Heffalomp
Glad i forumet
Melder meg inn her hos dere også jeg, da jeg ikke skjønner noe av syklusen min enda etter MA
Fikk positiv test som indikerte ikm søndag i uke 47, men tror ikke egget slapp? Hadde ingen temp økning hvertfall
aner ikke!
Så siste positive testen fra i går gir eventuelt ikm tirsdag i uke 48.
Jeg må nesten bare vente å se, enten har el vært og jeg er 2 dpo i dag, eller så håper jeg det er eggløsningsdag i dag og tempøkning og 1 dpo imorgen tidlig

Heffalomp - 29 - B1 (2 ma) - PP1 etter MA - EL 12.11? - IKM 25.11?
Fikk positiv test som indikerte ikm søndag i uke 47, men tror ikke egget slapp? Hadde ingen temp økning hvertfall
aner ikke!Så siste positive testen fra i går gir eventuelt ikm tirsdag i uke 48.
Jeg må nesten bare vente å se, enten har el vært og jeg er 2 dpo i dag, eller så håper jeg det er eggløsningsdag i dag og tempøkning og 1 dpo imorgen tidlig

Heffalomp - 29 - B1 (2 ma) - PP1 etter MA - EL 12.11? - IKM 25.11?
Mensen startet veldig sent en lørdag kveld, så har vært litt frem og tilbake på på om jeg skulle sette lørdagen eller søndagen som CD 1. Har satt den på lørdagen.
Den puster så bra (sammen med riktig dynetrekk) at litt uavhengig av temperaturen i rommet så er det behagelig temp under dynen uansett.
Tror ikke egget slipper med en gang det er klart, men når kroppen er klar for å prøve på nytt. Hvis egget da var klart en dag etterpå men kroppen prøvde 2 dager etterpå så har man på en måte fått en bonusdag med modning? Aner ikke om det stemmer, men det er min teori
føler at vi blir følgesvenner jeg nå..