IKM uke 50

Sååå koselig å se deg i en IKM gruppe! Tenk at nå er det akkurat et år siden vi var i den syklusen som vi ble gravide på sist :love017 Jeg tenker i hvert fall mye på det siden unnfangelsen av N var den 25. november 2024:Heartred
Tenker også mye på det ❤️ 25/11 var min «første dag i siste mens», så min ble unnfanget i starten av desember :love017 Lykkes vi på første PP nå blir det under ett år mellom termindatoene :nailbiting: Har ikke troen på at det skal klaffe så raskt og heldigvis har vi god tid :happy:

IMG_6441.jpeg
Da er toppen forbi og aksjene lagt. Da håper jeg at den kunne sitti denne måneden. Det hadde vært verdens beste julegave :Heartred

Vis vedlegget 474763
Da er toppen forbi og aksjene lagt. Da håper jeg at den kunne sitti denne måneden. Det hadde vært verdens beste julegave :Heartred
Kan bekrefte at det er verdens beste julegave ❤️ testa positivt 21/12 i fjor, det var ganske magisk å holde på hemmeligheten gjennom jula :love017 håper så mange som mulig her inne får oppleve det samme i år.

Tenker også mye på det ❤️ 25/11 var min «første dag i siste mens», så min ble unnfanget i starten av desember :love017 Lykkes vi på første PP nå blir det under ett år mellom termindatoene :nailbiting: Har ikke troen på at det skal klaffe så raskt og heldigvis har vi god tid :happy:
Åå, så den samme datoen betyr noe for deg og! Hihi, det er så hyggelig å se tilbake på nå som vi vet at det gikk bra og vi har en baby i hus :love017 Sikkert greit å forberede seg på at det ikke går på første forsøk! Husker selv at det gikk helt fint når det ikke klaffe på første PP etter fødsel av førstefødte. Det er på en måte forventet, og så har dere ikke dårlig tid som du sier:Heartred

Det er fint med termin i både august, september, oktober og november. Men det vet du jo som har tre nydelige høstbarn fra før hihi:love017

Tenkte å teste på morgenurin imorgen, men er så redd for at testene fortsatt er sterke:nailbiting::sorry: Vil lissom bare komme igang med prøvingen igjen:arghh:

Åå, så den samme datoen betyr noe for deg og! Hihi, det er så hyggelig å se tilbake på nå som vi vet at det gikk bra og vi har en baby i hus :love017 Sikkert greit å forberede seg på at det ikke går på første forsøk! Husker selv at det gikk helt fint når det ikke klaffe på første PP etter fødsel av førstefødte. Det er på en måte forventet, og så har dere ikke dårlig tid som du sier:Heartred

Det er fint med termin i både august, september, oktober og november. Men det vet du jo som har tre nydelige høstbarn fra før hihi:love017
Gøy med merkedager av den gode sorten ❤️ Det blir for godt til å være sant med fulltreffer nå, men kjenner at jeg gleder meg til testing uansett. Når jeg faktisk ble gravid var jeg så sikker på at jeg ikke ble gravid, at jeg ikke testa før 12 DPO. Det var ikke en strek jeg trengte hjelp til å hverken se eller tolke :happy090 Det var litt waste i etterkant at jeg bare var sur og lei meg og tok alle sorger på forskudd, istedenfor å kjenne på spenningen og teste tidlig :smiley-ashamed004 :laughing002

Først må jeg finne EL, any day now! :gen014

CD12(11 dager siden cytotec) og testene er fortsatt positive, testet på morgenurin denne gangen. Og da er jo seff el-testen positiv også. Har litt blodslim av og på, så EL er nok ikke helt ennå:angelic:
Bruker monitoren på utvannet urin, og da viste den lav igår.

Screenshot_20251126_094402_Gallery.jpg

Da har jeg testet med utvannet urin og da er el-tester negative, og da skal jeg nok klare å finne EL, for de er positive med utvannet urin når jeg skal ha EL:dance011Skulle stikke staven i monitoren også ser jeg at klokka er 11.01, og da er tiden nettopp gått ut:arghh: Går det ann ass:mad: Tror den hadde vist høy idag.. Så glad for at hCG synker(Rart å være glad for det og):hilarious:
Screenshot_20251126_101224_Gallery.jpg

Melder meg inn her jeg, vært litt i tvil på om jeg skulle følge med i forum denne syklusen, for gått på en liten mental smell.
Klarer ikke dy meg, så krysser fingrene for at dette er måneden.

Starten_på_noe_fint: 35-B1-PP12-EL 27.11-IKM 10.12

Vedlegg

• IMG_9122.jpeg
    IMG_9122.jpeg
    440,5 KB · Visninger: 22
Gøy med merkedager av den gode sorten ❤️ Det blir for godt til å være sant med fulltreffer nå, men kjenner at jeg gleder meg til testing uansett. Når jeg faktisk ble gravid var jeg så sikker på at jeg ikke ble gravid, at jeg ikke testa før 12 DPO. Det var ikke en strek jeg trengte hjelp til å hverken se eller tolke :happy090 Det var litt waste i etterkant at jeg bare var sur og lei meg og tok alle sorger på forskudd, istedenfor å kjenne på spenningen og teste tidlig :smiley-ashamed004 :laughing002

Først må jeg finne EL, any day now! :gen014
Testingen eeerr jo litt gøy! Men selvfølgelig bare hvis det er lysbetont, og ikke sånn «enda ikke gravid», for det er kjipt.

Masse lykke til med å finne EL og videre prøving:hello2

Heihei :Heartpink
Jeg har fulgt med litt fra sidelinjen og kjenner at jeg vil hive meg med i gjengen her, det er så godt å ha noen å dele denne berg-og-dalbanen med!

Håpersååinderlig - 30 - B1 - PP8 (tredje med stimulering av Gonal og Ovitrelle) - EL 28.11 - IKM 11.12

Krysser alt som krysses kan for at desember gir oss verdens fineste førjulsgave :smiley-angelic002

Back
Topp