LilleBlomsten92
Forelsket i forumet
Gratulerer!Vis vedlegget 146241
Dagens test på ikkje morgen urinså då tror eg at eg skal flytte inn på Juli forumet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Vis vedlegget 146241
Dagens test på ikkje morgen urinså då tror eg at eg skal flytte inn på Juli forumet
![]()
Hurra!Vis vedlegget 146241
![]()
:-(Samme her dessverre :-(
Så kjipt da.. Bedre lykke neste gang!Ingen tvil
TR er kommet :-(
Gratulerer til alle gravide, og lykke til dere andre![]()
Takk :-*Så kjipt da.. Bedre lykke neste gang!
Føler med deg. Har mistet 2 ganger og føler meg veldig mislykket når alle andre får til. Stikker ekstra når nære venner får barn og man sitter igjen med "ingenting". Håper det klaffer for oss denne pp![]()
Gratulerer så masseVis vedlegget 146241
![]()
Ååå, så gøy!Da går jeg over til termin gruppe August 2016 . KRYSSER fingrene for dere som venter på posetiv tester ♡![]()
Og dere som begynner på ny pp ♡ jeg heier på dere ♡
Synes jeg skimter strek her altsåDagens test 7 dpo, men synes den ser skadet ut, så venter resten kommer i posten Gratulerer til alle som har fått positiv test
Noen som skal teste i morgen? Jeg vurderer det.. Er bare 11 dpo i morgen og redd for at det kan være litt tidlig, men om flere blir med så kanskje!![]()
Ser to streker ♡Hva tror dere? Tatt imorges, da klarte jeg ikke å få et ordentlig bilde, så jeg tok bilde nå. Nå har den jo tørka, og bildet ser ut sånn som den så ut innafor tida![]()
![]()