D er så utrolig kjipt!! Skjønner ikke hva som skjerHvilken cd er du på nå?
Veldi! :/ no e da cd 16.. Eg har testa itte el sio fredag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D er så utrolig kjipt!! Skjønner ikke hva som skjerHvilken cd er du på nå?
Veldi! :/ no e da cd 16.. Eg har testa itte el sio fredag...![]()
Håper den kommer hos deg snartSelv har jeg testet etter el i 13 dager nå
Dritlei!!
Noen som er med på testdate i helga?
Jeg har ikm neste tirsdag, så tenkte teste lørdag/søndag![]()
Ja,håpe eg ogka cd e du på då? Kan skjønna du e lei!
håpa el kjem te deg og snart!
![]()
Æsj.. Tester ikke etter EL denne perioden. Men ifølge kalenderen skulle jeg ha EL i helgen, men igår og idag (man+tir) har jeg hatt EL slim, og mannen er bortreist!!!! Kommer ikke hjem før på torsdagNoen som har erfaring med EL slim og når det kommer i forhold til EL? Kommer det før, samtidig eller etter at egget slipper??
Denne måneden hadde jeg EL-slim to dager før EL-testen ble positiv, så det var vel 3 dager før selve EL.Æsj.. Tester ikke etter EL denne perioden. Men ifølge kalenderen skulle jeg ha EL i helgen, men igår og idag (man+tir) har jeg hatt EL slim, og mannen er bortreist!!!! Kommer ikke hjem før på torsdagNoen som har erfaring med EL slim og når det kommer i forhold til EL? Kommer det før, samtidig eller etter at egget slipper??
Jeg hadde det fra sånn 6-7-8 dpo eller rundt der sist5 dpo i dag, har murringer og det stikker litt når jeg hoster, litt på samme måte som ligamentsmerterNoen som har hatt det som tidlig tegn? Dette blir forhåpentligvis mitt 3 svangerskap, men glemmer så fort!
Skal prøve å holde meg til 10 dpo med å teste...
CD20 i dag. Har gått på letrozol denne mnd, så trodde liksom el skulle komme sånn cirka rundt cd14-18:/ I tillegg har jeg hatt el cd20, eller tidligere, i 12 av 19 pp, så skjønner ikke hvorfor den er så innmari treig når jeg faktisk får hjelp til at el skal bli braSer ut som jeg sikkert må bytte ikm gruppe, men må nesten få el først så jeg kan regne ut når ikm evt blir
Nei, nå må d se og bli baby her!!
![]()
Off.. Ja,då ser eg vertfall at du e frustrert!utruli kjedeli når syklusen ska tulla..:/ e da første pp me letrozol? Sist me prøvde å bli gravid gjekk da 9pp før kneipen satt, og då på første mnd me el-testing!.. So no e eg ganske utålmodig.. Endo eg berre e på pp2 i denna runden!...
eg får vel berre bita da i meg og heller finna på nåke anna enn å sitta å irritera meg øve negative el-testa!.. Får gjera nåke produktivt istaden! Aksjelegging feks..
) hehe..
Eg e heilt eni! No må da bli beibis her!!![]()
Testet i dag, dum som jeg erkun 7dpo!
![]()
Jeg fikk EL-slim dagen før EL..Æsj.. Tester ikke etter EL denne perioden. Men ifølge kalenderen skulle jeg ha EL i helgen, men igår og idag (man+tir) har jeg hatt EL slim, og mannen er bortreist!!!! Kommer ikke hjem før på torsdagNoen som har erfaring med EL slim og når det kommer i forhold til EL? Kommer det før, samtidig eller etter at egget slipper??
Ja, d er første pp med letrozol, så har ikke noe å sammenligne med egentlig, men virker som de fleste får el rundt cd14-18 med slik type hjelp:/ Og hvertfall når d drøyer lengre enn "normalen" i syklus uten hjelpHar fått påvist pcos da, så vet litt hvorfor d ikke funker helt 100%
Hehe, skjønner at man håper når d var slik d klaffet sistMed så gode odds skal du se at spira sitter kjapt hos deg
El-testet du første pp også eller?
Er jo spennende å prøve, men alt til sin tid...nå kan vi heller bli gravide![]()
Hmm..Nei, ser den.. Men el kjem vel mest truli snart hos deg no då! An treng jo ikkje komma seinare når du har fått hjelp te å få da lettare!da blir jo bare feil..
kryssa fingrane for imåro då for begge!
Ja,eg testa ette el sist pp og.. Men testa vel bare i fem daga elns,hadde kje fleire testa då..men denna pp har eg hamstra meg eit lite lager,so har å testa me eit par daga te..
e kjekkare når ein veit kati dpo dagane starte!
![]()
Ja, d håper jeg virkelig
Vi satser på morgendagenDa går du hvertfall ikke glipp av den! Ventingen på ikm er myyye mer spennende enn ventingen på el, blæææh!
![]()
Får håpe det gjelder meg åDenne måneden hadde jeg EL-slim to dager før EL-testen ble positiv, så det var vel 3 dager før selve EL.
Ja! Alle fingra kryssa for da!) Heh.. Ja, mykje meir spennande!!
men og ganske frustrerande te tider.. Hehe.. Kjenne på alle mulige symptom og sjå itte dobbel strek i spesielle lys og sånn.. Hehe..
)