**** IKM UKE 43 ****

Kjenner jeg har mista litt troen når testene er helt blendahvite så mange dager etter IKM, så venter vel egentlig bare på at tr skal dukke opp nå.. Ingen graviditetssymptomer heller. Det eneste jeg kjenner er en stikkende smerter i høyre side, som går inn mot ryggen..
Bestemt meg for å teste annakvar dag litt no, bare for å sjå. Har masse tester liggende..Men det e nok bare rot i syklusen:) MEN det e jo mulig å teste positivt seint. (Seint for oss som begynner å teste så tidlig) så det e jo ein sjangse!

Bestemt meg for å teste annakvar dag litt no, bare for å sjå. Har masse tester liggende..Men det e nok bare rot i syklusen:) MEN det e jo mulig å teste positivt seint. (Seint for oss som begynner å teste så tidlig) så det e jo ein sjangse!

Jeg testa ikke før IKM-dagen, så føler jeg har holdt meg godt :p Men mulig jeg tester sent positiv, det vet jeg jo ikke.. Får bare se :)

Aner ikke jeg, ganske ny og helt grønn i dette gamet :p
Haha, har et inntrykk av at alt er mulig:D hvis eggløsninga kom igang sent, er jo også ikm flyttet senere, ergo kan det kanskje Være mulig:P har det ikke skjedd noe innen onsdag blir det testerunde:) (y)

Da ble denne syklusen endelig ferdig. Fikk mens 8 dager over tiden, så endte opp med en syklus på 36 dager..

Back
Topp