Enlitenspire
Betatt av forumet
Nå ble det bare rotet. Skulle gjøre bildet mindre. Men nå la jeg det ut som egen tråd i stedet...
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur du trygt kan flytte meg. Kun blod på papiret etter dobesøk foreløbig, men disse menssmertene er ikke til å ta feil av
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
her kommer nå tr sinkende på morgenkvisten.
Hva tror dere om denne?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Er 13 dpo i dag, så føler jeg får et foreløpig svar i morgen![]()
Da er det bare å vente på tr og ny pp!;-)
Du tuller når du spør hva vi tror?Så tydelig strek hadde ikke jeg før 14 dpo, 3 dager etter at CB digital hadde sagt "GRAVID 1-2".
Gratulerer!
*Taster på app på mobilen*
Kjempepositiv! GratulererVis vedlegget 43630 Hva tror dere om denne? Vis vedlegget 43630
Kjempepositiv! Gratulerer![]()
Tuller ikke, hehe, klarer jo på ingen måte å tro det!!! Venter nok til IKM med å ta den digitale, skjønt nå vet jeg jo ikke helt når IKM er da, men forsøker å vente til fredag for å være sikker. Er så redd for å miste tidlig, tenkte derfor jeg skulle unngå å teste tidlig. Men det klarte jeg jo selvsagt ikkeDrømte like før jeg våknet at jeg tok en test hvor det var to tydelig streker. Skikkelig nedfor når jeg våknet opp og innså at det bare var en drøm. Men nå fikk jeg jo håpet opp igjen
![]()
Hvis du ser på tråden min her inne om hcg og wondfo billigstrimler så vil du se at streken din tilsvarer vel hcg på rundt 100-200 tipper jeg.
*Taster på app på mobilen*
Med så sterk strek må det være trygt å svi av en digital ja - og gratulerer!Oj, såpass! Så da er det altså trygt å svi av en digital?
Oj, såpass! Så da er det altså trygt å svi av en digital?
Ja. Du har nok enten hatt EL tidligere enn du tror eller så har du tvillinger (eller så er du en av de som naturlig produserer mye hcg).![]()
Hjelp! Håper på det siste i parentes da, eller det første. Det med tvillinger kan bli litt voldsomt med et bryllup i slutten av mai
Tror du kan flytte meg nå, Lykkeliten
Med denne testen, og ingen antydning til TR føler jeg meg litt tryggere
Eneste som var dumt var at jeg trodde jeg hadde kjøpt med ukeindikator, søren heller...![]()
TAKK!Gratulerer!![]()