***IKM UKE 46***

Joiner deg sikkert i samme ikm gruppe jeg da! Her har menssmertene begynt å komme så mensen kommer nok iløpet av helgen:(

Storsatsing på august vi da:)
Må bare satse på august ja (og håpe vi rekker før 1 sept, må innrømme jeg tenker bittelitt på det selv om det ikke blir prøvestopp etter heller selvfølgelig!). Kommer tr på søndag blir neste ikm mellom søndag 14. og tirsdag 16. des, altså uke 50/51. Har mest lyst til å fortsette i uke 50 pga flest kjente der :)

Appet bilde til min legevenninne.. Hun ringte å GRATULERTE... :O :O :O :O :O

Så gøy :)
Hun har sikkert sett flere slike enn mine. Jeg syntes jo min var vanskelig nok på 12dpo, så du skal ihvertfall ikke stole på synet mitt ;)

Mannen og jeg er blitt enige om å ha en prøvefri månede neste syklus, om tanta kommer nå.
Ingen temping, tanker på el, sex annenhver dag. OG jeg skal kutte ned på jobbinga. Har jobbet en god del ekstra de siste to mndene, men det er på tide å roe ned. Og nyte hverandre og de to barna vi har. Så pp7 blir ikke noen ordentlig pp.
Denne prøvinga begynner å slite på meg mest, men mannen også. Det gjør han vondt å se meg så skuffa hver mnde, og etter ma'en er det blitt sårt for oss. Nå er det 2 venne par som er gravide og ett nært familiemedlem som er gravide. 1 med termin i april, 1 i mai på samme dato som vi skulle hatt og 1 i juni. Han er glad på demmes vegne, det er selvfølgelig jeg og. Men ja. Lei!

Forståelig det, om dette går den gale veien nå.
Stor klem til deg :)

Hehe ja hun har jo en del erfaring.. og vi traff hverandre i går og jeg fortalte om formen. Så hun var ikke i tvil.. ♡

Weee :D
Gleder meg til jeg ser streken jeg og ;) hihi

Mannen og jeg er blitt enige om å ha en prøvefri månede neste syklus, om tanta kommer nå.
Ingen temping, tanker på el, sex annenhver dag. OG jeg skal kutte ned på jobbinga. Har jobbet en god del ekstra de siste to mndene, men det er på tide å roe ned. Og nyte hverandre og de to barna vi har. Så pp7 blir ikke noen ordentlig pp.
Denne prøvinga begynner å slite på meg mest, men mannen også. Det gjør han vondt å se meg så skuffa hver mnde, og etter ma'en er det blitt sårt for oss. Nå er det 2 venne par som er gravide og ett nært familiemedlem som er gravide. 1 med termin i april, 1 i mai på samme dato som vi skulle hatt og 1 i juni. Han er glad på demmes vegne, det er selvfølgelig jeg og. Men ja. Lei!

Jeg skjønner godt hvordan du føler det! Er i samme båt selv. Og når man får positive tester å tror man er gravid, men mister, så er det ekstra tøft... Det er et stort slit for kroppen, både fysisk og psykisk.

Håper tr ikke kommer til deg nå! Krysser fingrene :) men hvis den kommer så prøv å senke skuldrene, les ei bok eller finn noe spennende å gjøre som får tankene bort fra prøvingen :) masse lykke til!! :)

Jeg skjønner godt hvordan du føler det! Er i samme båt selv. Og når man får positive tester å tror man er gravid, men mister, så er det ekstra tøft... Det er et stort slit for kroppen, både fysisk og psykisk.

Håper tr ikke kommer til deg nå! Krysser fingrene :) men hvis den kommer så prøv å senke skuldrene, les ei bok eller finn noe spennende å gjøre som får tankene bort fra prøvingen :) masse lykke til!! :)
Tusen takk for gode og kloke ord :) skal kose meg med juleforberedelser med de to små :)

Testet negativ i dag morges, dessverre. Har gått rundt med menssmerter i nesten hele dag (som begynte for ca. 1uke siden). Sterkere smerter nå på kvelden. Enten melder tanta seg snart, eller kanskje jeg er en av dem som tester positivt over ikm? Får bruke helga til hjelp, heldigvis skal jeg jobbe:):)

Testet negativ i dag morges, dessverre. Har gått rundt med menssmerter i nesten hele dag (som begynte for ca. 1uke siden). Sterkere smerter nå på kvelden. Enten melder tanta seg snart, eller kanskje jeg er en av dem som tester positivt over ikm? Får bruke helga til hjelp, heldigvis skal jeg jobbe:):)
Håper du også er av dem som tester positivt seint :-D

Så bra :-D Tok ny da jeg kom hjem, to streker da også. Etter praten med legevennina skal jeg ikke være i tvil lenger. Uavhengig hva som skjer videre så er jeg ivertfall gravid nå ♥
gratulerer :D

Krysser fingrene for deg, og håper helga går fort ;)

Så bra :-D Tok ny da jeg kom hjem, to streker da også. Etter praten med legevennina skal jeg ikke være i tvil lenger. Uavhengig hva som skjer videre så er jeg ivertfall gravid nå ♥

Gratulerer :)
Skal jeg sette deg på lista? :)

lenamamma90 og Bubble&Bae: hvordan går det? :)

Tydehjelp?
Tatt en testepause. Ble så trist av de negative testene, og dagene bare gikk. Er i da CD 37. Og tok denne testen nå, midt på dagen og ikke noe konsentrert. Men strek innenfor fristen. Har hatt noen skygfer tidligere i uka, men denne kom jo faktisk med på bilde? (Eller bare jeg som ser?)

Jeg ser det på denne :)

Back
Topp