~~IKM UKE 5~~

IKM idag, negativ test. Om jeg legger govilja til kan det hende jeg ser antydning til noe rosa som ønsker å være en strek men ikke noe mer enn det. Litt mens smerter av og på, stikking i puppene og mer luft en vanlig. Tidvis vondt i korsryggen også..

Bahhhh... Lei, leiere, leiest:cool: Hadde "håpet" å våkne opp med mensen i dag, men ser ut til at jeg må gå vente på det jeg vet kommer, også.

Vi tar nok en måned til, så får vi se hva vi gjør med dette opplegget...:(

Huff. Det er ikke nok med at man vet alt håp er ute, man må jammen gå å vente på tanta i tillegg... :(
Vi har faktisk vært inne på tanken om vi skal legge hele prøvinga på hylla... Men jeg er redd vi kommer til å angre på det, og hvis/NÅR det endelig klaffer er det jo så verdt det. Men det er neimen ikke enkelt det her. :(

Wæææh! Ja folkens, da gikk det på første forsøket! Da lusker jeg inn oå oktoberforumet jeg da :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye! Gøy når det klaffer så raskt! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hittil er det 6 som har blitt gravide, 12 som har fått besøk av TR og 11 som venter på TR eller positiv test. ( på forsidelisten) Ta gjerne en titt og se om jeg har glemt "deg" på gravid eller TR punktet. Det har blitt mange innlegg her inne, så kan være at jeg har oversett noen:).. For dere som fortsatt ikke har fått besøk av TR, jeg krysser fingre for at dere får en positiv test de neste dagene:)!!

Snuppelupp, jeg så du hadde lagt deg til på oktober 2014 med positiv test, så da setter jeg deg over på gravid:). Gratulerer så mye:)!

Boff... Nå er jeg ganske så uggen her. Det passer ganske godt sammen med at mensen nok kommer i morgen, en dag for sent.

Hittil er det 6 som har blitt gravide, 12 som har fått besøk av TR og 11 som venter på TR eller positiv test. ( på forsidelisten) Ta gjerne en titt og se om jeg har glemt "deg" på gravid eller TR punktet. Det har blitt mange innlegg her inne, så kan være at jeg har oversett noen:).. For dere som fortsatt ikke har fått besøk av TR, jeg krysser fingre for at dere får en positiv test de neste dagene:)!!
Skulle gjerne stått på gravid, men jeg står på tante kreket som er riktig :(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Skulle gjerne stått på gravid, men jeg står på tante kreket som er riktig :(

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Irriterende med hun TR som kommer hver måned:S. Hvilken pp starter du på nå?
Jeg har selv el i dag eller i morgen, men i dag hadde vi for første gang siden august sex med kondom.Hadde virkelig håpet det skulle ha klaffet til nå, men det har det ikke. Jeg ble jo så kvalm og dårlig før SA i november at jeg ikke tørr å ta sjansen på det igjen, nå som det skjer mye på hjemmefronten med flytting og vikariat som jeg foreløpig bare har til august.. Så de månedene fram til juli/august skal brukes til å se hvordan syklusen min er uten påvirkning av kjemiske:P.. Kjempe kjedelig..

Hva skal jeg forholde meg til? Jeg hadde el 18-19 Jan. Var hos gyn 20 Jan som bekreftet at el hadde vært den helgen. 5 dpo begynte jeg å blø, og blødde litt i nesten 3 dager før det ble bråstopp igjen. Vanligvis så har jeg mensen på 7 lange dager, så forstår ikke hva dette var. Hadde Ikm i går, men ingen tegn til tr enda.
Skal jeg vente på tr eller var de 3 dagene 5 dpo mensen??

Hva skal jeg forholde meg til? Jeg hadde el 18-19 Jan. Var hos gyn 20 Jan som bekreftet at el hadde vært den helgen. 5 dpo begynte jeg å blø, og blødde litt i nesten 3 dager før det ble bråstopp igjen. Vanligvis så har jeg mensen på 7 lange dager, så forstår ikke hva dette var. Hadde Ikm i går, men ingen tegn til tr enda.
Skal jeg vente på tr eller var de 3 dagene 5 dpo mensen??
Har du tatt en test? Kanskje blødningen var en festeblødning?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Symes det hvis det ikke er normalt for deg.. men jeg vet egentlig ikke;)tenkte festeblødning med en gang, men er ikke godt å si. Når har du ikm?

Blir jo 14 dager i dag dey;) jeg viøle tatt en test i morgen hvis tr ikke er dukket opp før det:)

Back
Topp