Forstår deg godt, ikke lett å holde motet oppe alltidNy dag, ny negativ test. Føler meg rimelig negativ nå
Når testet du positivt med førstemann?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår deg godt, ikke lett å holde motet oppe alltidNy dag, ny negativ test. Føler meg rimelig negativ nå
Når testet du positivt med førstemann?Er så mange år siden at jeg husker ikkeForstår deg godt, ikke lett å holde motet oppe alltidNår testet du positivt med førstemann?
Hun blir 15 i mars. Men de tre svangerskapene jeg har mistet siden 2024 har vært sånn typ alt fra 4-6 dager før ikm
Hva med deg?Skjønner at du mister litt håpet daEr så mange år siden at jeg husker ikkeHun blir 15 i mars. Men de tre svangerskapene jeg har mistet siden 2024 har vært sånn typ alt fra 4-6 dager før ikm
Hva med deg?
Var 11 eller 12 dpoJeg ser jo en strek, hvordan ser den ut i forhold til den i går? Det er vel uansett tidlig for dobling
Den er ikke noe sterkere i dag, begynner å bli litt redd for at det er skygger eller kjemisk.Jeg ser jo en strek, hvordan ser den ut i forhold til den i går? Det er vel uansett tidlig for dobling
Tok et nytt bilde nå, på samme sted som i går så det ble samme lysJeg ser jo en strek, hvordan ser den ut i forhold til den i går? Det er vel uansett tidlig for dobling
Kan jo bli gal av å holde på sånn som dette.Ser jo veldig positivt utTok et nytt bilde nå, på samme sted som i går så det ble samme lysKan jo bli gal av å holde på sånn som dette.
Vis vedlegget 473888
Øverst fra i går og nederst fra i dag
Vis vedlegget 473889
Tror jeg bare må få positiv på et annet merke for å tro på detSer jo veldig positivt ut![]()

Synes den nederste ser mørkere ut, men det er kanskje lyset?Tok et nytt bilde nå, på samme sted som i går så det ble samme lysKan jo bli gal av å holde på sånn som dette.
Vis vedlegget 473888
Vis vedlegget 473889
Er dette tidlig test?Tok et nytt bilde nå, på samme sted som i går så det ble samme lysKan jo bli gal av å holde på sånn som dette.
Vis vedlegget 473888
Vis vedlegget 473889

Kan være lyset, ikke godt å vite. Får sammenligne de når jeg kommer hjemSynes den nederste ser mørkere ut, men det er kanskje lyset?
Det er tidligtest jaEr dette tidlig test?![]()
I mine øyne ser den mørkere ut i hvert fall, blir spennende å se!Kan være lyset, ikke godt å vite. Får sammenligne de når jeg kommer hjem
Spennende!Ikke tatt seg opp. Kun et par bittesmå dråper på truseinnlegget, kunne så vidt skimte noe på papiret nåmurringene har nesten avtatt helt også
Så rart, ser godt streken på den øverste hvertfall!
Og den nederste også!Så rart, ser godt streken på den øverste hvertfall!
Blir jo sprø av dette jeg, angrer på at jeg ikke ventet med å testeOg den nederste også!