~IKM uke 5 2018~

7dpo og tempdropp! Håper for gudsskyld at det er festedipp [emoji1374] Er så hardt å være på 2.året med prøving [emoji17] IVF til høsten dersom vi ikke får det til selv.

Jeg har egentlig skikkelig troen denne pp. Mange unormale symptomer for meg. Og i dag har de avtatt. Kun litt småøm i brystene. De pleier å være forferdelig øm ellers på denne tiden når tr er på vei. Håper-håper-håper! [emoji173]️

7dpo og tempdropp! Håper for gudsskyld at det er festedipp [emoji1374] Er så hardt å være på 2.året med prøving [emoji17] IVF til høsten dersom vi ikke får det til selv.

Jeg har egentlig skikkelig troen denne pp. Mange unormale symptomer for meg. Og i dag har de avtatt. Kun litt småøm i brystene. De pleier å være forferdelig øm ellers på denne tiden når tr er på vei. Håper-håper-håper! [emoji173]️

Krysser fingrene for at det er festedipp

Har så mye stikkinger nederst i magen og innimellom i underlivet [emoji12] har også noe som kjennes ut som litt press nederst i magen. Ømme pupper siden EL, murringer i ryggen og nedre del av magen og ligamentsmerter. Er 6-8 dpo. Så spent på om dette er noen tegn eller PMS. Syns bare det er så tidlig for meg å starte med tegn på PMS og aldri hatt sånne stikkinger i magen og ligament smerter i dpo land. Ikke ømme pupper fra EL heller. Så er veldig spent og syns dagene går så tregt! [emoji23] noen flere som er i dpo land og kjenner noe på kroppen?

Så spennende! Murringer hadde jeg mye av da jeg ble gravid første gang, så det tar jeg som et godt tegn[emoji1]

Lite symptomer her 6 dpo, tar Wild Yam denne syklusen så om det dukker opp noe blir det vel vanskelig å vite om det skyldes WY eller hva[emoji16]

7-9 dpo i dag. Syns jeg kan se en veldig svak strek. Men usikker på om det er skygge eller litt rosa i [emoji12] kan dere se Noe?
32e3cad40bf2b2b5393546c6ba673c12.jpg

f75076ede82b5f65c13c9caa0f82dc01.jpg

Herremin, håper alle disse kvisene skyldes graviditet! :shifty: Også irritabel de siste to dagene. Godt mannen er på jobbreise til torsdag, stakkar :hilarious: 6 dpo idag! :)

Akk! For en syklus. Ganske usikker på om jeg faktisk har hatt eggløsning denne runden, men tror vel ikke helt vi klaffet, da vi begge var syke og bare fikk inn en aksje, som muligens ble litt sent.

Nå er det dagen etter el, evnt at det var på lørdag. Jeg er trøtt, og har veldig ømme pupper og murring i magen enda. Ikke noe elslim, så det er nok over. Så mye symptomer er ikke positivt for meg, og pulsen datt til og med ned et hakk i dag, etter å ha lagt pal på 54 siden onsdag. Uvant!
Stiger vanligvis dagen etter el. Skuff!!! :-(

Jeg trodde jeg skulle ha hatt eggløsning i dag, men har foreløpig ikke fått positive eggløsningstester. Krysser fingrene for at noe skjer i morgen...

Jeg eeeer så kvalm jeg! Og har null matlyst. Egentlig veldig glad for at det er slik fordi jeg håper ekstra på graviditet når slikt ikke er normalt for en matmoms som meg [emoji23] Ikke lyst på SJOKOLADE engang! Og det er ille, for det pleier jeg å ha lyst på om jeg så sprekker [emoji23] Meeen er så redd for at alle disse «symptomene» jeg føler på bare sitter i huet [emoji849]

Jeg eeeer så kvalm jeg! Og har null matlyst. Egentlig veldig glad for at det er slik fordi jeg håper ekstra på graviditet når slikt ikke er normalt for en matmoms som meg [emoji23] Ikke lyst på SJOKOLADE engang! Og det er ille, for det pleier jeg å ha lyst på om jeg så sprekker [emoji23] Meeen er så redd for at alle disse «symptomene» jeg føler på bare sitter i huet [emoji849]

7dpo

Spennende [emoji16][emoji16]

Jeg craver wiener pølser... sist jeg gjorde det, så var jeg gravid [emoji12] puppene dreper meg om dagen! Hvit melkeaktig utflod, stikkinger nederst i magen, murringer og kjennes lissom ut som at det er noe der. Føler trykk på en måte. Tisser oftere. Og føler meg veldig rar [emoji12] Er 9 dpo og IKM 29 januar.

Fikk denne i dag tidlig. Bare redd det er skygge [emoji53]
926e29833af4f3719a08acd2585e0c65.jpg

Back
Topp