Har du fått tr?Nei, er ikkje lett å skjønne denne kroppenutrulig frustrerande til tider.
Kjenner på murringer ikveld, så reknar med tr kjem i morgon tidlig
Håpar snart det klaffar for oss begge![]()
Det er veldig slitsomt psykisk og fysisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått tr?Nei, er ikkje lett å skjønne denne kroppenutrulig frustrerande til tider.
Kjenner på murringer ikveld, så reknar med tr kjem i morgon tidlig
Håpar snart det klaffar for oss begge![]()
Nei, ikkje komme enda, men reknar med den kjem idag eller i morgonHar du fått tr?
Det er veldig slitsomt psykisk og fysisk![]()
kjenner på litt murringar.Så kjiptNei, ikkje komme enda, men reknar med den kjem idag eller i morgonkjenner på litt murringar.
Blenda test i dag tidlig.
Åååh, så kjipt. Hadde trodd du var gravid.Der kom tanta ser det ut som![]()
Veldig kjiptSå kjiptVet hvordan du føler det.....
![]()
Jeg og. Men med alt jeg har måttet tatt av medisiner siste ukene var det nok like greit. My antibiotika, hostesaft, kortison og astmamedisiner. Får krysse fingrene for neste runde!Åååh, så kjipt. Hadde trodd du var gravid.
Der kom tanta ser det ut som![]()

Da har du bedre syn enn megSynes jeg ser en svaak strek på den nederste der?![]()
er en tidligtest, og med IKM i dag så tviler jeg på at det er noe 
Temping, ca samme tid hver dag? Og før man står opp?
Synes jeg ser en svaak strek på den nederste der?![]()
Takk. Termometer ligger klar på nattbordetYup. Temping til samme tid, før man står opp. Skal ta tempen med én gang man våkner.

Må ikke så sånt, da får jeg bare lyst til å teste igjenSynes nå jeg ser en svak strek, men![]()
men er selvfølgelig tom for tidligtester