IKM uke 48 og 49

Det som er kjipest med dobbelgruppe er jo all den testetrangen de første gir til de som kommer helt på slutten i uke 49 da :hilarious: Noen kan jo begynne å teste etter hcg samtidig som andre tester etter LH hehe :smiley-ashamed004
Yep, jeg har vært i siste uken i de tidligere doble gruppene. Men samtidig er det gøy å leve litt igjennom testinga til de andre frem til man kan teste selv. Nå er jeg faktisk i slutten av første uka. Så da blir vel el forsinka slik at jeg havner på slutten av uke 39 allikevel :hilarious:

Yep, jeg har vært i siste uken i de tidligere doble gruppene. Men samtidig er det gøy å leve litt igjennom testinga til de andre frem til man kan teste selv. Nå er jeg faktisk i slutten av første uka. Så da blir vel el forsinka slik at jeg havner på slutten av uke 39 allikevel :hilarious:
Ja var også helt på slutten en gang. Ble ganske stille i gruppen på slutten der :smiley-ashamed004 Men denne gangen er du ikke syk(?) så da håper jeg at EL kommer som forventet :happy:

Jeg hadde bare 2-dagers lett blødning denne syklusen, så jeg er litt usikker på EL. Har vanligvis hatt de 2-dagers blødningene ved kjemisk, men hadde ingen antydning til strek forrige prøveperiode så :dontknow

Trodde jeg gikk fra sticky til mer vannete slim i dag, men kom litt for lite til at jeg tror det telles :dontknow

Ja, veldig vanlig :)

Det er når du får nærmere 0.6 at du begynner å få god styrke i testene dine etter min erfaring. En 0.68 test i premom får jeg 0.9 på der 1 er maks i en annen app jeg bruker. Føler premom er laget for de som får ekstreme LH verdier og er veldig lite sensitiv når testen begynner å få litt styrke. Da får man de mega raske toppene. Den andre appen jeg bruker gir meg 3 dagers topper med en åpenbar peak.

Kan jeg spørre hvilken app det er ? Har pre mom selv men er første gang jeg bruker app til eggløsningstestene så er fint å se hva som fins.

Hei, ny her. Takk for gruppe!

Har veldig uregelmessig syklus, men forventer EL mot slutten av denne uken eller tidlig neste uke, så tenkte jeg henger meg med her og oppdaterer hvis det blir endringer.

Katrine4321 - 32 - B1 - PP1 - EL 16 eller 17/11 - IKM ca 1/12

Screenshot_20251112_100944_Premom.jpg

1.dpo i dag :D
Testene blir saaakte men sikkert svakere.
Har fått lagt inn aksjer hver kveld, så nå er det bare å vente i spenning i en uke, så ryker jeg vell på første graviditetstesten :angelic:

Kan jeg spørre hvilken app det er ? Har pre mom selv men er første gang jeg bruker app til eggløsningstestene så er fint å se hva som fins.
Det var salg på noe som het "Smi-lereader" (uten bindestrek men fjerner du bindestreken blir det til en emoji) når jeg startet med eggløsningstester på våren. Synes den har fungert veldig bra og har bare handlet flere av de når de er på tilbud. Sist den var på tilbud kostet den 150, og da får man med 30 EL tester og 10 stk graviditetstester i boksen. Appen er ubrukelig uten å kjøpe testene som hører med da.

Forrige syklusen min så slik ut i Smi-lereader:

Screenshot_20251112_101721_SmileReader.jpg

Også så den slik ut i Premom:

Screenshot_20251112_101754_Premom.jpg

Så begge fungerer helt fint, det er bare at jeg synes Smi-lereader gir meg litt mer forvarsel før toppen kommer på en måte, mens Premom har en sånn voldsomt dramatisk topp. Den viktigste dagen å legge aksjer på er jo dagen før EL, og dette ser man veldig bra i Smi-lereader da synes jeg :happy:

Lite spørsmål - pleier dere å ta eggløsningstester etter «forventet» eggløsning og eventuelt hvor lenge?
Pleier å starte ca syklusdag 12 og forventer EL på dag 14 eller 15. Hvis jeg får slim tidligere så starter jeg tidligere. Men tester ikke veldig aktivt de første dagene før jeg ser noen stigning. 1 gang om dagen på starten og 2-4 ganger når det nærmer seg for å prøve og få med meg toppen. Jeg har vanligvis toppen min mellom 11 og 13 på dagen. Også ser jeg bare at jeg synker ned på kvelden og at testene er noe lavere dagen etter. Vanligvis føler jeg meg litt støl i magen, så da bekrefter jo det at eggløsningen har skjedd. Men det var en gang jeg hadde en veldig rask topp men ikke ellers merket noe. Da fortsatte jeg å teste, og 5 dager senere fikk jeg en ny topp og faktisk EL. Så viktig å ikke stole blindt på testene men også følge med på andre tegn. Startet med temping for å bekrefte EL i tilfelle det skulle skjedd igjen. Har ikke skjedd igjen for min del da.

Endelig var gruppen kommet :D
Ellie1234 - 33 - B1 - PP2 - EL 10/11 - IKM 24.11
Jeg hadde en kjemisk i september og hadde har hatt en mens etter det. Håper det sitter på neste forsøk :Heartred

Mamima - 36 - B4(6) - PP1 - EL 12/11 - IKM 25/11

Egentlig ikke PP da el kom litt uventet på etter sist fødsel. Men siden sjansen er der, dog liten, så melder jeg meg inn her:nailbiting:

Ja var også helt på slutten en gang. Ble ganske stille i gruppen på slutten der :smiley-ashamed004 Men denne gangen er du ikke syk(?) så da håper jeg at EL kommer som forventet :happy:

Jeg hadde bare 2-dagers lett blødning denne syklusen, så jeg er litt usikker på EL. Har vanligvis hatt de 2-dagers blødningene ved kjemisk, men hadde ingen antydning til strek forrige prøveperiode så :dontknow

Trodde jeg gikk fra sticky til mer vannete slim i dag, men kom litt for lite til at jeg tror det telles :dontknow
Stemmer! Denne syklusen er jeg frisk (enn så lenge) :dance011Her blir det vannete rett før el slimet melder sin annkomst. Troor jeg nermer meg el slim og fertil periode, så jeg er enn så lenge i rute for el til helga.

Kan vi bare slenge ut en liten applaus til hun som husket tempen i dag da? :hello2 :hilarious:
1000014175.jpg

En nusselig liten prikk som mest sannsynlig ikke var optimal da jeg våkna først ca halvtime før alarmen ringte, sovna igjen, og så leita febrilsk etter termometeret som hadde vandra avgårde ila natta når alarmen gikk av :facepalm:

Kan vi bare slenge ut en liten applaus til hun som husket tempen i dag da? :hello2 :hilarious:
Vis vedlegget 474125

En nusselig liten prikk som mest sannsynlig ikke var optimal da jeg våkna først ca halvtime før alarmen ringte, sovna igjen, og så leita febrilsk etter termometeret som hadde vandra avgårde ila natta når alarmen gikk av :facepalm:
Hurra for deg!
Jeg tror jeg sliter med det motsatte. Jeg har våknet 1,5 time før alarmen min de siste dagene og funnet frem termometeret i søvne. Tror jeg er så fokusert på denne tempingen nå at underbevisstheten ødelegger hele opplegget :scratch

Vis vedlegget 474125

Haha den første dotten ja :hilarious: Husker jeg lurte mest på hva slags type grad jeg kom til å få, om den ble sånn skikkelig hakkete, om jeg hadde sånn kjempe tydelig EL, osv. Men min er bare veldig jevn. Ikke noe dramatisk EL eller tydelig implantasjon :dontknow Kan hende du får det da :nailbiting:

Back
Topp