min ble svart etter 12 timer :/ sist svangerskap..
Ojda. Ja, da tar jeg sikkert feil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
min ble svart etter 12 timer :/ sist svangerskap..
Dette var litt tydligere..?Tydehjelp?
Tatt en testepause. Ble så trist av de negative testene, og dagene bare gikk. Er i da CD 37. Og tok denne testen nå, midt på dagen og ikke noe konsentrert. Men strek innenfor fristen. Har hatt noen skygfer tidligere i uka, men denne kom jo faktisk med på bilde? (Eller bare jeg som ser?)
Dette var litt tydligere..?
Eller om det var dårlige batterier i den jeg tokOjda. Ja, da tar jeg sikkert feil.
Har prøvd i et og et halvt årSkjønner den. Hvilken pp er du i?
Nei ser at det ikke er så tydelig, men er noe på den i virkeligheten.. Skal prøve å holde meg senere i dag, og se om jeg kan ta en test i litt mere konsentrert urin. (Evt i morgen tidelig)Klarer dessverre ikke å se noe med synet mitt
Men jeg skal ikke skryte av at jeg er flink til å se svake streker heller![]()
Ikke gøy å se blod, men det trenger ikke å bety noe! Det er mange som har blødninger i vellykkede svangerskapBlod på papiret igjen nå.. Nei juli blir nok ikke måneden vår
Håper ennå litt til, men blir overraska om tanta ikke kommer for fullt iløpet av dagen.Ikke gøy å se blod, men det trenger ikke å bety noe! Det er mange som har blødninger i vellykkede svangerskapDa jeg gikk med frøkna mi blødde jeg i uke 7 uten at noe var galt.
Nei ser at det ikke er så tydelig, men er noe på den i virkeligheten.. Skal prøve å holde meg senere i dag, og se om jeg kan ta en test i litt mere konsentrert urin. (Evt i morgen tidelig)
Blod på papiret igjen nå.. Nei juli blir nok ikke måneden vår
Har prøvd i et og et halvt århar PCO så skal snart inn til endo opperasjon
derfor den lille trua
![]()
Her kom tr idagjaja, vi prøver igjen sukk
Og er har jeg selv begynt å spotte bruntDa er vel tr her som forventet søndag morgen...
TakkOk, skjønner. Håper det hjelper med operasjonen da, og at spira sitter med en gang. Med mindre du får to streker nå snart![]()
Appet bilde til min legevenninne.. Hun ringte å GRATULERTE... :O :O :O :O :OHåper håper![]()