Kine 95
Elsker forumet
Ååå jeg har også julebord på ikm dagen min! Kommer ikke til å klare å vente så lenge, men håper du klarer detJeg skal prøøøve å holde meg med testing til dagen vi skal på julebord, da er jeg 14dpo![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå jeg har også julebord på ikm dagen min! Kommer ikke til å klare å vente så lenge, men håper du klarer detJeg skal prøøøve å holde meg med testing til dagen vi skal på julebord, da er jeg 14dpo![]()

Men vil du da vente og kanskje ikke fange opp at du har en ny kjemisk? Det var min indre diskusjon. Bedre å vite om den kjemiske eller spiller det ingen rolle å vite om det på en måte?Jeg ryker sikkert på test tidlig. Men har hatt to kjemiske nå i det siste, så en del av meg tenker at det hadde vært lurt å vente lengst mulig. Hvis det skulle komme strek kommer je garantert ikke til å tro på den før etter IKM uansett
Synes jeg holdt de veldig løst, men i lengden ble det visst ikke det. Også kommer man så langt før man innser at det blir for stramt. Men det å gå opp en pinnestørrelse var jo en god idéDet går ann å gå opp en pinnestørrelse på mønsteret. Og så er det viktig å ikke stramme tråden på baksiden
Kanskje jeg må finne noen oppskrifter til helgen. Eller starte med noe lett som bare et babyteppe først. Har laget en babysokk og mangler den andre haha 
Du sier noe der.. det er sikkert greit å teste og fange det opp. Det ka vel være et tegn på flere ting dersom man opplever mange kjemiske.Men vil du da vente og kanskje ikke fange opp at du har en ny kjemisk? Det var min indre diskusjon. Bedre å vite om den kjemiske eller spiller det ingen rolle å vite om det på en måte?
Hehe.Jeg merker det vanligvis på mensen uansett, så trenger sikkert egentlig ikke teste. Vet ikke om du merker det på noen annen måte enn å teste?Du sier noe der.. det er sikkert greit å teste og fange det opp. Det ka vel være et tegn på flere ting dersom man opplever mange kjemiske.
Dessuten tror jeg ikke jeg klarer å venteHehe.
Oii! Ja vi får nå se hva jeg klarer.. Tenk å kunne ta en digital som første test?Ååå jeg har også julebord på ikm dagen min! Kommer ikke til å klare å vente så lenge, men håper du klarer det![]()

Ah. Jeg har nok ikke lyttet så mye, så tror ikke jeg merker det. Jeg kaster meg på teste-kjøret tror jeg. Det er jo litt spennende også!Jeg merker det vanligvis på mensen uansett, så trenger sikkert egentlig ikke teste. Vet ikke om du merker det på noen annen måte enn å teste?

Det er jo veldig gøy daOii! Ja vi får nå se hva jeg klarer.. Tenk å kunne ta en digital som første test?![]()

Jeg får bare svak mensen og i sånn maks 3 dager når jeg har kjemisk, så vanskelig å ikke legge merke tilAh. Jeg har nok ikke lyttet så mye, så tror ikke jeg merker det. Jeg kaster meg på teste-kjøret tror jeg. Det er jo litt spennende også!![]()

Du hadde tydeligvis bare et tilfeldig stort hopp akkurat når du startet tempingenDagens graf. Mulig jeg har fått litt mer teken på det nå?
Vis vedlegget 474377
Spent på om morgendagen viset ett hopp!

Ah, skjønner. Jeg har ikke tenkt over om det har vært noen forskjell.Jeg får bare svak mensen og i sånn maks 3 dager når jeg har kjemisk, så vanskelig å ikke legge merke til![]()

Haha ja jeg tester varmepose denne gangen. Har tatt meg en dusj og sitter nå med en varmepose på magen. Har aaaaldri prøvd varmepose førAh, skjønner. Jeg har ikke tenkt over om det har vært noen forskjell.
Nei, nå må vi tenke på noe hyggeligere! Mane fram at eggene fester seg her![]()
Har ikke kokende vann oppi da, bare varmtvann fra springen. Det skal visst øke blodgjennomstrømningen 
Jøss! Spennede! Håper det funkerHaha ja jeg tester varmepose denne gangen. Har tatt meg en dusj og sitter nå med en varmepose på magen. Har aaaaldri prøvd varmepose førHar ikke kokende vann oppi da, bare varmtvann fra springen. Det skal visst øke blodgjennomstrømningen
![]()

Det gjorde jeg også i går. Jeg gjorde det for å roe murringen, hjelper alltid på menssmerter, men kjekt å høre at det hjelper på andre ting ogsåHaha ja jeg tester varmepose denne gangen. Har tatt meg en dusj og sitter nå med en varmepose på magen. Har aaaaldri prøvd varmepose førHar ikke kokende vann oppi da, bare varmtvann fra springen. Det skal visst øke blodgjennomstrømningen
![]()
Satser på at det går denne runden, men om ikke så skal jeg hvert fall fortsette med denne tempingen3 dager før er jo også ganske braSelvfølgelig ikke like bra som 1 og 2 dager før, men det skal gå helt fint
Du har sånn temp graf som umiddelbart hopper høyt du! Ikke den typen som klatrer tregt oppover slik jeg har. Eller, din stiger jo fortsatt sakte oppover, og det er jo et godt tegn på godt progesteron da![]()

Må bare anbefale løvetannkjole og anklers heldrakt fra petiteknit. De er veldig gøy å strikke!Synes jeg holdt de veldig løst, men i lengden ble det visst ikke det. Også kommer man så langt før man innser at det blir for stramt. Men det å gå opp en pinnestørrelse var jo en god idéKanskje jeg må finne noen oppskrifter til helgen. Eller starte med noe lett som bare et babyteppe først. Har laget en babysokk og mangler den andre haha
![]()

Jaa det går nåSatser på at det går denne runden, men om ikke så skal jeg hvert fall fortsette med denne tempingen
Ble litt overrasket over at grafen nå ble en jevn «haug» og ikke en taggete fjellkjede sånn som før EL. Unnskyld mine svake metaforer på mandagskvelden![]()

Regner med at det øker blodgjennomstrømningen?Jøss! Spennede! Håper det funker![]()
Så håper det får kroppen til å fokusere mer på livmor