IKM Uke 43

Herregud altså. Jeg må innrømme en ting. Har har tatt tester i to dager nå (6-7 dpo). Bruker babyplan tidlig stav fra samme batch. Vet at de er kjente for skygge så jeg hopper ikke i taket enda her. Men de har vært helt blanke frem til i dag tidlig. Eller, jeg synes jeg så den svaaakeste skyggen i verden på den i går kveld kanskje, men de før det har vært blenda. Umulig å få bilde bra nok i mitt dårlige lys, er jo så mørkt ute enda!! Men vedlagte viser gårsdagens test nederst og dagens øverst. Det blir iaf spennende å se på kveldens test!! Streken/skyggen(?)(?) kom før 5 min Vis vedlegget 472356
Ææææh :excited001 Krysser fingre og tær for deg!

Dagens blenda test, med og uten blits hvis noen vil trene opp øynene litt :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20251014_123552_Gallery.jpg
    Screenshot_20251014_123552_Gallery.jpg
    225 KB · Visninger: 38
  • Screenshot_20251014_123544_Gallery.jpg
    Screenshot_20251014_123544_Gallery.jpg
    170,7 KB · Visninger: 37
Hadde egentlig ikke tenkt til å teste denne syklusen, men så gjorde jeg det likevel. Testene torsdag og fredag glemte jeg å ta bilde av, men de var som CD18. Kan jeg ha misset toppen på CD17 der? Eller kan det bety at det ikke ble noe eggløsning denne gangen?

Vedlegg

• IMG_0385.jpeg
    IMG_0385.jpeg
    102,9 KB · Visninger: 34
Håperpånr4 - 34 - B4 - PP7 - 14/10 - 24/10
Hadde ikke tenkt å melde meg inn denne pp, men gjør det likevel. Krysser fingre og tær for en liten juli spire - ønsket om en vår/sommerbaby er stort Smile

Slenger meg på her :)
Snurreliten - 33 - B2 - PP2 - ca 12/10 - ca 22/10
Hadde egentlig ikke tenkt til å teste denne syklusen, men så gjorde jeg det likevel. Testene torsdag og fredag glemte jeg å ta bilde av, men de var som CD18. Kan jeg ha misset toppen på CD17 der? Eller kan det bety at det ikke ble noe eggløsning denne gangen?
Velkommen hit til oss :love2
Hmm det er vanskelig å si, når testes du på fredag? Kan hende toppen din har vært natt til lørdag feks :happy:

Noen som kan hjelpe med å tyde disse to testene. Hvilken er topp?
Den første er dagens og den andre fra i går kveld. Kjennes ut som eggløsning er i dag, men hadde forventet svakere test da :wideyed:

Vedlegg

• IMG_3976.jpeg
    IMG_3976.jpeg
    319,1 KB · Visninger: 27
  • IMG_3970.jpeg
    IMG_3970.jpeg
    290,3 KB · Visninger: 27
Ikke sant, da kan det godt hende du hadd økning natt til lørdag altså. Har du hatt noen andre symptomer på EL?
Jeg fikk endel kviser fredag/lørdag, som pleier være et tegn :) Men ammer fremdeles nr 1, så derfor har jeg tenkt at kanskje kroppen prøver å få EL men ikke får det helt til.

Back
Topp