Vestlandsmor
Flørter med forumet
Dagens tester - 12 dpo i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Jeg er GRAVID
Da var det reelle streker igår
![]()

Ææ! Håper så sykt! Blir nok en digital senere i dag eller i morgen tidligDer er det babystreker![]()
![]()
![]()

Ææ! Håper så sykt! Blir nok en digital senere i dag eller i morgen tidlig![]()
sikker på at du får gravid

Der var det fin økning på strekene fra i går!Da er det testet igjen og jeg er happy med at monitoren lyste gravid mot meg
![]()
![]()

Der var det fin økning på strekene fra i går!![]()
Deilig å se progresjon, håper det fortsetter å øke på som det skal
Kostnaden for tester er verdt å bli tryggere på forløpet. Det var sånn jeg fikk dårlige vibber i oktober, den slo aldri ut på 3-4 uker.Jaa, er fornøyd med denDeilig å se progresjon, håper det fortsetter å øke på som det skal
![]()
Kostnaden for tester er verdt å bli tryggere på forløpet. Det var sånn jeg fikk dårlige vibber i oktober, den slo aldri ut på 3-4 uker.
Har mistet mange ganger, og ds der en jo at det går feil vei. Men nå i september ble jeg gravid igjen og testene steg som de skulle, målte også hCG hos gyn. Men så ble det en MA i uke 9+5 i november Vi krysser alle fingre og tær, alle mannJa, så absoluttEr en skikkelig testetøs deluxe
Har mistet mange ganger, og ds der en jo at det går feil vei. Men nå i september ble jeg gravid igjen og testene steg som de skulle, målte også hCG hos gyn. Men så ble det en MA i uke 9+5 i november
Så håper nå virkelig at den lille sitter

Gratulerer til alle spirene!! Jeg hadde tatt feil av el, tempen min sank igjen så jeg blir å ventekan fjernes fra lista
![]()
Hahaha! Så fantastisk!!Jeg er GRAVID
Da var det reelle streker igår
![]()

Mange lykkeklemmer til deg!!
Hvor tidlig er for tidlig å få symptomer??
Jeg er i dag (antatt) 6DPO. Har ikke testet så kan være både mer og mindre men har veldig stabil syklus på 28 dager.
Jeg har spist samme frokost hver dag i 3 måneder og i dag fikk jeg plutselig sure oppstøt etter å ha spist. Sist det skjedde var jeg 8DPO å gravid![]()
![]()