Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh

Her er det jo noe! Spennende!

Åå spennende!
Føler med deg, samme herTok en siste idag , dropper flere tester er 10DPO og burde hvert noe skygge der

Ikke bare jeg som ser streken altsåÅh
Nå ble jeg glad på dine vegne
Dette SKAL være terminspire![]()
Så kjekt du og ser! Veldig spennendeHer er det jo noe! Spennende!![]()

Takk, jeg og. Må til sivilisasjonen og kjøpeÅå spennende!Gleder meg til ny test i morgen!

Det er en bedre test en jeg hadde 11 dpo siste graviditetJeg håper, men prøve å tenke realistisk mtp så mange her inne som har hatt sånne svake også går det over. Jeg er 9 eller 10 dpo i dag. Tror mest 10, og er redd streken er for svak.
Ååå jeg ser strek!!
Nå ble jeg så glad!!
Åiåi!! SpennendeHmm, skulle ikke teste mer i dag, men fikk plutselig hvitt lotion aktig utflod, pleier ikke å ha det før tr, så måtte ta en test. Fikk denne![]()

Oi, så spennende! Den så lovende utHmm, skulle ikke teste mer i dag, men fikk plutselig hvitt lotion aktig utflod, pleier ikke å ha det før tr, så måtte ta en test. Fikk denne![]()

Åå håper virkelig! Tror kanskje el var litt senere enn antatt. Og streken er mer rosa i virkelighetenOi, så spennende! Den så lovende ut![]()

Næmmen!! Se den du!!

godt du ikke flyttet hihi, spent på å se neste nå!! Oj!! Så fin strek!Hmm, skulle ikke teste mer i dag, men fikk plutselig hvitt lotion aktig utflod, pleier ikke å ha det før tr, så måtte ta en test. Fikk denne![]()

dette må jo bare bliHåper jeg og, for oss begge. Streken din ligner på min, håper de begge er sterkere i morgen og at det er terminspirerÅå håper virkelig! Tror kanskje el var litt senere enn antatt. Og streken er mer rosa i virkeligheten![]()