IKM uke 50

Heihei :Heartpink
Jeg har fulgt med litt fra sidelinjen og kjenner at jeg vil hive meg med i gjengen her, det er så godt å ha noen å dele denne berg-og-dalbanen med!

Håpersååinderlig - 30 - B1 - PP8 (tredje med stimulering av Gonal og Ovitrelle) - EL 28.11 - IKM 11.12

Krysser alt som krysses kan for at desember gir oss verdens fineste førjulsgave :smiley-angelic002
Så hyggelig at du vil joine oss her, velkommen hit :Heartpink

Får hive meg med, gikk fra 0-100 over natten her :laughing002 Blir spennende å se om det har hatt noe å si at vi hadde ivf og kjemisk sist pp.
Nammen - 32 år - b2 - pp8 - el 28/11 - ikm 12/12
IMG_7918.jpeg

CD13 og nå er det vanlig utflod, og blødningen er stoppet helt opp :gen014 Venter bare på EL-slimet nå:p EL blir iallefall noen dager forsinket, men blir spennende å se når EL blir. G-testene er nesten negative nå:greet008:dance011Rart at en skal bli glad over det, men betyr jo jeg kan prøve på en ny spire:smiley-bounce012:sad010:love017

Drikker en kopp salvie-te morgen og kveld, et glass med saft med 8/9 dråper grapefruktkjerneekstrakt-dråper i og 5 spiseskjeer med Solvispect hostesaft × 2 daglig:joyful: Av vitaminer og tilskudd tar jeg Fertility-tilskudd fra protein.no, Q10, omega3 multivitaminer, pyridoksin(B6) og 100mg jern mot jernmangelanemi❤️ Nå vil jeg ha regnbuebabyen min:binkybaby

Screenshot_20251127_103859_Gallery.jpg

Screenshot_20251127_105858_Gallery.jpg

Heia! Jeg får hive meg inn her, fikk veldig stor overraskelse i dag hos gynekologen med to follikler på 27 mm og slimhinne 10 mm. Hvorfor er det overraskende? Fordi jeg er på CD 34
Tok 2 tabletter med Letrozole, vi skulle egentlig ta ivf i januar… men kanskje går det ❤️

Avonlea - 28 - B1 - PP 9 - EL 28.11- IKM 12.12

Heia! Jeg får hive meg inn her, fikk veldig stor overraskelse i dag hos gynekologen med to follikler på 27 mm og slimhinne 10 mm. Hvorfor er det overraskende? Fordi jeg er på CD 34
Tok 2 tabletter med Letrozole, vi skulle egentlig ta ivf i januar… men kanskje går det ❤️

Avonlea - 28 - B1 - PP 9 - EL 28.11- IKM 12.12
Velkommen :Heartpink Så spennende! Krysser fingrene for spire, og kanskje to :excited001

Altså, jeg må bare dele dette et sted :smiley-angelic006 bestevenninna mi kom på besøk i dag med en «hei jeg har en graviditetstest i veska, kanskje vi kan ta den i dag?» :angelic: og SE DA!
IMG_6442.jpeg

Jeg er så sykt glad på hennes vegne :woot: første baby for henne. Nå hadde det vært ekstremt hyggelig om det hadde klaffa for oss også denne PP :nailbiting:

Håper det blir mange mange flere positive tester i denne IKM gruppa om et par uker :woot:

Altså, jeg må bare dele dette et sted :smiley-angelic006 bestevenninna mi kom på besøk i dag med en «hei jeg har en graviditetstest i veska, kanskje vi kan ta den i dag?» :angelic: og SE DA!
Vis vedlegget 474907
Jeg er så sykt glad på hennes vegne :woot: første baby for henne. Nå hadde det vært ekstremt hyggelig om det hadde klaffa for oss også denne PP :nailbiting:

Håper det blir mange mange flere positive tester i denne IKM gruppa om et par uker :woot:
Så utrolig gøy! Håper hun strør babystøv på oss :notworthy

Hvilken dpo begynner dere å teste? :D
Tidligste jeg har fått positiv er 9 dpo ❤️ har testa så tidlig som 8 dpo, men tror sjelden det er vits i. Usikker på hva jeg gjør nå, tar det litt som det kommer :happy:

Hvordan ligger dere andre an i forhold til EL og dpo? Her er EL-testene negative enda, men har hatt litt EL-slim daglig siden søndag. App mener EL er i morgen, jeg tipper til lørdag eller søndag egentlig. Litt lotto, for jeg vet ikke helt hvordan syklusen min er etter fødsel enda :happy: Ligger uansett godt an med aksjer, så det skal ikke stå på det.

Lagt inn de første aksjene, men aner jo ikke når EL kommer:sign17:sign19

Hvordan ligger dere andre an i forhold til EL og dpo? Her er EL-testene negative enda, men har hatt litt EL-slim daglig siden søndag. App mener EL er i morgen, jeg tipper til lørdag eller søndag egentlig. Litt lotto, for jeg vet ikke helt hvordan syklusen min er etter fødsel enda :happy: Ligger uansett godt an med aksjer, så det skal ikke stå på det.
Cd 12 og ligger på 0,1 på Premom enda. Men har hatt en del smerter på venstre side i dag, så blir spennende med test i morgentidlig! Aksjelegging er værtfall igangsatt :laughing002

Uff, ikke spør… skammer meg :smiley-ashamed005:smiley-ashamed005

Neida… så… eh… 3 dpo? :happy3:facepalm:
Men er jo strengt talt ikke noe vits før sånn 9 dpo, men viktig å ha en basis og gå ut i fra :knegg:
Altså jeg er helt i samme båt, så tenk ikke på det :laughing002 3 dpo i dag og jeg skal kjempe det som forhåpentligvis er noen dager til før jeg begynner å teste:smiley-ashamed004 Ikke så lett å holde ut, dpo-land føles alltid så lenge :laughing002

Cd 12 og ligger på 0,1 på Premom enda. Men har hatt en del smerter på venstre side i dag, så blir spennende med test i morgentidlig! Aksjelegging er værtfall igangsatt :laughing002
Spennende! Premom har flytta sine beregninger og tror jeg kan ha EL på lørdag/søndag, det stemmer greit med sist jeg hadde EL og betyr at syklusen er ganske stødig - hvis det skjer som jeg tror :smiley-bounce012 CD14 i dag.

Back
Topp