*** IKM uke 51 ***

:( Nå ble jeg skikkelig lei meg, jeg hadde så innmari lyst til at du skulle få førjulsgaven din nå. :smiley-angry002
Håper virkelig bonusen sitter nå snart. <3

:( Nå ble jeg skikkelig lei meg, jeg hadde så innmari lyst til at du skulle få førjulsgaven din nå. :smiley-angry002
Håper virkelig bonusen sitter nå snart. <3

Endelig positiv EL-test!! :) en uke forsinket, men men.. Skyldes sikkert at kroppen er litt ustabil etter MA i oktober (selvom forrige syklus var helt etter klokka som om utskrapningen var en normal mens).
Dermed hører nok jeg til i denne ikm-gruppa isteden jeg. Litt usikker på lengden på min lutealfase for har ikke testet etter EL ordentlig før, men innbiller meg den er litt kort. Lyst til å føre meg opp med foreløpig ikm 20.des?

Sent from my iPhone using BV Forum

IKM i dag. Testet :) eller fått besøk av tr :mad:?

*Taster på app på mobilen*

Har IKM 20 des 1pp

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Endelig var dagen for testing kommet!! Og testen var til og med positiv :D:D:D HURRA!! Har følt det på meg en stund nå, men vært redd for å ha for høye forventninger i tilfelle jeg skulle ta feil og bli forferdelig skuffet!

Legger med bilde av testene jeg:) i ørska på morgenen i dag klarte jeg å ta feil test da, tok EL-test istedenfor hcg-test:p haha! Den ble imidlertid knall positiv med en gang, så ante jo da at det kunne være et positivt tegn, for jeg er jo langt unna å skulle ha EL nå!:p Måtte ta to hcg-tester også, for sambo er ikke så vant til å tyde tester, så han mente vi umulig kunne stole på den første testen! Han konkluderte raskt da jeg tok den andre testen, "nei, her er det ingen strek, du er nok ikke gravid.." Men så plutselig dukket streken opp, og han fikk store øyne;) hehe! Nå tror jeg til og med han er overbevist;)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1387522578.437978.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1387522578.437978.jpg
    263,3 KB · Visninger: 133
Endelig var dagen for testing kommet!! Og testen var til og med positiv :D:D:D HURRA!! Har følt det på meg en stund nå, men vært redd for å ha for høye forventninger i tilfelle jeg skulle ta feil og bli forferdelig skuffet!

Legger med bilde av testene jeg:) i ørska på morgenen i dag klarte jeg å ta feil test da, tok EL-test istedenfor hcg-test:p haha! Den ble imidlertid knall positiv med en gang, så ante jo da at det kunne være et positivt tegn, for jeg er jo langt unna å skulle ha EL nå!:p Måtte ta to hcg-tester også, for sambo er ikke så vant til å tyde tester, så han mente vi umulig kunne stole på den første testen! Han konkluderte raskt da jeg tok den andre testen, "nei, her er det ingen strek, du er nok ikke gravid.." Men så plutselig dukket streken opp, og han fikk store øyne;) hehe! Nå tror jeg til og med han er overbevist;)

Så gøy! :) Gratulerer! :) :D

Det kan ta litt tid å overbevise mannfolka. :p

Så gøy! :) Gratulerer! :) :D

Det kan ta litt tid å overbevise mannfolka. :p
Takk takk :) Ja, han skjønner ikke helt forskjell på EL-test hvor det alltid kommer i det minste antydning til to streker, mens på hcg-test så er den plutselig positiv selvom man bare såvidt kan skimte streken.. Nå ble heldigvis strekene på begge hcg-testene ganske sterke etter en stund, så da slo han seg til ro med at det antagelig betyr at jeg er gravid ;) hehe!

Gratulerer! :D

Her kom tanta på besøk så vi får bare smøre oss med tålmodighet :)

Dagen i dag regner jeg ialle fall som cd 1, for i dag er det ikke tvil.

Det klør i fingrene om dagen for å teste! Er 17 DPO idag, har ikke testa på 6 - 7 uker ;)
Vært super rolig denne pp :)
Fremdeles ingen tegn til mens, så håper julaften blir en gledes dag. Tenk den skuffelsen :O Tørr nesten ikke tenke på hvordan jeg reagerer om det står " ikke gravid" :O

Her kom tanta på besøk så vi får bare smøre oss med tålmodighet :)

Dustetante! :( Lykke til i ny pp. :)

Dagen i dag regner jeg ialle fall som cd 1, for i dag er det ikke tvil.

:( Dustetante!!!! Håper virkelig du får full klaff snart.

IKM 21/12.
Håper vi alle får det vi ønsker oss aller mest til jul ;)

Tr kom i går :( får satse på et bedre år neste år :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Æsj så kjedelig! Dustetante! :( Du får kose deg i julen og lykke til i ny pp. :)

Back
Topp