IKM uke 47

Jaja, testegal! Så here it goes :P Jeg liker å se andre sine tester, så jeg kan da ikke være verre selv, enn å legge ut mine :)
verste: 7dpo, midten: 7 dpo kveld (konsentrert urin), nederste: 8 dpo. Bilde er redigert, er ikke så gule til vanlig :P Mon tro om det vil dukke opp noe etterhvert :) skimter noe, meeeen..

ImageUploadedByBV Forum1447307896.562546.jpg

12 dpo blendahvit.

Irriterende når disse merkene bare dukker opp på testen. Så forvirrende når du desperat skal lete etter en strek ;)
ImageUploadedByBV Forum1447309970.707063.jpg

Er 8dpo i dag. Noen som ser noe? Eller er den blenda?
ImageUploadedByBV Forum1447310046.369476.jpg

Vet man ikke skal sjekke tester etter tidsfristen. Men jeg tok vare på testen fra i går. Gjennom hele gårdagen var den blenda. Nå i dag er den sånn:
ImageUploadedByBV Forum1447313135.667019.jpg

ImageUploadedByBV Forum1447313146.955520.jpg

Blitt veldig gul da... Men jeg ser ihvertfall to streker på den.
Har aldri før opplevd at noe sånt har skjedd.
Blir spennende å teste fremover :)

Jaja, testegal! Så here it goes :p Jeg liker å se andre sine tester, så jeg kan da ikke være verre selv, enn å legge ut mine :)
verste: 7dpo, midten: 7 dpo kveld (konsentrert urin), nederste: 8 dpo. Bilde er redigert, er ikke så gule til vanlig :p Mon tro om det vil dukke opp noe etterhvert :) skimter noe, meeeen..

Vis vedlegget 145281
Jeg tror jeg ser noe på min arbeids PC. Så antydning til en strek bare på den midterste hjemmefra.

Jaja, testegal! Så here it goes :p Jeg liker å se andre sine tester, så jeg kan da ikke være verre selv, enn å legge ut mine :)
verste: 7dpo, midten: 7 dpo kveld (konsentrert urin), nederste: 8 dpo. Bilde er redigert, er ikke så gule til vanlig :p Mon tro om det vil dukke opp noe etterhvert :) skimter noe, meeeen..

Vis vedlegget 145281
Ser jo ut sim det er ting på gang her. Nå frister det meg veldig å teste i morgen selv. 8 dpo er jo veldig tidlig.. Men her ser man jo et godt eksempel på hvorfor det frister.. Har du noen symptomer? :D

Ser jo ut sim det er ting på gang her. Nå frister det meg veldig å teste i morgen selv. 8 dpo er jo veldig tidlig.. Men her ser man jo et godt eksempel på hvorfor det frister.. Har du noen symptomer? :D

Jeg har hatt de vanlige murringene. Men de er borte nå, og jeg har ikke fått de ømme puppene som kommer til vanlig nå :) hadde noen kraftige hugg i magen for et par dager siden, vendtre side, varte kun noen sekunder, men vondt!

Back
Topp