Jaa! denne dagen blir lang hahaSå spennende! Blir spennende å se om de utvikler seg![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! denne dagen blir lang hahaSå spennende! Blir spennende å se om de utvikler seg![]()
![]()

ÆæææhHerregud altså. Jeg må innrømme en ting. Har har tatt tester i to dager nå (6-7 dpo). Bruker babyplan tidlig stav fra samme batch. Vet at de er kjente for skygge så jeg hopper ikke i taket enda her. Men de har vært helt blanke frem til i dag tidlig. Eller, jeg synes jeg så den svaaakeste skyggen i verden på den i går kveld kanskje, men de før det har vært blenda. Umulig å få bilde bra nok i mitt dårlige lys, er jo så mørkt ute enda!! Men vedlagte viser gårsdagens test nederst og dagens øverst. Det blir iaf spennende å se på kveldens test!! Streken/skyggen(?)(?) kom før 5 min Vis vedlegget 472356
Krysser fingre og tær for deg!
8 DPO er veldig tidlig. Ikke minst håpet8dpo, negativ test!
har en skikkelig dårlig dag i dag, tenker bare at jeg ikke får til å bli gravid og at det aldri kommer til å skje for meg.. Blæh![]()

Ja, jeg vet! Blir bare demotivert av at det skal ta "lang tid" å bli gravid, selv om 6mnd uten prevensjon og 3 perioder med aktiv prøving ikke er lenge8 DPO er veldig tidlig. Ikke minst håpet![]()

Nei, det er absolutt ikke lenge, men det oppleves sånn når man venter på noeJa, jeg vet! Blir bare demotivert av at det skal ta "lang tid" å bli gravid, selv om 6mnd uten prevensjon og 3 perioder med aktiv prøving ikke er lenge![]()

Aldri for tidlig2 dpo… for tidlig å starte og teste eller?![]()

Slenger meg på her
Snurreliten - 33 - B2 - PP2 - ca 12/10 - ca 22/10
Velkommen hit til ossHadde egentlig ikke tenkt til å teste denne syklusen, men så gjorde jeg det likevel. Testene torsdag og fredag glemte jeg å ta bilde av, men de var som CD18. Kan jeg ha misset toppen på CD17 der? Eller kan det bety at det ikke ble noe eggløsning denne gangen?

Velkommen hit til ossHåperpånr4 - 34 - B4 - PP7 - 14/10 - 24/10
Hadde ikke tenkt å melde meg inn denne pp, men gjør det likevel. Krysser fingre og tær for en liten juli spire - ønsket om en vår/sommerbaby er stort![]()

Testet kl 10.00 på fredagen, så et døgn før lørdagens første testVelkommen hit til oss
Hmm det er vanskelig å si, når testes du på fredag? Kan hende toppen din har vært natt til lørdag feks![]()
Ikke sant, da kan det godt hende du hadd økning natt til lørdag altså. Har du hatt noen andre symptomer på EL?Testet kl 10.00 på fredagen, så et døgn før lørdagens første test![]()
Jeg fikk endel kviser fredag/lørdag, som pleier være et tegnIkke sant, da kan det godt hende du hadd økning natt til lørdag altså. Har du hatt noen andre symptomer på EL?
Har du Premom? Anbefaler å legge inn derNoen som kan hjelpe med å tyde disse to testene. Hvilken er topp?
Den første er dagens og den andre fra i går kveld. Kjennes ut som eggløsning er i dag, men hadde forventet svakere test da![]()

Ahaa skjønnerJeg fikk endel kviser fredag/lørdag, som pleier være et tegnMen ammer fremdeles nr 1, så derfor har jeg tenkt at kanskje kroppen prøver å få EL men ikke får det helt til.