ta feil og bli forferdelig skuffet!
Legger med bilde av testene jegi ørska på morgenen i dag klarte jeg å ta feil test da, tok EL-test istedenfor hcg-test
haha! Den ble imidlertid knall positiv med en gang, så ante jo da at det kunne være et positivt tegn, for jeg er jo langt unna å skulle ha EL nå!
Måtte ta to hcg-tester også, for sambo er ikke så vant til å tyde tester, så han mente vi umulig kunne stole på den første testen! Han konkluderte raskt da jeg tok den andre testen, "nei, her er det ingen strek, du er nok ikke gravid.." Men så plutselig dukket streken opp, og han fikk store øyne
hehe! Nå tror jeg til og med han er overbevist
![]()
Takk takkSå gøy!Gratulerer!
![]()
Det kan ta litt tid å overbevise mannfolka.![]()
Gratulerer!Endelig var dagen for testing kommet!! Og testen var til og med positivHURRA!! Har følt det på meg en stund nå, men vært redd for å ha for høye forventninger i tilfelle jeg skulle ta feil og bli forferdelig skuffet!
Legger med bilde av testene jegi ørska på morgenen i dag klarte jeg å ta feil test da, tok EL-test istedenfor hcg-test
haha! Den ble imidlertid knall positiv med en gang, så ante jo da at det kunne være et positivt tegn, for jeg er jo langt unna å skulle ha EL nå!
Måtte ta to hcg-tester også, for sambo er ikke så vant til å tyde tester, så han mente vi umulig kunne stole på den første testen! Han konkluderte raskt da jeg tok den andre testen, "nei, her er det ingen strek, du er nok ikke gravid.." Men så plutselig dukket streken opp, og han fikk store øyne
hehe! Nå tror jeg til og med han er overbevist
![]()
Her kom tanta på besøk så vi får bare smøre oss med tålmodighet
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Dagen i dag regner jeg ialle fall som cd 1, for i dag er det ikke tvil.
IKM 21/12.
Håper vi alle får det vi ønsker oss aller mest til jul![]()
IKM 21 des![]()