*^*^IKM UKE 49^*^*

Jeg fikk plutselig enormt vondt i puppene, type ikke rør de!!!! Har pleid å ha ømme nipler og følelsen av tyngre pupper i dpo men aldri sånn her. Kan man få symptomer så tidlig? Eller er dette kun hormonelt dette og? Er nesten som det er vondt å trekke pusten dypt pga puppene.. går det an? Haha.. hater dpo og symptomer

Jeg har veldig vonde pupper i DPO-land, også når tante rød kommer. Har det denne PP også.. :p Så det er umulig å si om det er bra eller dårlig.

Jeg har veldig vonde pupper i DPO-land, også når tante rød kommer. Har det denne PP også.. :p Så det er umulig å si om det er bra eller dårlig.
Misliker sterkt at symptomene er så like mtp mensen og svangerskap .. skulle gått an å skille de:dontknow

Tar meg selv i å jakte på symptomer, men prøver alltid å finne andre årsaker til de :joyful:
*Ømme pupper/stikking - mange har det uansett i dpo land, så er sikkert ingenting.
*Mørkere/større areola - sikkert bare hormoner.
*Vondt i korsryggen - det varier sikkert fra pp til pp.
*Metall smak av og til - mye mulig fordi jeg drikker cola.
*Litt støl nederst i magen - kanskje det har vært litt mye sex i det siste.
*Trøtthet - sene kvelder og tidlige morninger.
*Blir fortere svett - klærne er varme.
*Ofte på do - kroppen spiller meg et puss.

Også er jeg bare 8 dpo, så tenker at det er altfor tidlig til å merke noe enda!

Nå er dette bare pp 2, så jeg har ikke så mye å sammenligne med. Forrige pp hadde jeg ikke noe slikt, bare masse murring fra el til tr. Denne gangen har det ikke vært noe særlig murringer i det hele tatt, bare bittelitt her om dagen.
Så har jeg bestemt meg for å ikke ta noen test før etter ikm :)

Hvordan går det med dere andre? :Heartred

Tar meg selv i å jakte på symptomer, men prøver alltid å finne andre årsaker til de :joyful:
*Ømme pupper/stikking - mange har det uansett i dpo land, så er sikkert ingenting.
*Mørkere/større areola - sikkert bare hormoner.
*Vondt i korsryggen - det varier sikkert fra pp til pp.
*Metall smak av og til - mye mulig fordi jeg drikker cola.
*Litt støl nederst i magen - kanskje det har vært litt mye sex i det siste.
*Trøtthet - sene kvelder og tidlige morninger.
*Blir fortere svett - klærne er varme.
*Ofte på do - kroppen spiller meg et puss.

Også er jeg bare 8 dpo, så tenker at det er altfor tidlig til å merke noe enda!

Nå er dette bare pp 2, så jeg har ikke så mye å sammenligne med. Forrige pp hadde jeg ikke noe slikt, bare masse murring fra el til tr. Denne gangen har det ikke vært noe særlig murringer i det hele tatt, bare bittelitt her om dagen.
Så har jeg bestemt meg for å ikke ta noen test før etter ikm :)

Hvordan går det med dere andre? :Heartred

Oioi så mye på gang på en gang, hvordan kan du vente helt til ikm? Tror du at du klarer det?! :o

Jeg er 7 dpo idag, og tenkte å teste i morgen tidlig :hilarious: klarer ikke vente lengre også skal jeg i julebord :confused: har lyst å ta et glass vin eller to om jeg har blenda test.. etter 3 år som prøver orker jeg ikke å leve som gravid hele tiden :( jeg trenger litt gøy også :happy:

Har noen få symptomer som magestik og treg mage.. kanskje en sammenheng :p

Men mest av alt er jeg lykkelig fordi jeg ikke har begynt å blø rett etter el som jeg pleier :D endelig føle seg litt normal :D

Her kom mensen no for fult. 24 dager syklus bruker å ha 27 dagers. Så her er det ein krøll på syklusen er vel 1,5 år siden sist.

Eeeeeh..... julebord i kveld og tok en test for sikkerhets skyld. Utvannet ettermiddagsurin. 8DPO.

Babyplan tidlig stav.

Tok en CB early for å være sikker.

Hehehehe... kan det være sant????
ABD792DE-70A6-4CA6-8618-F3ABBF4F5892.jpeg
D2CD7CF1-6095-4EED-AA72-14EEB36093F1.jpeg

Last edited:
Oioi så mye på gang på en gang, hvordan kan du vente helt til ikm? Tror du at du klarer det?! :eek:

Jeg er 7 dpo idag, og tenkte å teste i morgen tidlig :hilarious: klarer ikke vente lengre også skal jeg i julebord :confused: har lyst å ta et glass vin eller to om jeg har blenda test.. etter 3 år som prøver orker jeg ikke å leve som gravid hele tiden :( jeg trenger litt gøy også :happy:

Har noen få symptomer som magestik og treg mage.. kanskje en sammenheng :p

Men mest av alt er jeg lykkelig fordi jeg ikke har begynt å blø rett etter el som jeg pleier :D endelig føle seg litt normal :D

Om jeg klarer å vente helt til ikm vet jeg ikke, men skal prøve! Spørs på symptomene, hvis de dabber av, eller jeg får masse murringer så gidder jeg ikke ta en test :p men blir det sterkere symptomer, så kommer jeg sikkert til å teste mandag eller tirsdag :joyful:

Jeg var på julebord i helgen, og angrer på at jeg drakk :( hadde aldri i verden trodd at det kanskje skulle klaffe så for :wideyed:
Jeg ville nok ikke drukket selvom du får negativ i morgen, er jo fortsatt tidlig på 8 dpo :D

At du ikke har blødd denne gangen er kanskje et positivt tegn da! Krysser fingrene for at det har klaffet for dere nå :happy: kan ikke forestille meg hvor vanskelig og fælt det er når dere har prøvd så lenge :(

Wooow! Sniker jo litt her, og dette var gøy å se! Håper den blir sterkere, det hadde dere fortjent :Heartred

Takk, folkens! Godt dere også ser strekene!

Det kan så klart ende i kjemisk, men 8DPO er ennå veldig tidlig. 4-5 dager til IKM.
Og det måneden før prøverør... altså. Skjebnens ironi?? Tenk om dette blir noe :facepalm::woot:

Takk, folkens! Godt dere også ser strekene!

Det kan så klart ende i kjemisk, men 8DPO er ennå veldig tidlig. 4-5 dager til IKM.
Og det måneden før prøverør... altså. Skjebnens ironi?? Tenk om dette blir noe :facepalm::woot:
Det SKAL bli noe av denne gangen :D

4dpo her og veldig tissetrengt, gazzy og fortsatt ømme pupper (hatt helt siden EL)..
Det er jo altfor tidlig med symptomer så regner med at det er tilfeldige tilstander:hilarious:

Okey...når jeg går opp trappa til loftstua ser jeg i dag at pulsen blir rundt 120, til vanlig er den på 109o_O hvilepulsen har steget litt også:rolleyes:
Screenshot_20181201-080016_Fitbit.jpg

Back
Topp