IKM uke 50

Var redd for at jeg ikke fikk topp før i morgen og skulle vært i ikm 51 selv, men den kom i dag likevel :notworthy Håper EL kommer og at du får hengt med oss!

Jeg som ikke skulle teste etter el, hadde noen tester liggende så da må jo de brukes opp.. regner med det blir topp i natt eller imorgen på de. Begynt å øke nå, og de to andre gangene jeg har sjekka øker det ganske fort hos meg..
men, altså.. det er jo aldri noe som er sikkert med kroppen :dontknow

Jeg som ikke skulle teste etter el, hadde noen tester liggende så da må jo de brukes opp.. regner med det blir topp i natt eller imorgen på de. Begynt å øke nå, og de to andre gangene jeg har sjekka øker det ganske fort hos meg..
men, altså.. det er jo aldri noe som er sikkert med kroppen :dontknow
Er så spennende å følge med, og utrolig fascinerende hvordan kroppen fungerer!
Gleder meg til oppdateringen din om hvordan det har gått :D

For første gang prøver jeg meg på EL-testing, og jeg merker at dette er jeg helt grønn på. Den nederste har jo sterkere test-strek enn kontroll-strek, betyr ikke det positiv? Og om den nå er positiv - når er det egentlig best å legge inn aksjer?

Vedlegg

• IMG_3115.png
    IMG_3115.png
    456,1 KB · Visninger: 30
For første gang prøver jeg meg på EL-testing, og jeg merker at dette er jeg helt grønn på. Den nederste har jo sterkere test-strek enn kontroll-strek, betyr ikke det positiv? Og om den nå er positiv - når er det egentlig best å legge inn aksjer?
Den er positiv ja :gen014 Før dette og umiddelbart er det beste :angelic: noen har lengre LH-topp enn andre, så du får ta noen flere tester å se når LH synker. Ville lagt aksjer til testene er negative igjen. For min del er vi oftest på annenhver dag, men daglig rundt positive tester :happy: krysser fingrene for spire ❤️

Den er positiv ja :gen014 Før dette og umiddelbart er det beste :angelic: noen har lengre LH-topp enn andre, så du får ta noen flere tester å se når LH synker. Ville lagt aksjer til testene er negative igjen. For min del er vi oftest på annenhver dag, men daglig rundt positive tester :happy: krysser fingrene for spire ❤️
Takk for svar :Heartred Får ikke gjort noe i dag, så da krysser jeg fingrene for at gårdagens innsats hjelper og at vi får inn et forsøk i morgen også. Spennende :smiley-bounce012

Bare å fjerne meg fra listen. Ingen EL i sikte her:confused:

skjedde med meg en gang at jeg hadde «lav» på morgen urin og topp på utvannet urin rundt lunsjtiden, så man vet tydeligvis aldri :happy090
Ikke sant. Hadde også positiv i dag, og cbmonitoren slo ut på maksimal, så vet ikke helt hvilken dag jeg skal sette som EL :bored:
Men har en del murringer både i går kveld og nå, og masse ELslim så er noe som skjer værtfall :D

Ingen eggløsning her heller :confused: kan også fjernes fra listen.

Nei men… jeg vetta søren om jeg skal holde på eggløsning imorgen, eller hva.. har ikke flere tester og skulle jo ikke engang teste denne runden :facepalm: :dance008

Vedlegg

• IMG_5845.png
    IMG_5845.png
    1,2 MB · Visninger: 32
Back
Topp