Ønskebarn4
Første møte med forumet
Da kan jeg settes på tr
her har det tatt seg opp i både mengde og farge, så da er nok håpet ute

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åååh, det skjønner jeg. Skikkelig forvirrende.Blir jo sprø av dette jeg, angrer på at jeg ikke ventet med å teste![]()
Ååh det var leit. Var det konsentrert urin? Ville tatt en til imorgen tidlig

Ja, var en god del timer siden sist jeg var på do og drakk bare ett lite glass vann. Har ingen erfaring med vidi sine tester så vet ikke om de pleier å ha skygger.Ååh det var leit. Var det konsentrert urin? Ville tatt en til imorgen tidlig![]()
Har desverre ikke noe erfaring med de jeg heller. Har du flere tester så du kan ta imorgen da?Ja, var en god del timer siden sist jeg var på do og drakk bare ett lite glass vann. Har ingen erfaring med vidi sine tester så vet ikke om de pleier å ha skygger.
Har vanlig ms, føler jo den burde slå ut 12 dpo hvis en tidligtest var svakt positiv 10 dpoHar desverre ikke noe erfaring med de jeg heller. Har du flere tester så du kan ta imorgen da?
Enig med det, men det er jo noe mer en skygger på de tidligtestene, det er jo farge på strekene. Blir spennende å se i morgenHar vanlig ms, føler jo den burde slå ut 12 dpo hvis en tidligtest var svakt positiv 10 dpo
Det er jo det jeg også ser, det er for mye til å bare være skygge. Men er så redd for å få håpet opp. Spurte mannen i går hvordan det føltes og skulle bli tobarnsfar og nå vet jeg ikke om det skjer. Er ekstra vondt at jeg vet at vi må gå gjennom hele prosessen med offentlig ivf. Vil egentlig bare svi av 60k til i håp om at det går mens vi venter på time offentlig. Heldigvis så har selve prosessen med ivf vært veldig ok, så gruer meg ikke til å eventuelt gjøre det på nytt. Ååå det er så mye tanker og følelser at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nåEnig med det, men det er jo noe mer en skygger på de tidligtestene, det er jo farge på strekene. Blir spennende å se i morgen

Ja det skjønner jeg veldig godtDet er jo det jeg også ser, det er for mye til å bare være skygge. Men er så redd for å få håpet opp. Spurte mannen i går hvordan det føltes og skulle bli tobarnsfar og nå vet jeg ikke om det skjer. Er ekstra vondt at jeg vet at vi må gå gjennom hele prosessen med offentlig ivf. Vil egentlig bare svi av 60k til i håp om at det går mens vi venter på time offentlig. Heldigvis så har selve prosessen med ivf vært veldig ok, så gruer meg ikke til å eventuelt gjøre det på nytt. Ååå det er så mye tanker og følelser at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå![]()
Det er virkelig en slitsom prosess dette her, både fysisk og psykiskJa enig i det. Blir spennende å se imorgen da!Har vanlig ms, føler jo den burde slå ut 12 dpo hvis en tidligtest var svakt positiv 10 dpo

Det er så vondt å stå i denne prosessenHar ikke testet mer etter negativ clearblue tidlig i går, ser ikke helt poenget lengreKommer ikke til å teste mer heller, bare vente på TR og så bestemt meg for å ta en pause. Kropp og hode er sliten etter så mange tap, exu og nå manglende resultat etter exu
![]()
Det er beintøft, men jeg håper det går bra med deg 
Det er så vondt å stå i denne prosessenDet er beintøft, men jeg håper det går bra med deg
![]()