Tusen takk!Velkommen hit hos ossDet var utrolig vondt å høre.. håper de nye medisinene hjelper, og at terminspire er din denne runden

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Velkommen hit hos ossDet var utrolig vondt å høre.. håper de nye medisinene hjelper, og at terminspire er din denne runden

Har ikke hatt det denne gangen, men har registrert det den syklusen jeg ble gravid med første! Hadde ømme nipler dagen for positiv el test + dagen etterpå. Kanskje det er tegn på at egget er helt prima hihiNoen som pleier å ha ømme nippler rundt el? Har kun brukt å hatt det dagene rundt mensen, men da gjerne bryst og nippel!
Har hatt vonde nippler i går og i dag!
Tar det som et godt tegnHar ikke hatt det denne gangen, men har registrert det den syklusen jeg ble gravid med første! Hadde ømme nipler dagen for positiv el test + dagen etterpå. Kanskje det er tegn på at egget er helt prima hihi
Samme her! Jeg går nå inn i toukers psykose med konstant symptomjakt, rykninger i «testefoten» og algoritme på telefon som kun viser pregnancyreveals osvSiste el test tatt for denne gang! Jeg er 1dpo, og har allerede lyst å starte testingen![]()

Siste el test tatt for denne gang! Jeg er 1dpo, og har allerede lyst å starte testingen![]()
Jepppp samma her hahahSamme her! Jeg går nå inn i toukers psykose med konstant symptomjakt, rykninger i «testefoten» og algoritme på telefon som kun viser pregnancyreveals osv![]()
Det er nesten at jeg gruer meg til neste uke og dpo-land fordi da vet jeg at koko versjon av meg kommer utSiste el test tatt for denne gang! Jeg er 1dpo, og har allerede lyst å starte testingen![]()

håper jeg skal klare å vente til søndag, er 6dpo da
Er så typisk detTenkte å ta eggløsningstest, men når jeg vet jeg skal ta så må jeg jo på do annethvert minutt

Velkommen hit!Livredd - men hiver meg inn!
Eplee - 36 - B3 - PP2 - 6/10 - 20/10

Er så typisk det![]()
Heii vi har jo vært i samme termingruppe- oktober! Jeg er også livredd haha! Litt gøy om vi havner i samme igjen daLivredd - men hiver meg inn!
Eplee - 36 - B3 - PP2 - 6/10 - 20/10
Hyggelig at du valgte å joine oss, velkommen hitVar litt usikker på om jeg skulle melde meg inn, men etter og ha sniki litt så slenger jeg med
Gsua88 - 37 - B1 - pp4 etter MA og pp2 etter kjemisk - EL 8/10 - IKM 22/10