***IKM UKE 46***

Tror det er ganske normalt, men prøv å være glad for spiren allikevel. :) Det er mange uker, så hyggeligere om du greier å tenke glade tanker. Det prøver jeg å tenke. Tror det er lurt. ♡

Vet du helt sikkert når du hadde EL da? Kan hende det var litt før vanlig? :)
skal prøve så godt jeg kan :) ❤️

Tempen steg lørdag 1. November. Så hvis jeg skal gå utifra temp. Så var vell el fredag 31. Da :) etter min beregning skulle el være lørdag.

Dagens test er klart negativ... Dessverre. Så jeg er nok ikke gravid, men det går bra:) kanskje neste gang:)

ImageUploadedByBV Forum1415704012.670435.jpg

Vis vedlegget 88032 Bilde sier vell sitt :D men jubler ikke sånn veldig høyt ennå.. Er så redd jeg mister igjen. Bilde er tatt når testen er tørka. Ikm er fredag. Ser forresten at jeg har glemt å si ifra at ikm er endra.

Så sterk og fin :)
Graulerer :)

Trodde faktisk du stod på lista jeg...men da setter jeg deg opp nå;)
Skal jeg sette deg på gravid og, eller vil du vente?

Det holdt hardt å ikke teste i dag, men er jo bare 9dpo ;) Noen flere som skal teste i mårra? Jeg prøver å holde håpet oppe, men er redd jeg blir skuffa igjen. Har all verdens tid til å gruble i dag :p Dro på jobb i mårrest, men ble hjemkalt etter en time - samboeren som var hjemme med pjusk frøken har fått omgangssjuka :S Så nå går han i skyttel mellom senga og badet i etasjen under, mens jeg og snuppa ligger under teppet på sofaen. Hun er typisk nok i ganske fin form nå - og jeg skulle ønske vi var langt ute av huset! Vil IKKE ha spysjuka!!!

Usj da, spysjuken er ikke noe gøy :(
God bedring til både mann og barn :)

Ja ble litt satt ut da jeg så den :p håper ❤️ Skal ta en ny test på torsdag, håper den er lik eller sterkere! Tørr liksom ikke stole helt på dette siden ikm ikke er før fredag.. Mye som kan gå galt ennå, også er det frem til uke 10. Tror etter uke 10 at jeg kanskje vil bli mer avslappa. Mista i uke 7sist, tidlig men det har laga en redsel i meg som jeg ikke liker

Forståelig at du er redd for det igjen, men denne gangen skal det gå bra :)
Krysser alt jeg har ;)

Nekinna91 og Kernaw, hvordan går det med dere? :)

God morgen jenter :)
Først vil jeg si til de som hadde ikm i går; lykke til i neste pp til dere som fikk besøk av tanta. Håper spira fester seg fort!!♡♡
Og Snartmammatil2?; jeg krysser fingrene for at hun ikke dukker opp hos deg, og at hcg produksjonen bare er litt sen ;)

IKM i dag er:
cris10na, pp1
Nekinna91, pp1 etter MA
Trinebeth
Newbie83, pp8
Kernaw, pp1
Alvea, pp6
Lolo, pp10 ♡

Hvordan går det med dere?
Noen har vel allerede fått besøk av enten tr eller spire, men jeg tar dere med her allikevel siden dere står på lista.
IKM i dag- negativ test i dag. Har testa siden 9dpo. Merker TR- symptomer så det har ikke gått min vei denne gangen. Negativt 14DPO vil neppe bli positiv i morgen, så bare å sette meg på ikke gravid :( :( :(

skal prøve så godt jeg kan :) ❤️

Tempen steg lørdag 1. November. Så hvis jeg skal gå utifra temp. Så var vell el fredag 31. Da :) etter min beregning skulle el være lørdag.

Det kan stemme fint at du er 11 dpo med testen din. Sterk og fin! :D

IKM i dag- negativ test i dag. Har testa siden 9dpo. Merker TR- symptomer så det har ikke gått min vei denne gangen. Negativt 14DPO vil neppe bli positiv i morgen, så bare å sette meg på ikke gravid :( :( :(

:( håper spire sitter hardt og fort ♡♡
Skal jeg sette deg på confused til tr evnt dukker opp?

Takk:) neida- bare sett på ikke gravid:) Jeg vet med tanke på timing at det ikke går at jeg er tidligere dpo enn det jeg tror jeg er;)

Ble vanskelig for meg dette siden jeg ikke har en egen liste for det :o haha
Har litt tvangstanker tror jeg :p
Blir så mange lister om jeg lager en til, så da setter jeg deg på passert ikm i kveld om det er greit? :)

Hvordan går det med deg da Snartmammatil2? ? Har det skjedd noe? :)

Ble vanskelig for meg dette siden jeg ikke har en egen liste for det :o haha
Har litt tvangstanker tror jeg :p
Blir så mange lister om jeg lager en til, så da setter jeg deg på passert ikm i kveld om det er greit? :)
Jajajja jeg aner ikke hva de "kaller" listene så da er jeg passert IKM om det er betegnelsen dere bruker:)

Jajajja jeg aner ikke hva de "kaller" listene så da er jeg passert IKM om det er betegnelsen dere bruker:)

Bare jeg som er litt rar i hodet mitt :p hehe
Men det er jo fortsatt ikke for sent med positiv test da ;)

Hvordan går det med deg da Snartmammatil2? ? Har det skjedd noe? :)
Her skjer det ingenting, har ikke testet noe mer da, men ingen tr... Men nå har jeg tenkt litt og hvis den andre perioden med blødninger egentlig var tr så er jo ikm nå til lørdag/søndag. Har ikke brukt EL tester denne pp for jeg trodde ikke det var noe håp, trodde jeg skulle ha el da jeg var bortreist. Også var det jo mye tull med blødninger her og der...

Her kan det virke som om tr har kommet. Har kommet bittelitt friskt blod idag, og har litt mensmurringer. Så den kommer nok med full fart ganske snart dessverre:( Men da satser vi på neste pp! :)

Her skjer det ingenting, har ikke testet noe mer da, men ingen tr... Men nå har jeg tenkt litt og hvis den andre perioden med blødninger egentlig var tr så er jo ikm nå til lørdag/søndag. Har ikke brukt EL tester denne pp for jeg trodde ikke det var noe håp, trodde jeg skulle ha el da jeg var bortreist. Også var det jo mye tull med blødninger her og der...

Hm...da er det ja kanskje et lite håp allikevel da ;)
Krysser fingrene for deg :)

Back
Topp