IKM uke 48 og 49

14 dpo, og så langt ser det jo ut til å gå i riktig retning denne gangen:

Vis vedlegget 474927

Det blir noen nervepirrende uker fremover. Kommer ikke til å klare å slappe av før jeg har vært på TUL og forhåpentligvis får gode nyheter :bag:
Åååå det er jo veldig forståelig :Heartred Håper du får et veldig godt svangerskap med bankende hjerte hele veien denne gangen og få svangerskaps plager :Heartred

Jeg har ikke hatt noen tro på denne perioden, både på grunn av mye stress og jeg har ingen symptomer. :inpain:
I dag kom tempdroppet som jeg bruker å få 10dpo. Forventer at det synker videre i morgen og at tanta kommer på lørdag.
Hvis det derimot stiger i morgen, blir jeg å ta den første testen denne perioden :shy:
Vis vedlegget 474930
Du er flink som kjenner kroppstempen din så godt at du slipper å teste da :happy:

Nei nei nei nei :sad010
1000014863.jpg

Med skygge i går var dette skikkelig nedtur :sorry:

Hvis ingen lager uke 52 så lager nok jeg den etter at uke 49 er ferdig. Hvis ikke jeg blir litt utålmodig og starter den opp før :smiley-ashamed004 Føler liksom at prøveperioden starter ca CD7, for det er da jeg begynner å skjerpe inn rutinene selv :happy:
Alltid greit med støtte tidlig og føle at noe skjer. Så flott du ordner, selv om ønsket selvsagt er at du hadde sluppet pga to streker :Heartred

Jeg føler dagens test på morgenurin er svakere enn gårsdagens som ble tatt på ettermiddagen Det skal sies at den øverste (gårsdagens) er godt tørket inn, men føler det er et dårlig tegn uansett? Er så bekymret etter forrige endte i SA

Vedlegg

• IMG_0538.jpeg
    IMG_0538.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 23
Jeg føler dagens test på morgenurin er svakere enn gårsdagens som ble tatt på ettermiddagen Det skal sies at den øverste (gårsdagens) er godt tørket inn, men føler det er et dårlig tegn uansett? Er så bekymret etter forrige endte i SA
Min hadde også en liten dip en morgen, og så ble den sterkere igjen på kvelden. Og så flere dager uten noe utvikling før det plutselig kom et lite hopp igjen. Vet jo ikke hvordan det går enda, men tenker det ikke nødvendigvis må bety at det ikke går.

Jeg har alltid testet sterkere på ettermiddagen enn på morgenen. Prøv å ta en i ettermiddag, så krysser jeg fingrene for at den er sterkere :Heartred

Takk for at du heier på meg :Heartred Kjente det bare ble en mental knekk i dag tidlig når jeg så temperaturen sank
Hadde den knekken i går når tempen begynte å gå ned, så kjenner meg godt igjen. I dag økte plutselig tempen igjen, så tempen min denne prøveperioden her er ikke helt som de to andre :smiley-ashamed004 Mange faktorer som spiller inn når man temper

Screenshot_20251128_100316_FF App.jpg

Last edited:
JEG ER GRAVID!!!! :Heartred

Mange tanker og følelser, redsel og glede og dårlig samvittighet ovenfor andre gutten vår som ikke vet hva han har i vente:nailbiting: Det har forsåvidt ikke vi heller:laughing002

Håper dette er terminspire, og at vi ikke ender opp på nyfødtintesiven med prematur en gang til:Heartred

Vedlegg

• IMG_5959.jpeg
    IMG_5959.jpeg
    529,1 KB · Visninger: 96
Dere som har prøvd prgosteronkremen, har dere fått påvist at dere har lavt progesteronnivå? Eller startet dere for å få ekstra hjelp til å få spiren til å sitte? Ser på nett at de anbefaler å snakke med lege før en starter. Vurderer om jeg skal gå til innkjøp av den for å få litt ekstra hjelp, men usikker :happy090 er vel ikke "farlig" med litt ekstra progeteron etter EL? Merker jeg er veldig grønn på dette området :smiley-ashamed004

Mange tanker og følelser, redsel og glede og dårlig samvittighet ovenfor andre gutten vår som ikke vet hva han har i vente:nailbiting: Det har forsåvidt ikke vi heller:laughing002

Håper dette er terminspire, og at vi ikke ender opp på nyfødtintesiven med prematur en gang til:Heartred
Åååå fantastisk! Gratulerer sååå mye! :D

Takk for at du heier på meg :Heartred Kjente det bare ble en mental knekk i dag tidlig når jeg så temperaturen sank
Skjønner det 100%, det var nøyaktig sånn jeg hadde det i fjor. Orket ikke å teste selv før CD27 ser jeg i appen ❤️ holder håpet for deg!

Håper alle som er igjen får positive tester uka som kommer, og dere andre får positive tester neste pp❤️ Det skal gå!

Åååå gratulerer!!! Kan jeg sette deg på gravid også? :hello2 :wav

Dere som har prøvd prgosteronkremen, har dere fått påvist at dere har lavt progesteronnivå? Eller startet dere for å få ekstra hjelp til å få spiren til å sitte? Ser på nett at de anbefaler å snakke med lege før en starter. Vurderer om jeg skal gå til innkjøp av den for å få litt ekstra hjelp, men usikker :happy090 er vel ikke "farlig" med litt ekstra progeteron etter EL? Merker jeg er veldig grønn på dette området :smiley-ashamed004
Samme her, leste også at man burde spørre legen :smiley-ashamed004 Men samtidig tenker jeg at dersom jeg skal teste ut noe så skal jeg maks teste ut en ekstra ting om gangen. Og gir det ingen effekt legger jeg det fra meg neste prøveperiode. Men veldig usikker på progesteronkrem da :dontknow

Back
Topp