*** IKM uke 42! ***

Bare skriv meg opp på gravid. Venter ett par dager med den digitale, men den siste billigstrimmelen er ganske klar :)

Hopper over på juli. Har termin 30/6 eller 1/7 :) Men gikk en uke over sist.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Lykke til med sommerbaby! :) Gratulerer!

off kjedelig, sitter å venter på tr jeg og regner med den kommer, har ikke følelsen på at det vil gå en annen vei

Æsjda. Du får holde oss oppdatert om noe skjer. Krysser fortsatt fingrene for at du blir overrasket. :)

Tanta kom 16:( Varte jo bare tre dager da, for hun forlot i går.. Så da er det vel bare å hive seg rundt på runde 2:-P

Sent from my iPhone using BV Forum
Åh, tre dager... min varer alltid en uke+ :-( synes denne nye regjeringa som lover så mye rart kunne avskaffet mensen også! (Jada, usaklig, men hater mensen!).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Då var tanta komt her også, så nå blir det hormonbehandlinger fram over.

Då var tanta komt her også, så nå blir det hormonbehandlinger fram over.

Æsj! Håper virkelig du får full klaff med hormonbehandling. :love017

Åh, tre dager... min varer alltid en uke+ :-( synes denne nye regjeringa som lover så mye rart kunne avskaffet mensen også! (Jada, usaklig, men hater mensen!).

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

He he, ja det hadde vært fint om de kunne gjort det :-D

For ei fantastisk uke:)

Gratulerer så masse til dere andre som også er gravid:)

Til dere andre ønsker jeg dere masse lykke til, ikke gi opp, det blir snart deres tur også:)
IKKE GI OPP:)

Klem!!<3

For ei fantastisk uke:)

Gratulerer så masse til dere andre som også er gravid:)

Til dere andre ønsker jeg dere masse lykke til, ikke gi opp, det blir snart deres tur også:)
IKKE GI OPP:)

Klem!!<3

Signerer loca79 her :)

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Ingen mens enda. Litt spotting bare...

Sent from my iPad using BV Forum

Håpet er ute. Dumme mensen kom i dag...

Sent from my iPad using BV Forum

IKM i dag. Testet :signs003 eller besøk av tr :smiley-angry007?

Hei.. Er på ferie og appen på mobilen fungerer ikke!! :( Skull hatt ikm i går.. Ingen tante enda.. Så hvem vet.. :P Veldig svak strek på hcg test.. Men så bare på den med en gang jeg tok den så vet ikke når den streken kom.. Får sjekke igjen i morgen.. Tror bare det er kroppen min sm liker å utsette ikm noen dager.. :P

Hei.. Er på ferie og appen på mobilen fungerer ikke!! :( Skull hatt ikm i går.. Ingen tante enda.. Så hvem vet.. :p Veldig svak strek på hcg test.. Men så bare på den med en gang jeg tok den så vet ikke når den streken kom.. Får sjekke igjen i morgen.. Tror bare det er kroppen min sm liker å utsette ikm noen dager.. :p

Spennende med svak strek. Hvordan var testen i dag? :)

Back
Topp