IKM uke 50

Mannen kjøpte nye EL-tester i sted, tok en før jeg henta på sfo/bhg og den var jo positiv :wideyed: da er det kanskje håp for denne PP likevel :happy: har nok egentlig IKM tidlig uke 51, men den gruppa finnes ikke og jeg tester garantert i uke 50 også :love017

Vis vedlegget 475170
*Sniker litt her*
Jeg er også CD18 idag og begynner å få sterkere EL tester. Regner med IKM i starten av uke 51 :love2
Rart at ingen har laget den gruppa? Ser de har begynt på uke 52 og uke 1 :p

*Sniker litt her*
Jeg er også CD18 idag og begynner å få sterkere EL tester. Regner med IKM i starten av uke 51 :love2
Her er det bare å snike :happy: Ja er trist ingen har laget ikm-gruppe for uke 51. Det blir nok for mye oppfølging til at jeg orker å legge det inn i gruppa her dessverre.

*Sniker litt her*
Jeg så det :smiley-ashamed004 Har lagd grupper før og det er ikke vanskelig, hopp i det? Jeg fødte for rett under fire måneder siden, så jeg er litt usikker på syklus. Og så hadde jeg håpa å bare kunne snike/delta inni prøve-tråder, at ikke nicket mitt står på en IKM gruppe og skriker ut at vi har begynt prøvingen på nestemann allerede :laughing002 vi skulle nemlig virkelig ikke ha flere barn, så å nå sikte på to veldig tette er motsatt side av skalaen av hva jeg har erklært høyt og tydelig de ti første månedene av 2025 :bag::smiley-ashamed004

Jeg er på andre syklus med cyclogest nå og 2 dager etter oppstart fikk jeg veldig øm venstre pupp, med en liten og en stor vond klump i brystet. Huden ved det området er rødt og litt varmt. Har noen vært borti liknende? :rolleyes:
Hei! Har tatt cyclogest tidligere og gjør det nå - ømme pupper er selvfølgelig noe som skjer men har aldri hørt om noen som får noe rød og varmt hud, så jeg ville kontakte legen, høres ut som kanskje noe allergisk reaksjon?

God morgen ❤️ EL-testene mine er fortsatt positive, men jeg tror jeg er litt uenig med premom og lurer på hva dere tenker.
IMG_6486.jpeg

Er dere enige i at peak var i natt, eller ser morgenenes test sterkere ut? Jeg synes morgenens ser sterkere ut. Tror at peak har vært og at verdien vil synke ut over dagen.
Hopper nok til IKM uke 51 hvis/når den blir opprettet, siden EL kom en hel uke etter antatt.

Forrige baby ble til av positiv EL-test 7. desember, fikk da menstermin 4. september. Ble flytta til 31. august på TUL, så hvis det blir spire av dette forsøket blir jo termin utrolig close :wideyed: Har aldri blitt gravid med uhell eller i PP1, så jeg har ikke høye forventninger :hilarious:

Jeg så det :smiley-ashamed004 Har lagd grupper før og det er ikke vanskelig, hopp i det? Jeg fødte for rett under fire måneder siden, så jeg er litt usikker på syklus. Og så hadde jeg håpa å bare kunne snike/delta inni prøve-tråder, at ikke nicket mitt står på en IKM gruppe og skriker ut at vi har begynt prøvingen på nestemann allerede :laughing002 vi skulle nemlig virkelig ikke ha flere barn, så å nå sikte på to veldig tette er motsatt side av skalaen av hva jeg har erklært høyt og tydelig de ti første månedene av 2025 :bag::smiley-ashamed004
Hehe, ser den :Heartblue Er sikkert hyggelig med to tette da.

Tja skulle jeg prøvd å lage den da? Så kanskje du kan guide meg hvis jeg ikke skjønner det :happy:

God morgen ❤️ EL-testene mine er fortsatt positive, men jeg tror jeg er litt uenig med premom og lurer på hva dere tenker.
Vis vedlegget 475190
Er dere enige i at peak var i natt, eller ser morgenenes test sterkere ut? Jeg synes morgenens ser sterkere ut. Tror at peak har vært og at verdien vil synke ut over dagen.
Hopper nok til IKM uke 51 hvis/når den blir opprettet, siden EL kom en hel uke etter antatt.

Forrige baby ble til av positiv EL-test 7. desember, fikk da menstermin 4. september. Ble flytta til 31. august på TUL, så hvis det blir spire av dette forsøket blir jo termin utrolig close :wideyed: Har aldri blitt gravid med uhell eller i PP1, så jeg har ikke høye forventninger :hilarious:
Enig med deg at den fra imorges ser sterkest ut :love2

Hehe, ser den :Heartblue Er sikkert hyggelig med to tette da.

Tja skulle jeg prøvd å lage den da? Så kanskje du kan guide meg hvis jeg ikke skjønner det :happy:
Mine eldste er det to år i mellom og jeg synes det var krevende, men det er sjukt verdt det nå som de er 5 & 7 ❤️

Ja, kjør på! Bare kopier oppsettet fra en annen IKM gruppe i første innlegg, og så redigerer du der fortløpende ettersom folk melder seg for å være med i tråden :happy: bare å spørre hvis du er usikker på noe.

Mine eldste er det to år i mellom og jeg synes det var krevende, men det er sjukt verdt det nå som de er 5 & 7 ❤️

Ja, kjør på! Bare kopier oppsettet fra en annen IKM gruppe i første innlegg, og så redigerer du der fortløpende ettersom folk melder seg for å være med i tråden :happy: bare å spørre hvis du er usikker på noe.
Jaa :Heartblue Det kan jeg tenke meg.

Da skal jeg prøve å få gjort det ikveld :happy:

3dpo i dag og godt i gang med symptomjakt og testetrang :laughing002 :wacky:
Hver runde det :laughing002 Jeg klarer ikke holde meg unna testing alt for tidlig, røyk vel på første 4 eller 5 dpo :bag: men er fornøyd med å ha klart å holde det til vesentlig mye mindre testing enn tidligere runder :smiley-ashamed004 8 dpo i dag da, så tror jo jeg bør se starten på noe innen ukens slutt hvis det blir noe denne gangen. Men har ikke helt trua :(

Back
Topp