IKM uke 46

Dette ser ikke lovende ut

IMG_7841.jpeg
IMG_7840.jpeg

Enig med det, men det er jo noe mer en skygger på de tidligtestene, det er jo farge på strekene. Blir spennende å se i morgen
Det er jo det jeg også ser, det er for mye til å bare være skygge. Men er så redd for å få håpet opp. Spurte mannen i går hvordan det føltes og skulle bli tobarnsfar og nå vet jeg ikke om det skjer. Er ekstra vondt at jeg vet at vi må gå gjennom hele prosessen med offentlig ivf. Vil egentlig bare svi av 60k til i håp om at det går mens vi venter på time offentlig. Heldigvis så har selve prosessen med ivf vært veldig ok, så gruer meg ikke til å eventuelt gjøre det på nytt. Ååå det er så mye tanker og følelser at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå :banghead:

Det er jo det jeg også ser, det er for mye til å bare være skygge. Men er så redd for å få håpet opp. Spurte mannen i går hvordan det føltes og skulle bli tobarnsfar og nå vet jeg ikke om det skjer. Er ekstra vondt at jeg vet at vi må gå gjennom hele prosessen med offentlig ivf. Vil egentlig bare svi av 60k til i håp om at det går mens vi venter på time offentlig. Heldigvis så har selve prosessen med ivf vært veldig ok, så gruer meg ikke til å eventuelt gjøre det på nytt. Ååå det er så mye tanker og følelser at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå :banghead:
Ja det skjønner jeg veldig godt :Heartred Det er virkelig en slitsom prosess dette her, både fysisk og psykisk

Jeg prøver å mobilisere litt håp og melder meg inn her nå før testkjøring begynner >_<

(jeg får ikke trykket på emojis her lengre så jeg har kjørt old school Nokia 3210-stil den siste uka. Beklager på forhånd)

fix - 38 - B1 - 5. Ivf - EL 30/10 - IKM 14/11

Peachtree - 36 - B2 - PP 13 - IKM 13.11

Jeg får melde meg her jeg også. ☺️ Mislykket første IVF forsøk forrige syklus og prøvd på gamle måten nå. Første gang jeg hadde tester fra babyplan, hadde en tidlig stav og fikk en svak men ganske tydelig skygge/strek på den igår 7DPO. Men ingen ting på tidlig strips eller vanlig makesure. Jeg har tidligere skimtet noe svakt på makesure 7DPO (har 1 barn og hatt 3 SA), men egentlig er det bare stress å teste så tidlig så jeg burde sikkert slutte med det.

6DPO idag. Hatt skikkelig høyt stressnivå på garminklokka helt siden EL, har riktignok vært en kjempeheltisk uke også. Men i dag våknet jeg til fullt bodybatteri og hvilepulsen har droppet 5 slag siden i går. Kan dette være tegn på noe tro :p

Har ikke testet mer etter negativ clearblue tidlig i går, ser ikke helt poenget lengre :Heartred Kommer ikke til å teste mer heller, bare vente på TR og så bestemt meg for å ta en pause. Kropp og hode er sliten etter så mange tap, exu og nå manglende resultat etter exu:Heartred
Det er så vondt å stå i denne prosessen :Heartred Det er beintøft, men jeg håper det går bra med deg :Heartred

Back
Topp