IKM uke 50 <3

Der måtte eg hive inn håndkle og kapitulere på sofaen midt i arbeidsdagen :wideyed::wideyed: Det var nå veeldig tidlig da :depressed::depressed: I feel green!!

IKM på torsdag.

Så misunnelig på dere som kan/har begynt å teste! Er skikkelig testetøs, men med kort lutealfase og IKM søndag er det absolutt ingen vits i å teste før lørdag :wtf:
Er like greit å vente, eneste grunnen til at jeg har testet er fordi jeg har så mange liggende :rolleyes: men de viser jo bare skygge/blenda så gir meg jo ingenting :dead:

Dagens.. vet ikke streken synes her, men mistenker at drt er en skygge.. 9 dpo i dag.

Vedlegg

• 20201209_075939.jpg
    20201209_075939.jpg
    15,9 KB · Visninger: 148
Tror ikm er i dag, men kan også være fredag... litt forskjellig fra mnd til mnd. Negativ test på morgenen kl 7.30 (men hadde til gjengjeldt tissa 3 timer før det og drukket en del), men er nok ikke gravid..... Prøver igjen fredag morgenen om ikke tr kommer....

Hvordan går det med dere andre?

9 dpo idag, hatt litt murringer og vore trøytt, men det kan like godt vere tegn på tr hos meg :)
Tørr ikkje teste enda. Ikm på mandag :)

IKM imorgen, og mye murringer. Får se om dette går veien. Kjennes egentlig ikke ut som mensmurringer, men de murringer jeg hadde i svangerskapet med mini. Men det kan jo og være ønsketenking. Håper så på en positiv test nå!

Har ikke testet idag, siden det gikk som det gikk igår. Så jeg venter til imorgen eller fredag. Skal ha TR imorgen etter planen.

Har ikke mensensmerter, men har hatt rare smerter ved lysken siste 2 dagene, våknet kvalm idag, og temperaturen har steget istedet for å synke.. :confused004

Føles annerledes ut i hele kroppen, men kan vel være så mangt. Lurer fortsatt på de strekene lørdag og søndag, så blir muligens påvirket av dem.. o_O

Siden dette er PP1 etter SA i august, så har jeg sittet her og tenkt på om det er kroppen som er i ulage. Gikk på p-piller fra jeg var 15 til jeg var 37. Rett inn med spiral før p-pille-slutt, ut med spiral 4 mnd etterpå, og gravid 3 uker etter det igjen.

Kan hende jeg ikke har kjent hormoner før nå pga prevansjon? :pompus:

På CD 36 og enten 14 eller 15 dpo, tror 15 dpo. Har litt mensensmerter, så håper mensen kommer i morgen, så jeg kan begynne på en ny PP:D

TR på meg også :( Får håpe på bedre lykke neste pp :D

Skulle fått tr i dag, men ikke merket noen ting... Annet enn at alt lukter vondt! :yuck: Men negativ test på mandag (12dpo?) og ingen andre symptomer hehe, og så har jeg ikke flere tester igjen uansett så kommer nok ikke til å teste mer før tr eventuelt er flere dager for sen :shy:

Back
Topp