IKM uke 48 og 49

4 DPO og dagene går sakte og blanding av håp og følelse av at det ikke kommer til å gå! IVF forsøk i Januar. Venter på svar på amh blodprøve som ikke hjelper på krisetenkinga (har lav amh og tok sist for 1 år siden). Kjenner på murring i magen og ømme bryster, altfor tidlig for symptomer selvsagt, men håper det er masse progesteron slik at egget kan feste seg!

Haha jaa tenker det samme! Trente så mye på vinteren/våren og sommeren, men kom så ut av det etter MA'en. Burde komme meg igang med trening igjen, men er så redd for at hard trening var en medvirkende faktor til at jeg mistet i MA'en i august. Skal prøve litt mer styrke denne gangen tenkte jeg i stedet for sånn kondis-styrke timer. Også hadde det vært litt gøy å få til strikking! Har baaare stikket sokker og luer. Vil lære meg å lage bodyer og sånt :D
Strikking er en veldig bra hobby! Hvis du får til sokker får du til alt!

Troor el var i natt rett før jeg våkna. Var iallefall temmelig sprengt i livmorområdet når jeg sto opp og følelsen har avtatt ila formiddagen. Så da blir el og ikm forskjøvet med en dag :)

@Kine 95

Turnusmammaen - 30 - B3 - PP4 - EL 17/11 - IKM 1/12 (muligens før)

Troor el var i natt rett før jeg våkna. Var iallefall temmelig sprengt i livmorområdet når jeg sto opp og følelsen har avtatt ila formiddagen. Så da blir el og ikm forskjøvet med en dag :)

@Kine 95

Turnusmammaen - 30 - B3 - PP4 - EL 17/11 - IKM 1/12 (muligens før)
Wiiii da skal du over i dpo land og uten å være syk denne gangen :happy093 Det er jo en veldig god snart :happy::hilarious:

Hvor tidlig har dere brukt å merke det de gangene det har klaffet? Typ sånn at kaffe ikke smaker godt eller lignende?
Jeg hadde kjempesterke menssmerter 7 og 8 dpo, testet negativt 8 dpo så var nok implantasjonssmerter! Stoppet testingen etter negativen og testet ikke før ikm - fikk 2-3 på digital 14dpo 4+0 :smiley-angelic003 17+0 i dag! Så heller ikke mist håpet på negativ test 8 dpo folkens! Heiaheia!

Hei, dette er min første gang jeg er med i en slik tråd denne gangen. Har prøvd litt forsiktig de tidligere månedene, men første måned med eggløsningstester som ble positiv i dag, så regner med el er i morgen. Krysser fingrene for at det går denne gangen

C92 - 33 - B4 - PP4 - EL 18/11 - IKM 2/12

4 DPO og dagene går sakte og blanding av håp og følelse av at det ikke kommer til å gå! IVF forsøk i Januar. Venter på svar på amh blodprøve som ikke hjelper på krisetenkinga (har lav amh og tok sist for 1 år siden). Kjenner på murring i magen og ømme bryster, altfor tidlig for symptomer selvsagt, men håper det er masse progesteron slik at egget kan feste seg!
Føler med deg! Hadde du lave verdier for 1 år siden, og lite egg å finne på UL også?

Jeg begynner onsdag 7 dpo! Hadde tenkt å vente til fredag og 9dpo, men veit jeg ikke klarer det :hilarious: Du da?
Jeg ryker sikkert på test tidlig. Men har hatt to kjemiske nå i det siste, så en del av meg tenker at det hadde vært lurt å vente lengst mulig. Hvis det skulle komme strek kommer je garantert ikke til å tro på den før etter IKM uansett

Altså jeg er så fascinert over temping, veldig gøy å se hvordan temperaturen endrer seg gjennom de ulike delene av syklus. Grafen bekrefter mistanken min om at EL var senere enn forventet ( og Flo endret den nå). Akkurat den delen var litt kjip, for min mann og jeg så knapt hverandre CD 17-19:banghead:
1763397381924.png

Altså jeg er så fascinert over temping, veldig gøy å se hvordan temperaturen endrer seg gjennom de ulike delene av syklus. Grafen bekrefter mistanken min om at EL var senere enn forventet ( og Flo endret den nå). Akkurat den delen var litt kjip, for min mann og jeg så knapt hverandre CD 17-19:banghead:Vis vedlegget 474361
3 dager før er jo også ganske bra :happy: Selvfølgelig ikke like bra som 1 og 2 dager før, men det skal gå helt fint :happy:

Du har sånn temp graf som umiddelbart hopper høyt du! Ikke den typen som klatrer tregt oppover slik jeg har. Eller, din stiger jo fortsatt sakte oppover, og det er jo et godt tegn på godt progesteron da :happy:

Back
Topp