*** IKM uke 51 ***

Nå er det vel noen som nærmer seg EL? :)

Kroppen min har begynt å prøve på EL, men lik EL-test i dag som i går. Så jeg må bare vente og se. Vente og vente. Jeg er jo utrolig utålmodig, så jeg synes denne ventingen på EL er fryktelig kjedelig. :p

Nå er det vel noen som nærmer seg EL? :)

Kroppen min har begynt å prøve på EL, men lik EL-test i dag som i går. Så jeg må bare vente og se. Vente og vente. Jeg er jo utrolig utålmodig, så jeg synes denne ventingen på EL er fryktelig kjedelig. :p
Jeg har hatt mye melkehvitt sekret i dag, så er ikke så mange dager til EL forhåpentligvis :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns denne delen av syklusen er den kjedeligste !!ingenting spennende som skjer temperaturmessig og eller på el-test fronten. Men ikke lenge igjen nå:) har nesten alltid el i helgene - passer bra :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Syns denne delen av syklusen er den kjedeligste !!ingenting spennende som skjer temperaturmessig og eller på el-test fronten. Men ikke lenge igjen nå:) har nesten alltid el i helgene - passer bra :D

Helt enig. Kjedeligste ventetiden, mye bedre med dpo-ventingen. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Det positive med de veldig korte syklusene mine, er at i neste syklus kommer EL veldig tidlig! I går, på cd 6, kom det (myyyye (beklager..)) slim, så forhåpentligvis EL innen noen få dager! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

setter du meg opp på mandag 16 desember. Har glemt å tatt tester nå i helgen, det blir nå spennende å se utfallet.

setter du meg opp på mandag 16 desember. Har glemt å tatt tester nå i helgen, det blir nå spennende å se utfallet.

Jeg setter deg opp. :) Så får du oppdatere oss på juleaften da, om du skulle holde deg så lenge med å teste (snek i dagboken din i stad)! :)

Det er mulig jeg har fått EL på CD 10. Jeg må nesten se an tempen i morgen. I så fall er EL én uke for tidlig og jeg hører til uke 50, ikke uke 51. Dette er totalt uventet. Jeg har hatt EL på CD 17 de fire første syklusene, så kom den 4 dager forsinket (CD 21) i pp 5 etter en kjemisk. Og kanskje den nå har kommet på CD 10 i pp 6 (også etter en kjemisk graviditet). Jadda. Jeg som trodde jeg hadde stabile sykluser på 29 dager med EL på CD 17. :p Kan jo forsåvidt hende jeg egentlig har det da, kjemiske graviditeter/SAer kan jo klusse masse med EL. Men jeg var ikke forberedt på dette. Og vi hadde første aksjeinnlegg etter tr på CD 10. Så nå rakk vi det jo kanskje på hengende håret da.

IKM 17 desember :)
Om syklusen stemmer da :P

Da fjerner jeg meg fra IKM uke 51, og flytter en uke frem. EL kom 7 dager for tidlig ser det ut som her nå.

Jeg beklager at jeg tar på meg ansvar for uke-tråder og flytter ut. :oops: Nå har det skjedd to ganger etter kjemisk graviditet så da skal jeg ikke ta på meg ansvar for ny IKM-uke-tråd om jeg har nok en kjemisk. Jeg bare liker å få opp ny IKM uke-tråd med en gang tr kommer for da vil jeg skravle om den nye pp'en med en gang! Nå skjønner jeg jo at hcg påvirker neste EL i kroppen min. Beklager altså! Jeg skal selvfølgelig følge med på dere, heie på dere og oppdatere hovedinnlegget altså!

Lykkeliten_86: Går helt fint! Syns det er bra at vi har en pådriver for ikm tråder :) godt å komme seg videre når tr er komt!:)

Lykkeliten_86: Går helt fint! Syns det er bra at vi har en pådriver for ikm tråder :) godt å komme seg videre når tr er komt!:)

Jeg tenkte egentlig at EL bare kunne komme litt for tidlig og eventuelt (mye) for sent, jeg ante ikke at kroppen min hadde evnen til å lage EL 10 dager etter en kjemisk, synes det var veldig tidlig. Så jeg trodde egentlig ikke det var en sjanse for å havne i uke 50. :p

Vi må komme oss videre med en gang tr har kommet ja, man må jo hoppe i ny syklus med en gang. Det nytter ikke å tenke på de som har vært, vi kommer jo ikke egentlig nærmere baby av de som er over.

Jeg håper virkelig at det er mange her inne på FS som får positive tester de neste ukene og flytter ut herfra. Den julegaven synes jeg liksom vi fortjener alle sammen. <3

Med det jeg tolker til å være en positiv EL-test på søndag, og veldige EL-smerter i går, tror jeg at jeg kan sette meg opp med ikm mandag 16. desember *håpehåpe* :)

Ikm 16. Des:-)
Håper vi har truffet godt nå!! Vi hadde oss to ganger natt til søndag og i går. Og fra natt til i går og hele gårsdagen var jeg oppblåst og var tydelig øm i eggstokken på ene siden!
Ifølge kalenderen skulle eggløsning være i går. Og det tror jeg også!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da er listen oppdatert. :)

Blir litt frustrert å forstår ingenting. Fortsatt negative el tester. hva skjer har jeg ikke el denne perioden eller hva er det.

Blir litt frustrert å forstår ingenting. Fortsatt negative el tester. hva skjer har jeg ikke el denne perioden eller hva er det.

Æsj, så kjedelig at du ikke har funnet EL. Håper du enten har hatt EL på et bra tidspunkt i forhold til aksjeinnlegg eller at EL dukker opp snarest. :)

Back
Topp