mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg endte med teste kvelden 10 dpo. Den var helt blank.. hadde et lite håp i og med at jeg har kjent på ting jeg ikke har kjent i dpo-land før (jeg har vært innbilt gravid mange ganger, men dette var nye ting), som ømt bekken. I tillegg tok jeg denne testen på sammme dato som jeg skulle hatt termin, etter at jeg ble gravid men endte i SA etter en uke, i mai. Som også ga et ekstra håp om at det skulle klaffe nå.. men den gang eihar ikke testet igjen etterpå. Nå får jeg vente å se om tr kommer.
Lei meg for detLitt det samme som hos meg, tok ca 2 mnd før jeg fikk første mens etter pilleslutt (gikk på cerazette, så hadde ikke mens på noen år) men etter den kom tilbake var det bingo med lengde på både mens og mellom slagene. Tok 2 uker før jeg skjønte jet var gravid første gangen fordi det var så ustabilt. Samme etter vi mistet, da var det vel ikke før vi prøvde igjen at den var normal. Så er nok litt flaks at jeg ble gravid første gangen. Med terminspiren hadde vi oss hver dag i nesten 2 ukerTakk for fint svar
mister motet litt på slutten av hver pp, men blir full av mot igjen etter tr er ferdig
Her kan du se syklusene mine siden pilleslutt. Fikk mensen tilbake ganske nøyaktig en måned etter pilleslutt, men syklusene har vært litt ustabile og lange. Syklusen jeg er i nå er på cd33, så den blir vel 35 dager hvis tr kommer på søndag.

For meg har det vært utrolig greit med eggløsningstester, har brukt clearblue advanced, veldig grei å forholde seg til for min del. Og noen makesure i tillegg for å se.Litt det samme som hos meg, tok ca 2 mnd før jeg fikk første mens etter pilleslutt (gikk på cerazette, så hadde ikke mens på noen år) men etter den kom tilbake var det bingo med lengde på både mens og mellom slagene. Tok 2 uker før jeg skjønte jet var gravid første gangen fordi det var så ustabilt. Samme etter vi mistet, da var det vel ikke før vi prøvde igjen at den var normal. Så er nok litt flaks at jeg ble gravid første gangen. Med terminspiren hadde vi oss hver dag i nesten 2 uker. Nå er det påan igjen, og bare denne mnd kom mens 1 uke før tiden, så her er det bare krøll. Men nå tester jeg etter el denne mnd i håp om å ikke bomme. Håper TR ikke kommer for din del denne gangen
![]()

Ikke noen erfaringer, jeg har bare vært gravid én gang og mista i oktober. Men krysser fingre for at alt er på stell denne gangen, og at den sitter.Bananamama - 36 - 3 - 2 - 12/01 - 26/01
Fikk en positiv test i dag, 5IKM. Testet negativt 1,2,3IKM. Så er usikker på om jeg tør stole på at det holder. Hadde en SA i oktober så hodet går raskt dit. Men! Har kjent på alle mine graviditetssymptomer så var ikke overrasket over at testen plutselig var positiv. Noe andre som har opplevd at det tok så lang tid å få positiv test og at det har gått bra?
Test i utover dagen og se om det er stigning på 2. urin da?Nesten så jeg ikke tørrIkke noen erfaringer, jeg har bare vært gravid én gang og mista i oktober. Men krysser fingre for at alt er på stell denne gangen, og at den sitter.Test i utover dagen og se om det er stigning på 2. urin da?
Jeg har IKM i morgen, og har allerede økt koffein-dosen etter blanke tester i morges.
men skal kjøpe noen andre tester også og se om det slår sterkere ut.Har begynt med tester denne mnd, så satser på at vi treffer denne gang, så gjenstår det å se om det blir en spireFor meg har det vært utrolig greit med eggløsningstester, har brukt clearblue advanced, veldig grei å forholde seg til for min del. Og noen makesure i tillegg for å se.
Det fjerner liksom litt den usikkerheten. Når jeg har blitt gravid har vi lagt inn beskjedent med aksjer haha, men tydeligvis veldig godt timet.
Jeg var dog veldig heldig å fikk tilnærmet normal syklus rett etter MA (imponert over det siden jeg teknisk sett var i uke 14, da alt kom ut). Denne syklusen var nesten fem dager kortere enn vanlig da, og hadde jeg ikke testet etter eggløsning hadde jeg nok bommet!
@mamat2prinsesser&4prinser Jeg kom på at du sluttet å snuse før den forrige graviditeten din. Holdt du deg snusfri nå i mellomtiden?![]()

14DPO i dag. Strekene utvikler seg litt sakte, men jeg tenker jeg er gravid inntil det motsatte er bevistpositiv ultratidlig digital, så skal jeg ta en ukesindikator enten i dag eller i morgen
Vis vedlegget 478579
Vis vedlegget 478580

Babyplan er blitt skikkelig dårlig iallefall, og ikke alltid batcherfra Male sure er like bra heller.Det er jo helt råttJa, sluttet å snuse i august, og har holdt meg snusfri, eller bruker onico pure white(som er nikotinfri)
Og etter jeg sluttet med snusen ble jeg gravid med én gang. Hadde MA i november, og ble gravid i den første ordentlige syklusen etter MA![]()
Det er jo veldig motiverende å høre!Det er jo helt råttDet er jo veldig motiverende å høre!
Jeg har lyst til å slutte selv, men sliter liksom med å bestemme meg helt![]()

Bananamama - 36 - 3 - 2 - 12/01 - 26/01
Fikk en positiv test i dag, 5IKM. Testet negativt 1,2,3IKM. Så er usikker på om jeg tør stole på at det holder. Hadde en SA i oktober så hodet går raskt dit. Men! Har kjent på alle mine graviditetssymptomer så var ikke overrasket over at testen plutselig var positiv. Noe andre som har opplevd at det tok så lang tid å få positiv test og at det har gått bra?
Jeg har ikke opplevd å teste positivt så sent før, men kan EL ha vært senere?Ja, de kan jo variere veldig. Hvilken type har du testet med?Nesten så jeg ikke tørrmen skal kjøpe noen andre tester også og se om det slår sterkere ut.
Det er veldig motiverende å høreVar helt klart snusen som hindret meg i graviditet før jeg sluttet, eller jeg er iallefall overbevist om detBle fort gravid, så snart jeg kuttet ut snusen
![]()

Det kan såklart ha vært. Har ikke testet for el, og kan huske litt stikking i magen noen dager etter det jeg tenkte var el.Gratulerer så mye med spiren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg har ikke opplevd å teste positivt så sent før, men kan EL ha vært senere?