~~IKM UKE 5~~

2014

Forelsket i forumet
❄️IKM UKE 5❄️

~~MANDAG 27. JANUAR~~
- Kiwii,pp1
- Mammamoren,pp2
- Sil84,pp6
- Epleskrott, pp10

~~TIRSDAG 28. JANUAR~~
- Jogarden, pp1
- PiluttaPilutta, pp5
- Twinkle
- Babyønske 2014
- El1
- Srh, pp1

~~ONSDAG 29. JANUAR~~
- Mimi87,pp4
- FruUndercover, pp8
- Fruktplukker, pp16

~~TORSDAG 30. JANUAR~~
- Zniri, pp2
- Bejbi
- S25, pp1
- Kalisty, pp2

~~FREDAG 31. JANUAR~~
- Bkno1157862, pp3
- Sesje
- Mummmimamma, pp13
- Fimle, pp7
- Twinny84

~~LØRDAG 1. FEBRUAR~~
- Løve86, pp9
- ØnskeBaby

~~SØNDAG 2. FEBRUAR~~
- Medusa_83, pp4
- Snuppelupp, pp1
- Tonjecathrin

~~USIKKER PÅ DAG~~
- Carros, pp5
- Lillian89

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~ ❤️GRAVID❤️~~
- Epleskrott
- Kalisty
- Zniri
- Løve86
- Mummmimamma
- Tonjecatrin
- Snuppelupp
- Medusa_83

~~TANTE RØD~~
- S25
- Fruktplukker
- Kiwii
- Mammamoren
- Twinkle
- Srh
- PiluttaPilutta
- Mimi87
- Babyønske 2014
- FruUndercover
- Sesje
- Fimle
- ØnskeBaby
- Jogarden
- El1
- Carros

~~ PASSERT IKM ~~
- Sil84
- Bejbi
- Bkno1157862
- Twinny84
- Lillian89

Last edited:
Skal i alle fall kose meg med litt likør og spise hva jeg vil nå som jeg vet at kroppen er i gang igjen å jeg ikke er gravid ! Ganske greit å nyte nyttåret på den måten, har jo et par uker før EL, så kan spise å drikke hva jeg vil. Fikk to flasker av min favorittlikør i julegave, så var litt trist å ikke kunne smake siden jeg var så usikker :p Så håper jeg veldig på at spiren sitter i PP1 etter første mens, slik den gjorde forrige gang :)

Håper det ramler inn flere her og at alle sammen får positive tester i Januar!! :D

Håper å havne her, vi får se.

Ustabile sykluser, så uke 4, 5 eller 6, fem mest trolig antar jeg.

Håper å havne her, vi får se.

Ustabile sykluser, så uke 4, 5 eller 6, fem mest trolig antar jeg.

Skal i alle fall kose meg med litt likør og spise hva jeg vil nå som jeg vet at kroppen er i gang igjen å jeg ikke er gravid ! Ganske greit å nyte nyttåret på den måten, har jo et par uker før EL, så kan spise å drikke hva jeg vil. Fikk to flasker av min favorittlikør i julegave, så var litt trist å ikke kunne smake siden jeg var så usikker :p Så håper jeg veldig på at spiren sitter i PP1 etter første mens, slik den gjorde forrige gang :)

Håper det ramler inn flere her og at alle sammen får positive tester i Januar!! :D
Høres herlig ut:)!
Tenkte å dra innom polet i morgen å kjøpe meg vin til nyttårsaften jeg:). For det er vel vanlig åpningstider i morgen på polet?:)

Høres herlig ut:)!
Tenkte å dra innom polet i morgen å kjøpe meg vin til nyttårsaften jeg:). For det er vel vanlig åpningstider i morgen på polet?:)

Hehe, ja vi får nyte det når vi er alene om kroppen :) Vet ikke hvordan det er med åpningstidene, det varierer kanskje fra sted til sted vil jeg tro. Men det er jo bare å sjekke på vinmonopolets nettside :)

Hehe, ja vi får nyte det når vi er alene om kroppen :) Vet ikke hvordan det er med åpningstidene, det varierer kanskje fra sted til sted vil jeg tro. Men det er jo bare å sjekke på vinmonopolets nettside :)
Ja, vi må det:). Jeg kjører forbi på vei til jobb, så satser på det er åpent:).

Ja, vi må det:). Jeg kjører forbi på vei til jobb, så satser på det er åpent:).

Krysser fingrene for at det er åpent så du får deg vin ;) Jeg skal kjøpe fyrverkeri sammen med familien i morgen også skal jeg se om jeg finner en tynningssaks noen steder så jeg får tynnet håret mitt litt :) det er så tykt, tungt å irriterende nå ;/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for at det er åpent så du får deg vin ;) Jeg skal kjøpe fyrverkeri sammen med familien i morgen også skal jeg se om jeg finner en tynningssaks noen steder så jeg får tynnet håret mitt litt :) det er så tykt, tungt å irriterende nå ;/

Takk for det.Håper det ordner seg med håret:). Om du ikke finner det noe sted så har jeg sett det på vita(?) og obs før:).Jeg glemte helt å ordne time til frisør før jul, så her ble det glansvask hjemme isteden. Får bestille time senere i januar:) Hehe

Takk for det.Håper det ordner seg med håret:). Om du ikke finner det noe sted så har jeg sett det på vita(?) og obs før:).Jeg glemte helt å ordne time til frisør før jul, så her ble det glansvask hjemme isteden. Får bestille time senere i januar:) Hehe

Har sett meg ut to-tre steder de pleier å ha, så får håpe de har noen inne :) Jeg har faktisk en gratis frisørtime stående å vente til bruk når jeg ønsker, hos selveste sjefa på en salong her, grunnet dårlig opplevelse sist gang :) men tenker å spare den til jeg vil mer med håret enn å bare tynne det, er bare tre mnd ca siden jeg klipte det, så vil ikke gjøre noe mye enda :)

Du får si ifra når du finner ut av det:). Får håpe du slipper å vente så lenge som uke 6:)
Will do. Vet det når jeg har hatt el.
Men denne syklusen er jeg usikker, jeg har ikke kommet i gang med tempingen enda, og uten den vet jeg jo ikke.

Men søvnen er så annerledes i ferien...

Dere får ha en fin nyttårsaften:)!
Nå tenkte jeg å bestille termometer, så kanskje jeg får litt mer oversikt over sykluser enn hva jeg gjør med de el-testene :). Begynner å bli veldig klar for et nytt år nå:)!

Dere får ha en fin nyttårsaften:)!
Nå tenkte jeg å bestille termometer, så kanskje jeg får litt mer oversikt over sykluser enn hva jeg gjør med de el-testene :). Begynner å bli veldig klar for et nytt år nå:)!

Ha en fin nyttårsaften du også ! :) Tenkte en stund på å bestille el-tester, men så tenkte jeg at nei, da blir jeg bare så anspent og stressa så da går det sikkert ikke. Skal gi det noen forsøk uten stress først :) Får bare humpe ofte nok så kanskje det går bra :P

Ha en fin nyttårsaften du også ! :) Tenkte en stund på å bestille el-tester, men så tenkte jeg at nei, da blir jeg bare så anspent og stressa så da går det sikkert ikke. Skal gi det noen forsøk uten stress først :) Får bare humpe ofte nok så kanskje det går bra :P
Skulle ønske jeg var like flink til å droppe det:). Jeg føler liksom at det helst bør skje innen februar med tanke på vikariatet jeg har:). Hadde jeg ikke følt jeg har en "tidsfrist" så hadde jeg nok droppet alt jeg også:D

Hehe, min frist er innen 2014 i første omgang. Vil aller helst ha barn i oddetallsår (litt rar av meg), men tipper vi over til 2015, så håper jeg det blir i noen av de første mnd :) Klaffet på første pp etter første mens etter ppilleslutt sist, så håper jo selvfølgelig det gjør det nå også, så blir kanskje litt stressa og opphengt i det likevel :p

Spent på om det kommer flere inn her snart! :) dette SKAL bli ei uke med maaaange positive tester ;)

Back
Topp