Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Vis vedlegget 145422Vis vedlegget 145423 Jeg håper at jeg ikke har streksyn og at streken blir sterkere. Andre som ser streken?
Ser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 145422Vis vedlegget 145423 Jeg håper at jeg ikke har streksyn og at streken blir sterkere. Andre som ser streken?
Ser den fortsattVis vedlegget 145422Vis vedlegget 145423 Jeg håper at jeg ikke har streksyn og at streken blir sterkere. Andre som ser streken?
GratulereTusen tusen takk!!hadde rett og slett nesten ikke trodd at vi skulle få det til. Hadde bare et par sjanser igjen med pergo. Så nå håper jeg spiren sitter hele veien!!
![]()
Kveldens test øverst, våt.. Nederst er fra i mårrest
![]()
![]()
Tusen tusen takk!!hadde rett og slett nesten ikke trodd at vi skulle få det til. Hadde bare et par sjanser igjen med pergo. Så nå håper jeg spiren sitter hele veien!!
![]()
Jeg serJeg tror ikke det jeg ser... 7 dpo i dag.
Ser dere det jeg ser?
Tusen takk!Gratulere
Hvor mange dpo?
Har IKM på tirsdag.Ja, det håper virkelig jeg også!! Tør ikke flytte ut av gruppa før jeg har passert min ikm daNår har du ikm? Og hvilken termin beregner du?
Har IKM på tirsdag.
Regnet termin til 28-29 juli, alt etter hvilken kalkulator jeg bruker.
Du da??![]()
Da er vi liktTusen takk!9dpo
Jeg ogsåDa er vi likt
Regnet en eventuell termin til 28. juli![]()
Gratulerer!
Tusen takk!Gratulerer!![]()
Jeg tror ikke det er bare skyggestrek!Jeg fikk denne testen nå.. Ser dere noe? Er bare 7-8 dpo. Er vel skyggestrek dette?
Jeg klarer dessverre ikke se noen strek :-/Dagens test. Ser folk fortsatt strek? Jeg synes at jeg kan skimte noe som i går. Er det vanlig å få skyggestreker på disse testene fra bt? Skal egentlig ut på byen med vennegjengen i dag,men om det er strek blir det alkoholfritt. Vis vedlegget 145490