*** IKM uke 51 ***

Tror ved nærmere gjennomtenking at EL var enten 4. eller 5. desember og at jeg dermed kan være så mye som 11 eller 12 DPO imorgen. Har kjent mye stikninger i magen og vært litt kvalm og uggen siste dagene. Lurer derfor på å bryte prinsippet mitt og ta en test allerede imorgen, selv om jeg ikke egentlig klarer å tro at det kan være noe og aller helst ikke vil la meg gire opp. Men jeg klarer altså ikke å la være :p Hva tror dere, ta en test eller vente til TR er forsinket? Tenker litt som så at det er greit å få en blendahvit test og for å ikke bli stadig mer forhåpningsfull og så kjempeskuffa når tr kommer...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har du testet??? Krysser fingrene for eit positivt resultat :D
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Er 10 dpo og fortsatt hvite tester :( Vet det er tidlig enda, men har gitt opp håpet litt!!

Tror du kan flytte meg nå, Lykkeliten :)
Med denne testen, og ingen antydning til TR føler jeg meg litt tryggere :)
Eneste som var dumt var at jeg trodde jeg hadde kjøpt med ukeindikator, søren heller...;)Vis vedlegget 43647

Gratulerer til deg og!!! :D
Må ta en digital i morgen jeg og, greit å få det svart på hvitt, så klarer en kanskje i større grad å ta det innover seg.
Skjønt jeg tror nok det tar en stund før jeg tør å tro på det :p Og så er det jo redselen for å miste da....Men det får en vel forsøke å ikke tenke så mye på, skjer det så skjer det og da blir en jo uansett fryktelig lei seg. Dumt å bruke krefter på det nå om det ikke skulle skje...

Har du testet??? Krysser fingrene for eit positivt resultat :D

Hei! Klarte å slette hele bildet av testen når jeg egentlig bare skulle få det mindre ;) Ikke så teknisk av meg...
Men ja, jeg testet. Og det kom en antydning til en strekk etter et minutt eller to, etter fem minutter var det e ntydelig rosa strek. Langt svakere enn teststreken, men ifølge flere her nok til at det visstnok er en liten spire der inne. Må ta en digital i morgen og forhåpentligvis få det bekreftet....

Gratulerer til deg og!!! :D
Må ta en digital i morgen jeg og, greit å få det svart på hvitt, så klarer en kanskje i større grad å ta det innover seg.
Skjønt jeg tror nok det tar en stund før jeg tør å tro på det :p Og så er det jo redselen for å miste da....Men det får en vel forsøke å ikke tenke så mye på, skjer det så skjer det og da blir en jo uansett fryktelig lei seg. Dumt å bruke krefter på det nå om det ikke skulle skje...

Tusen takk! :D Kjenner at jeg ikke tror helt på det enda jeg heller!
Tenker litt på det med SA og sånt, men det er ikke slik at jeg går og bekymrer meg for det, heldigvis (:
Og ja, å få det svart på hvitt var ganske deilig!

Jeg har plutselig EL slim igjen nå i kveld jeg :o hva skjer med kroppen min om dagen? Den gangen jeg ikke tar EL tester så er syklusen bare kluss!!!! Haff.. Da får man legge inn flere aksjer og satse på en ny IKM i uke 1..

Tr kom som "planlagt " av henne selv.... da blir det nyttårsfest på meg likevel! Med antatt eggløsning på nyttårsaften!

Tr kom som "planlagt " av henne selv.... da blir det nyttårsfest på meg likevel! Med antatt eggløsning på nyttårsaften!

Dustetante! :( Lykke til i ny pp, og kos deg på nyttårsaften! :D

Er 10 dpo og fortsatt hvite tester :( Vet det er tidlig enda, men har gitt opp håpet litt!!

10 dpo får noe sånn som 9 av 10 gravide negativ test. Virkelig, det er tidlig. Ingen grunn til å miste håpet av det.

Men min rosa dråpe... 14 eller 7-8 dpo... Da tenker jeg antakelig 14, og snart mens...

Vi får vente og se.

10 dpo får noe sånn som 9 av 10 gravide negativ test. Virkelig, det er tidlig. Ingen grunn til å miste håpet av det.

Takk :) Fornuften vet at det er veldig tidlig men magefølelsen sier noe annet!! Har ingen symptomer denne pp heller. Sist jeg var gravid så testet jeg positivt 11 dpo, så kaaaanskje jeg blir positivt overrasket i morgen!! :)

Begynner lure på om kroppen min trur at den har vært gravid i 13 uker altså. Etter SA-en fikk jeg positiv test helt til jeg skulle vært 12 uker, altså for snart 2 uker siden. (Mista 5+1, 26.10) Har aldri blødd så mye som nå. Blør gjennom bindet så det renner ned over lårene. Jippi, da er det kule å være på jobb i tynn hvit uniform :confused:

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Begynner lure på om kroppen min trur at den har vært gravid i 13 uker altså. Etter SA-en fikk jeg positiv test helt til jeg skulle vært 12 uker, altså for snart 2 uker siden. (Mista 5+1, 26.10) Har aldri blødd så mye som nå. Blør gjennom bindet så det renner ned over lårene. Jippi, da er det kule å være på jobb i tynn hvit uniform :confused:

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Huffda. :(

Har hørt at om man får "renset skikkelig ut" så er det lettere for livmoren å bygge opp et nytt, næringsrikt lag for en ny spire da, så håper det er sant. Så kan neste spiren sitte hele veien til termin! <3

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Huff, hørtes ikke noe særlig ut :/ Men håper livmoren får en skikkelig restart da! (:

Back
Topp