11dpo og negative tester, så da regner jeg med at mens er rett rundt hjørnet 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja ca fant aldri helt ut via eggløsningtest men den gikk fra sånn halv positiv til knapt en strek sånn ca 21 nov. Når jeg tørka meg nå var det rød aktig så mulig det bare hadde ligget en stund. Merka det nok ikke med engangDu er 8 dpo i dag?
Det er et perfekt tidspunkt for festeblødning, men festeblødningen pleier å være liten i mengde og veldig friskt rødt blod. Kan jo hende dere bare fikk riftet borti noe? Veldig vanskelig å si, men håper jo at ikke mensen kommer allerede da. Kan ikke være til så mye hjelp![]()
Ååå men ser fortsatt positiv ut da13 dpo i dag Fikk negativ på Clearblue...
Ja, streken kom raskere i dag. Avventer med å settes på liste til jeg får 1-2 uker med ClearblueÅåå men ser fortsatt positiv ut da![]()
Tydelig og rosa strek da!13 dpo i dag Fikk negativ på Clearblue...
Ææææ den er rød så kan ikke være skygge??9DPO... er det håp eller er det bare skygge? Den til høyre er tørket, den til venstre er ny![]()

Meeen når begynner du testingen denne gangen?Jeg har følt meg SÅ irritabel i kveld… huuuuff… pms som sniker seg på?![]()

Måtte dra å kjøpe en tidligtestÆæææ den er rød så kan ikke være skygge??![]()

Jeg ser noe!9DPO... er det håp eller er det bare skygge? Den til høyre er tørket, den til venstre er ny![]()
Tenkte 10 dpoMeeen når begynner du testingen denne gangen?![]()
Tok du bilde før demontering også?Måtte dra å kjøpe en tidligtest![]()
Ja, gjorde detTok du bilde før demontering også?

Ser noe, men klarer ikke å se om det er farge herJa, gjorde detdemonterte fordi det var så vanskelig å se gjennom glasset
![]()
Ikke så sikker jeg heller, så får bare vente å ta en tilSer noe, men klarer ikke å se om det er farge her

Tusen takk, alltid så omtenksom mot alle her inne du! Fin egenskap. Kjøpte sånn resorb som du anbefalte. Tilnærmet fin form idag! Og jeg kjenner virkelig murringer i ryggen idag, har kommet og gått. Nesten som veldig svake rier i korsryggen? Tok meg en hvil på dagtid og da kjente jeg en type strekk/krampe i høyre lyske. Gikk i mine gamle notater fra forrige prøveperiode i 2022 og neimen hadde jeg ikke notert akkurat det samme på DPO 4/5/6? Prøver ikke overtenke noe for kan jo være så mye ellers, men skal innrømme jeg fikk litt håp. Når bruker dere begynne å teste med tidlig strips?Da må du bare passe på å få i deg masse masse væske for å bli hydrert igjen! Drikke med salter slik at de blir bundet opp. Sånn powerade, drikkekraft og sånt. Ble skikkelig matforgiftet i august og mistet væske ut alle hull inkludert nesa, men klarte å holde meg hydrert til tross for at jeg mistet flere kg væskeHadde en del bukser og skjørt som ikke passet de neste dagene da haha!
Når jeg ble gravid med min første så var mine tidlige strips fullstendig negative helt til kvelden jeg skulle ha mensen. Da var den ultrasvak, så ikke gi opp da!11dpo og negative tester, så da regner jeg med at mens er rett rundt hjørnet![]()