***IKM UKE 46***

Siste aksje denne mnd er lagt. Ikke fått tydelig sterke el-smerter denne pp. Endte med mega migrene anfall så jeg spydde til slutt. Ble heldigvis bedre etter det. Men er ganske sikker på at el har vært i dag. Øm innvendig ;)
Så i morgen starter dpo land. Planen er å teste på dpo 12-13. Måtte tida gå fort ;)

Har somregel 2 dager med positiv tester her :)

Jeg også, men siden det er 0-48 timer på første, blir det jo 0-24 timer på den andre og el blir til samme tid likevel. Litt dårlig forklart kanskje men ;) MEN vi kan jo ikke være sikre på at egget faktisk har sluppet med mindre vi temper da :)

Da er testen min svakere, og det ser ut som FF hadde rett i å sette kryss. Går ut fra at jeg nå er 5 dpo, og legger meg inn i uke 45 ;)
Vil selvfølgelig følge dere, så jeg får oppdatert lista etterhvert som de positive testene popper opp :D
Heia gullegget ;)

Last edited:
Da er testen min svakere, og det ser ut som FF hadde rett i å sette kryss. Går ut fra at jeg nå er 5 dpo, og legger meg inn i uke 45 ;)
Vil selvfølgelig følge dere, så jeg får oppdatert lista etterhvert som de positive testene popper opp :D
Heia gullegget ;)
Lykke til.. håper du også får en fin positiv test iløpet av neste uke. Skal ta el test senere, så da får vi se om el var i går eller idag :)

Nå Skjønner jeg lite..nå er el testene mine svakere og jeg har enda ikke hatt en positiv en... :-S

Jeg har ikke hatt positive tester jeg heller, men ifølge temp er jeg 5 dpo ;)
Temper du ved siden av?

Nei:-( bare tester.. Men ifølge kalenderen skal el være imorgen.. Men negativ test idag og.. Jeg tester m morgenurin da, kanskje derfor?

Er det jeg har gjort og, så det kan være en årsak ja. Jeg forventet egentlig ikke før i går/dag, men ser ut som den kom om torsdag...veldig mulig du allerede har hatt ;)

Nei gi deg..vi begynte å humpe annenhver dag på torsdag tror jeg..så spørs om vi har nailet det...

Krysser fingrene for deg ;)
Når var sterkeste testen din da?

Får håpe det holder da, og at spira sitter. Er jo ikke sikkert selvfølgelig, for nivået kan vel gå opp og ned og. Derfor jeg fant ut at det var greit å tempe ved siden av ;)

Da var EL testen svakere. Det vil si positiv søndag og mandag. Antatt EL blir vel da i dag / i morgen, CD 19/20
IKM kan regnes til å bli: 12.11.( 33 dagers syklus) denne mnd.

Da var EL testen svakere. Det vil si positiv søndag og mandag. Antatt EL blir vel da i dag / i morgen, CD 19/20
IKM kan regnes til å bli: 12.11.( 33 dagers syklus) denne mnd.

Da flytter jeg deg da? ;)

Gir snart opp disse testene jeg.. Får ikke positiv test
ImageUploadedByBV Forum1414500680.794378.jpg
, har EL i morgen ut ifra beregning. Har hatt el slim, men ikke nå lengre..

Back
Topp